'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

Minä etsin tämän ketjun, kun muistelin tälläisen täällä olevan. Vaikka oviksesta ei ole vasta kuin päivä, niin halusin silti tulla tänne ihmettelemään olojani.
Eilen alkaneet oviskivut jatkuu ollen välillä voimakkaampia ja välillä kevyempiä. Pääasiassa jomottaa tuo oikea puoli, josta oviskin tapahtui. Tänään on alkanut oleen tuntemuksia myös vasemmalla puolella. Outoa.
Huomasin myös, että posket kuumottavat.

Siis nämähän ei nyt mitenkään saata mitään raskausoireita vielä olla, koska hädintuskin sukusolut ovat vielä toisensa edes kohdanneet (mikäli ylipäänsä kohtaavat). Malttamattomana kuitenkin haluan näitäkin jonnekin kirjata ylös. Vastaisuuden varalta ainakin. Tiedämpä jatkossa sitten, mikä ei ole oleellista raskauden kannalta :)

Plussatuulia teille myös immeiset ja Suuret Onnittelut Plussanneille !
 
Kp 27/28 ja viikon ainakin ollut jo vaikka mita oireita ihan lammot 37 monta paivaa, tissit arat(nannit), kuvotusta, oksentanut tanaan kunnolla vessaraikastimen hajusta,nalka kokoajan, napostelua kuvotuksen poistamiseksi,kuumottavat posket(punottavat valilla myos),vasynyt ja aamu-uninen(yleensa heti ylos kun kello soi) paivaunet pakolliset,artynyt olo pikkuasioista, itkuherkka,maha turvoksissa,janottaa, vessassa saa juosta jatkuvasti ja yollakin ainakin kerran on mentava...
Tassa muutamia oireitani ja testia en tee ennenkuin menkat todellakin on myohassa. Viimeksi sain clearbluella ohuen pysty viivan ja se meni kesken, nyt odotan sita kunnon aikaa tehda testi. Ostin suomesta apteekin oman valmiiksi ja prediktorin, taalla kun ei ole kuin tuota clearblueta: /
Niin ja minulla on aina aikainen ovulaatio eli en osaa sanoa kuinka aikaisin tai myohaan raskaus alkaa tai kiinnittyy...
 
Mamakone sun oireet kuullostaa oikein lupaavilta :)

kirjoitin äsken pitkät pätkät ja sit ne katos jonnekin.. no joka tapauksessa pikauusinta. kp 30/27-32. viimeinen yrityskierto menossa,uusi työpaikka odottamassa ja tiistaihin mennessä pitää ilmoittaa hyväksynkö sitä vai en.Kovasti toivon että olisin nyt raskaana,mutta oireita ei oikein ole tullut.
"muka"oireet:
-superväsy
-iho kamalassa kunnossa,näppyä ja finniä (ei ollenkaan normaalia)
-tissit kipeät (kuuluu normikiertoonkin)
-on sellanen tosi omituinen olo,seesteinen ja tyyni

Tänään pitäisi testien postiluukkuun tipahtaa,joten kai sitä huomenna aamulla tai tänään on kokeiltava..
 
täällä kp 32/27-32 testit ei tulleet perjantaina vaikka tilasin ne jo keskiviikkona.. joten testasin iltapissasta apteekin omalla negan perjantaina:( eilen oletin että menkat alkaa kun mulla on aika tarkka mittari toi tissikipu että sen alkamisesta 10 päivää niin täti tulee,muttei se tullut eilen vielä.

soleigh Täällä on kanssa valkovuoto-ongelma,oon joutunu käydä vessassa vähän väliä tarkastamassa joko ne alko kun lorahtaa housuihin jotain..

Tänään on hikoiluttanu kyllä siihen malliin että saattaapi olla että ne menkat tänään alkaa.. huomenna varmaan tulee sit testitkin..katsotaan ja odotetaan..

mitäköhän muille piinailijoille mahtaa kuulua?
 
Viime kuussa tuli sitten menkat vaikka taas niin kovasti odottelin innolla. Pitäs todellakin ottaa kuvia rinnoista, jotta tietäis milloin kuvittelee ja milloin on totta.

Nyt ovis testattu taas tanaan kp 14 joten uutta yritystä putkeen. Tällä kertaa pre seedin kera.. Lykkyä kaikille
 
odottelen nyt niitä menkkoja, olen päättäny etten ressaa Ja murehi. Kai se tärppi joskus tulee. Nyt kyllä erilainen kierto taas kun yleensä mut olkoon.
Samoin täällä. Tällä kertaa en taas kyttää. Pettymys oli pienempi parilla edellisellä kerralla kun ei tarkkaillut niin hulluna kaikkia oireita koko ajan. Nyt sitten alkaakin taas piinaviikko..

