'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

Ihan pikainen kysymys, onko muilla ollut tämmoisiä oireita? Oviksesta aikaa noin viikko...
-hiivatulehdus
-kohdun seuduilla vilkkuu elohiiri!? (koko päivän ollut)
En tiedä onko mulla ollut koskaan hiivaa, kun ne oireet ei ole olleet kovin pahoja ja menneet aina itsestään ohi parissa päivässä. On siis ollut hiivan oireita ja elohiirikin monta kertaa. Kemiallisia mulla on ollut useampi, mutta en enää muista onko oireet olleet vain niissä kierroissa vai muissakin.
 
Täällä ei kuulu mekkoja vieläkään :|
en oo testannu enää uudelleen ehkä pitäis tänään vielä, mahaa on kyllä juilinu niin ku menkkojen alkaessa, mutta mitään ei oo tullu, ärsyttäääää!!!!!!!!!!
 
pia
heipsan

Mulla semmonen tilanne että mun e-pillerit oli jopa tukusta loppu :D ja sain lääkäriajan vasta silleen et saan alottaa ne pillerit kun menkat alkaa. Menkkojen pitäisi alkaa ihan mikä päivä tahansa nyt tässä...nyt on kp 29/? , kun en tosiaan tiiä kierron pituutta pillereiden takia. Olis aika uskomatonta että olisi tärpänny, mutta oireitaha mulla on vaikka kuinka :D
-rinnat omituiset, pistelee
-pissahätä
-mahaa juilii
-omituinen pirteys/koko ajan tekeminen ja touhaaminen
-nälkä
-huono olo

eli perinteiset mitä voi olla menkoissakin ja loput voi laittaa mielikuvituksen ja toivomisen piikkiin :D
meinaan jännäillä ens viikonloppuun asti :D eli testin teen vasta 19päivä, jos sitä ennen ei oo mitään kuulunu/näkyny :D
 
Heipparallaa! =)

Täällä on nyt menkoista selvitty, huomenna otan ovisbongarit käyttöön ja odotan sitten sen saapuvan! veikkailisin sen tulevan siinä 18-20.2... ens viikolla se on kyllä joka toinen päivä vähintään peitto heilumaan, varotin jo ukkooki, ettei väsytä itteensä töissä, että jaksaa pistellä sitten talletusta tiuhasti! mutta oirita pääsen sitten vasta puolentoista viikon päästä ihmettelemään tänne :) nyt kp 7/28-31 eli kierto oli viimeksi 28pv, ei oo ollukkaa ton verran aikoihin :)

mikä kiertopäivä LiLy:llä on? on joo kumma ettei niitä menkkoja kuulu, oot jo kauan ootellu! ettei kuitenkin se testi näyttäis +...?

no mutta paljon taas plussia jokaiselle :heart:
 
Täällä nyt kp 27/ 26-27 ja menkkoja ei näy. Kauheet menkkakivut kyl on ja alaselän säryt mutta menkkoja ei näy. Kauheeta limaa vain. Huomen aamulla ajattelin testata, jos ei yöllä oo alkanu. Pelottaa vaan sen negan näkeminen.. :(
LiLy, ehkä kuitenki voit olla raskaana? Jos hedelmöittyminen on vain tapahtunu myöhemmin?
 
Jo
Aaargh kumpikaan ei oo tullut - ei täti eikä testipaketti, kp 38/n.37. Ei tavallisia kuukautisoireitakaan enää, meni ohi alkuviikosta. Piinaviikonloppu siis edessä.
Saishan niitä testejä senkun kävis kaupasta hakemassa, mutta on niin taikauskonen, että oon uskotellut itelleni, että jos testit kerkee tulla postissa ennen menkkoja, niin sitten testaan ja plussaan. Jos menkat tulee ennen pakettia niin sitten en tietenkään testaa enkä tietenkään plussaa. Eli jos käyn nyt hakemassa kaupasta testin, niin tulee nega. Siis ihan täyttä hömpänpömppää.
Miksei se testipaketti TULE JO? Tilasin jo viime lauantaina, ja toimitus oli mukamas seuraavana päivänä tilauksesta, eli olis tiistaina pitänyt kaiken järjen mukaan olla perillä :kieh:

