kuvitteletko olevasi miehesi mielestä seksikäs?

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
En kuvittele vaan olen. Ei se mun kanssa olis naimisiin kesällä menny, jos olisin jotenkin kuvottavaa katseltavaa...
aika monikin mennee, esim 2 kaveria avioitu kesällä, ja molempien miehet sano että ulkonäkö ei ole hyvä mutta luonne on,, ei nyt samoillla lauseilla mutta sammaa tarkottaen,joten rupesin miettii että miks avioituu esim kun ei toisern ulkonäkö miellytä
 
..
Edelisen mielestä en ollut. Syy=vauvakilot. "No mieti ny ite oisko kivaa js mä yks kaks paisuisin muodottomaksi?" Nykyisestä en tiedä. Omasta mielestäni olen aika herkku, hyvä just tälläsenä! (Että vedä vaan exä hanuri päähäs!)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Eiköhän nainen osaa päätellä jotan siitä miten miehen keho reagoi.. fyysiset muutokset ovat melko paljastavia.
eipä se nyt ai na niin ole,,esim jos puhutaan alapään toimivuudesta niin siihen vaikuttaa hyvin moni muukin kun se että onko nainen seksikäs, suorituspaineet, esim
 
vieas
Miksi pitäis olla seksikäs? Haluaako mies, että oot seksikäs ja mitä mieltä itse olet, että millainen nainen on seksikäs? Haluatko olla miehelle seksiobjekti?

Aika vieras kysymys nk. normaalille suomalaiselle naiselle?
 
määkä
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Edelisen mielestä en ollut. Syy=vauvakilot. "No mieti ny ite oisko kivaa js mä yks kaks paisuisin muodottomaksi?" Nykyisestä en tiedä. Omasta mielestäni olen aika herkku, hyvä just tälläsenä! (Että vedä vaan exä hanuri päähäs!)
Mun mies sano et olen seksikäs, kun masu rupes pyöristymään...

ja mun mies diggaa kun olen toppi ja sukkahousut jalassa ;)
se on menoa sitten ;D
 
huh huh
Alkuperäinen kirjoittaja vieas:
Miksi pitäis olla seksikäs? Haluaako mies, että oot seksikäs ja mitä mieltä itse olet, että millainen nainen on seksikäs? Haluatko olla miehelle seksiobjekti?

Aika vieras kysymys nk. normaalille suomalaiselle naiselle?
Niin koska suomalaiset naiset eivät ole seksikkäitä!! Pukeutuvat rumasti säkkeihin, eivätkä ole itsevarmoja.
 
huh huh
Alkuperäinen kirjoittaja vieas:
Miksi pitäis olla seksikäs? Haluaako mies, että oot seksikäs ja mitä mieltä itse olet, että millainen nainen on seksikäs? Haluatko olla miehelle seksiobjekti?

Aika vieras kysymys nk. normaalille suomalaiselle naiselle?
Niin koska suomalaiset naiset eivät ole seksikkäitä!! Pukeutuvat rumasti säkkeihin, eivätkä ole itsevarmoja.
 
hile
En kuvittele mutta miehen mielestä olen.. Aina kun pistän tiukat farkut jalkaan niin mies kyllä kattelee pitkäänki, läpsäsee pepulle tms. :D Kehuu myös, pitää mua hyvännäköisenä.
Kyllä muutkin miehet ihan vaan vaikka kaupassa kattelee pitkään, tuskin ainakaan pahalla :eek: Mistäs sitä tietää :D

Eli kai tässä pikkuhiljaa pitäis alkaa niin itekin uskoa vaikka ei siltä tunnu :)
Ensinnäkin kun tota masua ei enää raskauden jälkeen ole yhtään! Sama masu kuin ennenkin. :D Ihanaa pukeutua ihonmyötäsiin vaatteisiin eikä pelätä että maha tai muukaan tursuaa jostain välistä, tätäkin näkee turhan usein ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hile:
En kuvittele mutta miehen mielestä olen.. Aina kun pistän tiukat farkut jalkaan niin mies kyllä kattelee pitkäänki, läpsäsee pepulle tms. :D Kehuu myös, pitää mua hyvännäköisenä.
Kyllä muutkin miehet ihan vaan vaikka kaupassa kattelee pitkään, tuskin ainakaan pahalla :eek: Mistäs sitä tietää :D

Eli kai tässä pikkuhiljaa pitäis alkaa niin itekin uskoa vaikka ei siltä tunnu :)
Ensinnäkin kun tota masua ei enää raskauden jälkeen ole yhtään! Sama masu kuin ennenkin. :D Ihanaa pukeutua ihonmyötäsiin vaatteisiin eikä pelätä että maha tai muukaan tursuaa jostain välistä, tätäkin näkee turhan usein ;)
tuo on kyllä mukavaa kun miehet kattelee kaduilla ja kaupas, imartelevaa :ashamed:
 
sahram
no, oma mieheni ihastui ensin ulkonäkööni. treffeillä hän oli ylpeä minusta kun olin mielestään niin kaunis ja muutkin miehet tuijottivat kuulemma..saan myös toisinaan kommentteja esim.ruokakaupassa miehiltä että olen kaunis :O..nyt olen saanut vauvakiloja ja en varmastikaan ole enää yhtä viehättävä kuin ennen, en saa enää kadulla samanlaista huomiota miehiltä kuin ennen..vaan eipä haittaa. inhoan sellaista ulkonäköön perustuvaa seksististä kulttuuria että ihmisarvo mitoitetaan vaatekoon perusteella... mieheni silti hyväksyy minut täysin ..olen tullut tärkeäksi ihmiseksi hänelle huolimatta siitä miltä näytän... se tuntuu hyvältä...me olemme henkisesti lähellä toisiamme
 

Yhteistyössä