Soleigh, toivotaan ettei niitä menkkoja kuulu..
 
Täällä kp1 ja haikea ja huojentunut mieli.. tähän päättyy toistaiseksi meidän melkein 3 vuoden vauvakuumeilu ja yritys,ilmoitin tänään ottavani uuden työpaikan vastaan ja ainakin vuoden ajattelin olla töissä ennen yrityksen jatkamista.On kuitenkin aika ajoin henkisesti raskasta kuumeilukin,joten voi tehdä ihan hyvää keskittyä välillä muihin juttuihin ja 3 ihanaan lapseen jotka ennestään on meille suotu:) plussa onnea ja voimia kuumeiluun kaikille :)
 
Viime kierrosta oli jos mitä kuviteltuja oireita :D testejä paloi urakalla.... Nyt kun luulin oviksen menneen ohi suun niin ainuat oireet on ollu eilen kamala väsy ja "omituinen" olo en osaa edes kuvata... Tänään tein oudon olon takia testin, nätti plussa rv 4+2 :D ohhoh pääsi kyllä pariin otteeseen...
 
Oho on oikea sana kuvaamaan minunkin oloani, perjantaina aloin vuotaa ja kun olo on silti jatkunut outona ja raskaus merkit on vahvat ja kun sitten otin yhden oluen illalla niin tuntui etta meni paahan ja tuli olo aamulla kuin olisi krapula ja minulle kun ei krapulaa tule edes muutamasta oluesta tai siideristakaan...tein testin niin eka antoi valkoisen viivan punertavalla pohjalla(prediktor) ja toisella testilla sain kuitenkin plussan=) Jokseenkin hammentynyt olo viela ja pitaa kuitenkin tarkistaa uudella testilla muutaman paivan paasta ja menna sinne lekurille viela etta paasen aitiysneuvolaan ja ultraan...
 
en oikein tiedä mihin tämän olisin kirjoittanut, mutta tänne sen laitoin :)

kyselisin sellasta, että jos apteekin omaan sain eilen ihan hailakan haamujen haamun ja tänä aamuna first signaliin negan (en katsonut 10min jälkeen) niin oliskohan tuo apteekin oma ihan oikea haamu? kun kuitenkin first signal on herkempi kuin se :confused: mulla on käytössä ehkäsyrengas ja viime viikon maanantaina otin sen pois, eilen olis pitäny laittaa uusi mutta en uskaltanut vaan testasin ja sain apteekin omaan tuon tosi hailakan haamusen.. oon ihan sekaisin :headwall: : /

oireitakin olisi:
*alamasun nippailuja
*hieman öklö olo toisinaan
*valkovuotoa lorisee välillä kunnolla housuihin (luulenkin että menkat alkaa)
*unettomuutta
*ummetus
*

en sitten tiedä onko nuo oireita vai ei :D

**muoks
oli päivän aikana tuohon first signaliinkin tullut ihan kunnon haamuviiva, mutta jostain katselin niin siihen ei tosiaan ole luottamista, en tiedä koska se siihen on piirtynyt..
 
Viimeksi muokattu:
Ekaa kertaa tämmöiselle palstalle kirjoittelen, mutta nyt ei enää jaksa yksin näitä asioita pohtia ja vatvoa... :) elikkä kaikenmoisia oireita ollut jo jonkin aikaa..peittoja kun heiluteltiin tuossa 19.8 ja ovis 20-21 pvä:n tienoilla.. raskauden mahdollisuus??? :heart: ... Kp 27/26-30
-flunssainen olo (varsinkin aamuisin)
-alavatsa kipua/vihlontaa
-etova olo pitkin päivää
-viluinen
-ajottain närästystä
-kamala pääkipu melkein joka päivä
-ja muutenkin paljon " menkkamaisia" oireita
testin tein kp 24, mutta negaa näytti... :( Rakkaat ystävät, onkohan tämä kaikki vain mielikuvituksen tuotetta??? :confused:
 
