Liityin joukkoon, vaikka raskautta ei suunnitellakkaan, mutta olen paha vainoharhailemaan ja keksimään oireita
Syön pillereitä, mutta myös sellasia lääkkeitä, jotka saattavat vaikuttaa e-pillerien tehoon. Pillereitten kanssa menkat alkavat AINA ke-to yönä, lähes kellontarkasti ja nyt ne ovat myöhässä melkein vuorokauden (eikä ole mitään valkovuotoa tai tiputteluvuotoa ja maha ei ole menkkatavalla kipeä vaikka yleensä on jo ennen menkkoja). Testejä tein eilen 3
D) ja jokainen negatiivista ja tänään herätessä tein neljännen (panostin vielä ja ostin Clear blue gigitalin:S) ja sekin näytti negatiivista.
Oireita (tai "oireita") on ollut semmoisia, että ummetusta taitaa olla, mahassa tuntuu kummalta (ei varsinaisesti satu, välillä vähän huilii mutta kovin lievästi ja semmoista painontunnetta), olen lihonnut 7kg jossain 1,5 kuukaudessa kun tekee ihan törkeästi mieli syödä koko ajan (lihominen voi johtua myös eräästä lääkkeestä ja toisaalta menkat voi olla pois siksi että olen lihonnut (tosin se ei ole ennenkään vaikuttanut)) ja kummallisimpina oireina (ja todennäköisesti kuvitelluimpina
) aivastelu ja tukkoinen nenä (aivastan normaalisti pari kertaa viikossa ja nyt aivastuttaa pari kertaa päivässä, mulla on aina nuha mutta harvoin näin tukossa nenä, niin ja lämpö on 0,5-1 astetta korkeammalla kuin normaalisti, mutta mulla ei oo flussa).
Olen ollut kerran aikaisemmin raskaana (tein abortin huonon elämäntilanteen takia) ja silloin tiesin olevani raskaana jo ennen menkkojen alkamattomuutta (ja testi näytti heti sinä päivänä plussan ). Silloin oireina oli suht kovat vihlasut alavatsan oikealla puolella (alkoi muuten nyt vähän vihlomaan
), nännit olivat tosi arat ja oli kova ummetus.
En tiedä nyt ovatko nämä oikeita oireita mitä mulla nyt on, mutta saas nähdä. Raskaus ei tosiaan olisi suunniteltu, mutta kyllä mä sitä toivoisin ja mies sanoi eilen, että haluaisi varmaan, että pitäisin lapsen, mutta minä saan päättää
Kai tässä pitää odottaa viikonlopun yli jos ne menkat ei ala (lue: oon ostanut 5 raskaustestiä maananataihin mennessä
). Laitan tänne tilannepäivitystä, sitten kun tiedän tarkemmin