Tulevaisuudessa muut puolueet lähestyvät persujen maahanmuuttolinjoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m1es
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

m1es

Tunnettu jäsen
01.10.2014
24 184
8 746
113
rauhallinen
Jussi Halla-aho epäilee Hesarin haastattelussa, että muut puolueet pikku hiljaa tulevat lähemmäs persuja pelätessään kannatuksensa putoamista.

"Uskon että yhteinen sävelen voi saavuttaa merkittävien puolueiden kanssa maahanmuuttoasioissakin. Mutta se vaatii, että ne joutuvat pelkäämään oman kannatuksensa puolesta, jos ne eivät muuta linjaansa maahanmuutossa.

Olen hieman optimistinen tämän suhteen, koska vastaava kehitys on nähty useassa EU-maassa viime vuosina.”

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006058189.html

Jussi Halla-aho epäilee Hesarin haastattelussa, että muut puolueet pikku hiljaa tulevat lähemmäs persuja pelätessään kannatuksensa putoamista.

"Uskon että yhteinen sävelen voi saavuttaa merkittävien puolueiden kanssa maahanmuuttoasioissakin. Mutta se vaatii, että ne joutuvat pelkäämään oman kannatuksensa puolesta, jos ne eivät muuta linjaansa maahanmuutossa.

Olen hieman optimistinen tämän suhteen, koska vastaava kehitys on nähty useassa EU-maassa viime vuosina.”

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006058189.html
Voi olla, mutta aikansa se ottaa ennenkun ihmiset luottaisivat siihen ettei se olisi muiden puolueiden kohdalla pelkkää vaalikikkailua.
Itse epäilisin ainakin suuresti sitä, että mielipiteet vaihtuisivat äkkiä taas vaalien jälkeen erittäin maahanmuuttomyönteisiksi...varsinkin joltain vihreiltä tai demareilta ja vasemmistoliitolta on melkein mahdotonta odottaa jotain tuollaista käännettä.

Voi olla, mutta aikansa se ottaa ennenkun ihmiset luottaisivat siihen ettei se olisi muiden puolueiden kohdalla pelkkää vaalikikkailua.
Itse epäilisin ainakin suuresti sitä, että mielipiteet vaihtuisivat äkkiä taas vaalien jälkeen erittäin maahanmuuttomyönteisiksi...varsinkin joltain vihreiltä tai demareilta ja vasemmistoliitolta on melkein mahdotonta odottaa jotain tuollaista käännettä.
Tanskan demarit ovat persujen linjalla maahanmuuttoasioissa.

SDP, Keskusta ja Kokoomus kyllä voivat helposti päätyä Perussuomalaisten linjoille. Eihän niiden tarvitse kuin palata juurilleen. Tämä avoimien rajojen tervetuloa sosiaalitukien piiriin -politiikka on loppujen lopuksi aika uusi ilmiö. Kun somaleja alkoi tulle 1990-luvun alussa, niin kyllä Kokoomuskin oli vielä täynnä avoimen rasistisia isäntämiehiä Keskustasta puhumattakaan.

Näinhän on käynyt muuallakin Euroopassa. Ei Suomi eroa tässä mitenkään. Hyvänä esimerkkinä on Tanska, jossa oikein kilpaillaan, mikä puolue on kriittisin.