Pitäisiköhän tänne itsekin kirjoitella ja ihmetellä asioita kun ei jaksa enää kavereita vaivata asialla... :heart: Tällä hetkellä menossa kp 36/28 eikä ole tädistä tietokaan... "Oireet" alkanu jo hieman oviksen jälkeen, joka todennäköisesti ollut ajallaan eli kp 14. "Parhaimpina päivinä" käytettiin keskeytettyä yhdyntää mikä ei todellakaan ole mikään ehkäisykeino ja riskiä kasvatti vielä ahkera peiton heilutus parin päivän aikana. Välittömästi turposi vatsa, joka ei ole helpottanu vieläkään. Koko ajan ollut enemmän ja vähemmän nipistelyä, paineentunnetta ja "elohiiri" alavatsassa (tätä ei tietenkään tapahu päivittäin, monesti tulee jos on istunut tosi kippurassa yms.). Tasan viikon päästä oviksesta alkoi outo vuoto, johon riitti pikkuhousunsuojat ja vuoto oli vähän limaista ja myös rusehtavaa. Vuotoa kesti n.4-5 päivää. Rinnat ollu välistä tosi arat ja turvonneet, pääasiassa hieman arat, mutta turvonneet ku ei meinaa rintsikoihin mahtua enää nämä pienet rintani. Housut siis ahistaneet jo monta viikkoa. Tämän huomaa helposti, koska olen normaalisi tosi hoikka ja housut yleensä tahtovat tippua välille. :) Pahoinvointia hetkittäin, meinaan nukkua päivisin pystyyn ja itku tullu silmään asioista, joita iteki ihmetelly. Sitten pääsemme siihen, että raskaustestit ovat näyttäneet jo kahdesti negaa, eka oli ennen ku täti oli myöhässä pari päivää ja toka eilen. Toissapäivänä alkoi lisäks virtsatietulehduksen oireet, jotka loppu sillon ja kun soitin terveyskeskukseen ja kerroin tilanteen, yllättäen vain käski seurata. Ikinä ei oo täti ollu näin myöhässä ja hermot menee kohta! Toivon, että tänne kirjoittaminen auttaa vaikka kukaan ei jaksaisi tätä edes lukea, mutta tulis edes se täti nyt kun julkaisin asian. Tai sitten ei ja tulis muuten vastaus. :saint:
 
Sivustaseuraaja, joko menkat alkoi?

Mulla oli viikolla tosi pistävä kipu vasemmassa munasarjassa joka sen jälkeen valui alamahaan ja tuntui aivan menkkakivuilta. Olin tosi yllättynyt. Jos olis ollut normaalit menkat niin olisin ottanut buranaa, mutta ei ollut vasta kun kp 20. Menkkoja ei ole siis kuulunut.
Tuntuu, että alamahassa on outoja tuntemuksia mutta nekin voi olla kuvitteellisia. Valkovuodon määrässä ei ole mitään muutoksia. Siksi kyselinkin tuolla toisessa kejussa että kuinka aikasin ne valkovuodon erot on yleensä alkaneet.

Eilen oltiin anoppilassa ja olivat laittaneet suolakalaa. Yleensä olen aivan himona suolakalaan ja otin sitä lautaselle avocadojen kans (oli samalla lautasella). Laitoin avocadon suuhun ja jotenkin siitä haisi se kala kun ne oli koskeneet toisiin joten piti pikaisesti laittaa kala miehen lautaselle. Ehkä tämäkään ei ole mitään kummempaa, mutta oli hieman outo.

Miten muilla menee?
 
Supuliini Tuo sinun clearbluen tulos on ihan samanlainen kuin minulla oli viimeksi kun tulos oli plussa:) Ja niin monelle sita naytin ja kysyin etta onko vain ei niin aina tulos oli etta on se plussa! Eli Onneksi olkoon ja tarrasukkia ja vauvaliimaa paljon mukaan matkaan.

Itsella on nyt menossa joko viikko 6 tai viikko 2 eli en vielakaan tieda miten naiden oireiden kanssa on asia. Se vuoto oli ja meni ihan parissa paivassa ja kaikki oireet jai lukuunottamatta tissien kipua, vain sellainen nannien pieni arkuus on olut ja niita nappyja on tullut ja maitoa oikeasta rinnasta. UUsin oireeni on toi kahvi, tanaan se sitten teki minulle stopin...ei enaan laske kun meinasi tulla ylos vaikka sita on tehnyt mieli juoda, mutta kun tokkii ja nyt tuli oikein kunnolla pahaolo siita.
onko kenellakaan ollut sellaista ihmeellista "limaisuutta" kurkussa etta on saanut krohia sita "irti"? minulla on ollut sellaista jo pitkaan mutta en ole sita mitenkaan ajatellut ennenkuin kaveri alkoi sille nauramaan ja kysyi etta oksettaako...:confused: Niin ja tanaan nukuin 4 tuntia paivaunia, vaikka piti asuntokin siivota ennenkuin lapset haetaan kotiin:eek:
 
Viimeksi muokattu:
taitaa pikkuhiljaa kertyä niitä "kuviteltuja" raskausoireita...tänään kp nimittäin 42/33-40 ja DPO jo 16.
vauvatehtailua takana jo yli 2 vuotta, joten pää on oppinut tosi hyvin tekemään oireita vaikkei mitään oliskaan...

