Kyl se olis kaikille parempi jos tytöt eivät menisi inttiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ok. Tuli siis vähän liioiteltua.
Tarkistelin tietoa, niin oli, että naisia armeijassa on 1-2%. Eli yksi sadasta.
"Paananen ei ole armeija-aikeineen yksin, sillä vapaaehtoiseen asepalvelukseen haki tänä vuonna 1 675 naista, mikä on ennätysmäärä."

Sitten miehiä olisi armeijassa 167500, mikä ei pidä paikkaansa, koska ikäluokat ovat paljon pienempiä.

"Paananen ei ole armeija-aikeineen yksin, sillä vapaaehtoiseen asepalvelukseen haki tänä vuonna 1 675 naista, mikä on ennätysmäärä."

Sitten miehiä olisi armeijassa 167500, mikä ei pidä paikkaansa, koska ikäluokat ovat paljon pienempiä.

Haki tuo määrä, ei varmaan kaikki päässyt?

• Tykkää
Reactions: AivanSama

Jos ylläolevaan voi luottaa, sen mukaan naisten määrä on 1-2%.

Toisaaltaan, jossain sanottiin, että miehiä armeijassa on vuosittain keskimäärin 24 000, mikä tarkoittaisi sitä, että naisia on noin. 7%, jos oletetaan, että kaikki hakeneet naiset sinne pääsivät.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Eräs intissä ollut tyttö ei saanut tehtyä edes yhtä vatsalihasliikettä ja toinen oli kuolla kun "juoksi" kuupperissa vähän yli kilsan. Sen tasosta porukkaa...
Siellä on pojilla ihan sama ongelma.

Meidän tyttöpä hakkaa kaikki pojat kuntotestissä tai on ainakin parhaimpien joukossa.
Ja koita sitä mennä lääppimään ni se vetää lääppijän solmuun samantien.
Mamman tyttö!:love:

• Haha
Reactions: AivanSama
Siellä on pojilla ihan sama ongelma.

Meidän tyttöpä hakkaa kaikki pojat kuntotestissä tai on ainakin parhaimpien joukossa.
Ja koita sitä mennä lääppimään ni se vetää lääppijän solmuun samantien.
Mamman tyttö!
Mulla on massaa 100 kilogrammaa ja muutama 10 vuotta on tullut harrastettua kamppailulajeja. Mites luulisit käyvän jos mä otan matsia sun tyttären kanssa?

Mulla on massaa 100 kilogrammaa ja muutama 10 vuotta on tullut harrastettua kamppailulajeja. Mites luulisit käyvän jos mä otan matsia sun tyttären kanssa?
Tämähän siinä juuri on, eli parhaankin naistaistelijan tilalle löytyy aina parempi mies. Ei nainen voi taistelevissa aselajeissa ikinä olla samalla viivalla miesten kanssa ja siksi naisia ei pitäisi niihin edes ottaa. Täällä mammat hehkuttaa tyttöjään, jotka intissä ovat pistävinään pojat ruotuun helpotetuilla kuntotesteillään, jotka olisivat miehille lastenleikkiä :D Tositilanteessa, jossa ei myönnytyksiä ja tasoituksia tunneta ja on tullut aika tapella henkeen ja vereen, mamman tyttöjä vietäisiin kuin litran mittaa.

Minusta mielenkiintoista on se, että tämä nainen yritti pyristellä pakoon kiusallisesta tilanteesta kaikessa hiljaisuudessa. Oikeasti asiasta olisi pitänyt nostaa kunnon äläkkä välittömästi.
Mikä siis saa naiset hiljaa häpeämään, kun heitä kohtaan toimitaan väärin?
Ei kaikki ole sellaisia. Ei miehetkään, vaan häpeevät sitten yksikseen.
Itse olisin varmasti pieraissu sen käsille tai huutanu, että käsi on ny väärässä persiissä, mut se on tuossa iässä harvinaisempaa, eikä kaikki ole huonokäytöksisiä.
Lisäksi tilanne ei ole sellainen, että tuollaista joutuisi edes odottamaan. Eli vastuu toisen käyttäytymisestä ei missään tapauksessa ole tuolla naisella.
Useampi yleensä miettii jälkikäteen noita ja muita tilanteita, olisi pitäny sanoa -tyyliin.

Yhteistyössä