Aaargh kumpikaan ei oo tullut - ei täti eikä testipaketti, kp 38/n.37. Ei tavallisia kuukautisoireitakaan enää, meni ohi alkuviikosta. Piinaviikonloppu siis edessä.
Saishan niitä testejä senkun kävis kaupasta hakemassa, mutta on niin taikauskonen, että oon uskotellut itelleni, että jos testit kerkee tulla postissa ennen menkkoja, niin sitten testaan ja plussaan. Jos menkat tulee ennen pakettia niin sitten en tietenkään testaa enkä tietenkään plussaa. Eli jos käyn nyt hakemassa kaupasta testin, niin tulee nega. Siis ihan täyttä hömpänpömppää.
Miksei se testipaketti TULE JO? Tilasin jo viime lauantaina, ja toimitus oli mukamas seuraavana päivänä tilauksesta, eli olis tiistaina pitänyt kaiken järjen mukaan olla perillä :kieh:
Pia, ootko siis ollut yhden kierron nyt ilman pillereitä? Ja menkat myöhässä? Aika monelta suunnalta oon kuullut, että pillerit lopettaessa eka kierto on jotenkin superhedelmällinen... että ootapas vaan, saatto käydä hyvin. Mä aina aiemmin kuvittelin, että pillereitä syödessä kestää useampi kuukausi ennen kun kroppa palautuu hedelmälliseksi. Ja sen takia lopetin pillerit jo vuos sitten, vaikka sillon ei vielä ollut vauvahaaveita. Ajattelin, että ei sitten kestä ihan älyttömän kauan kun haluaa alottaa sen yrittämisen. Mutta täältä palstoilta sitten luin, että siinä meni superhedelmällinen kierto hukkaan vuos sitten, nyyh.