Tällä hetkellä (tai jo olleita) oireita:

- Lämmöt 37,0 -37,1 (olivat tossa jo hetken alhaalla, mutta pompsahtivat taas ylös)
- selässä menkkakivut
- pissahätä
- kerran aivastaessa kohdusta repäisi (muutama pvä sitten)
- pari pvä sitten aamulla kakosin monta kertaa jääkaapin hajusta
- tissit tursuaa tavallisesti sopivista rintsikoista yli
- hetkittäisiä itku/kiukkukohtauksia (muutaman kerran)


Kuitenkin oireet voivat olla menkkojakin, enemmän uskon menkkojen alkavan hetkenä minä hyvänsä...
Testaan huomenna, jos siihen on vielä tarvetta.

Pitäkeehän kuitenkin peukkuja tytöt ;)
 
hmm. "roskishaamun" testasin eilen. nyt on sellainen outo olo, että nipistelee reisiä. tää ois neljäs raskaus sit (jos jos mitään on), enkä nyt muista, onko tällasta ennen ollu? siis sisäreisissä silloin tällöin vihlaisevaa / repäisevää tunnetta. lisäks lihaksia "särkee", vähän kuin flunssan edellä, yosin kurkkukin hieman arka, et ehkä oon tulossa kipeeks :(

ai niin, kp 29/33 :)
 
Kiertoni ovat aina olleet tasan 31 päivää, ja menkat alkaneet noin tunnin tarkkuudella. Tänään (kp 28) huomasin, että mulla on rusahtavaa valkovuotoa, ja vatsassa sellainen 'menkat tulossa'-olo. Mitään stressia tai muuta tavallisesta poikkeavaa ei tässä kierrossa ole ollut, joten kierron pituus pitäisi kaiken logiikan mukaan olla täysin normaali. Muttei mulla tavallisesti valkovuoto enteile menkkoja tällä tapaa..?

Olenko liian toiveikas, kun mietin, että olisiko tärpännyt? Tässä kuussa peittoja heiluteltiin tasan yksi kerta ja se oli kaksi päivää ennen ovista (jos lasken sen 31. päivän kierron mukaan) joten ennen tämän päivän 'oiretta' olin melkein unohtanut raskauden mahdollisuutta.

Joo, ehkä vähän pöhköa ajatella, että olen raskaana, kun oireet viittaavat menkkoihin, mutta kun kierto aina ollut niin säännollinen, niin tämä tavallisesta poikkeava pistää heti kuvittelemaan.. Olisiko muita, joilla olisi ollut samanlainen tilanne?
 
Katto Kassinen - täällä ei sitten tärpännyt.. taaskaan. :-(

Täti tuli kylään lauantaina etuajoissa. En tiedä miksi, mutta yritän ajatella, että pääsepähän nopeammin peittoja heiluttelemaan kun kierto lyheni. Tässä kierrossa taidan tikutella ovista ettei vaan mene ohi.
 
Ovulaatio n. 6.10.
-> Pari päivää tämän jälkeen alkoi alavatsan nipistelyt ja muutaman päivän kestävä nännien arkuus. Lämmöt kohoaa 36,4 -> 36,9.
-> Nipistelyt jatkuu. Rinnat tulevat sivuilta (kainaloiden puolelta) kipeäksi ja on huomattavat turvoksissa noin viikko ovulaation jälkeen. Väsymys on uskomaton...
-> Muutaman päivän kuluttua lämmöt laskee takaisin normaaliin 36,9 -> 36,4. Vatsaa nipistelee edelleen ja rinnat on arat, väsyttää.
-> Lämpöjen laskusta menee noin 4 päivää niin menkat alkaa (dpo13).

Eli mitä tahansa oiretta on, en enää usko niihin. Korvien välistä kaikki lähtee näköjään. |O
 
Tulin lukaisemaan mielenkiintoista ketjua ja samalla ihmettelemään omia tuntemuksia:
Mulla kp 27/29

tuntemykset
-alilämpö 35.4
-flunssa(ollut nyt 4päivää)
-alaselän vihlova kipu
-pääkipu
-lisääntynyt pissahätä
-heikottaa

Saas nähä plussaanko vai alkaako menkat. Tuun kertomaan kun jompi kumpi on varmistunut:D
 

Yhteistyössä