Pia, ootko siis ollut yhden kierron nyt ilman pillereitä? Ja menkat myöhässä? Aika monelta suunnalta oon kuullut, että pillerit lopettaessa eka kierto on jotenkin superhedelmällinen... että ootapas vaan, saatto käydä hyvin. Mä aina aiemmin kuvittelin, että pillereitä syödessä kestää useampi kuukausi ennen kun kroppa palautuu hedelmälliseksi. Ja sen takia lopetin pillerit jo vuos sitten, vaikka sillon ei vielä ollut vauvahaaveita. Ajattelin, että ei sitten kestä ihan älyttömän kauan kun haluaa alottaa sen yrittämisen. Mutta täältä palstoilta sitten luin, että siinä meni superhedelmällinen kierto hukkaan vuos sitten, nyyh.
 
pia
Jo : Joo, siis eka kierto ilman pillereitä :) Menkat ei oo vielä??? myöhässä, kun tota kierron pituutta en tiedä :) toivotaan parasta :D teen testinkin vasta silloin 19päivä siks, että voi ees fiilistellä siihen asti :D jos siis menkat ei ehi alkaa. Mulla kun se pilleriresepti tuola oottaa niitä menkkoja, niin on vähän kuin ainutlaatuinen tilaisuus nyt :D mies on niin hömppä et jotenkin ajattelee et jos nyt tärppää niin sit niin on tarkotettu :D
 
Minulta poistettiin kuukausi sitten kuparikierukka sopimattomuuden takia ja kolmannesta ollaan kyllä puhuttu, mutta molemmat oltu sitä mieltä ettei kuitenkaan ihan vielä ja siksi ehkäisynä ollut kondomi. Yksi keskeytetty yhdyntä oli ilman kortsua, mutta ei tullut mieleenkään, että se todellakin voisi johtaa raskauteen. Ei ole ollut tippaakaan raskaana oleva olo, vaikka nyt onkin tullut tarkkailtua itseä tämä viikko tarkemmin kun menkkoja ei ole kuulunut. Kiertoni pituus on heitellyt aika monta päivää, joten myöhäinen oviskin olisi tosiaan voinut olla mahdollinen ja sen piikkiin kuukautisten puuttumisen laitoinkin. Kahdessa ekassa raskaudessa olen tasan tarkkaan tiennyt, että testi näyttäisi plussaa, koska on ollut jotenkin vain sellainen olo ja nyt tuo olo puuttui kokonaan ja siksi en vaivautunut raskaustestiä kaupasta hakemaan. Tänään kun meinasin juoda punaviiniä päätin kuitenkin huvikseni testata vanhalla ovistestillä, kun olen lukenut, että sekin voi näyttää raskauden. Yllättäen testiviiva oli paljon paljon tummempi kuin kontrolliviiva ja siitä järkyttyneenä oli pakko lähteä apteekkireissulle ja raskaustestikin näytti sitten tosiaan vahvaa viivaa. Nyt kun olen jälkikäteen miettinyt, niin onhan minulla kyllä erinäköisiä oireita ollut, mutta kun aikaisemmissa raskauksissa heti alkuun olleet tuntemukset puuttuivat kokonaan, niin en voinut kuvitella, että raskaustesti voi tosiaan näyttää plussaa.

Oireitani olleet:
- vessassa on pitänyt käydä vähintään kerran jo monena yönä
- paleltanut hirveästi sisälläkin
- muutamina päivinä veto on ollut ihan poissa
- tänä aamuna hampaita pestessä tuli kyökättyä
- hirveät vatsakivut päivänä, jolloin kuukautisten olisi pitänyt alkaa, mutta ei muita vatsatuntemuksia
- huimausta
 
pia
Kp 30/??? ja aamukahvit tuli ylös, se on ollut perinteinen merkki :D
luulin aamulla että on mahatautia, kun mahakin oli kipeä ja löysällä, mutta ei kai se nyt pelkkää aamua kestä?? nyt olo on hyvä, väsyttää vaan ja alamahaa vihloo välillä..ja kaikki mitä oon syöny aamukahvin jälkeen on pysynyt sisällä, eikä vessassa oo tarvinnu juosta kun pissalla..

Saas nähdä, testaan tosiaan viikon päästä, jos vielä silloin on jotain testattavaa :D
Nälkä on ihan mahdoton, vaikka kuinka söis :D ja kamala siivoushinku kokoajan ja kerrottakoon että vihaan siivoamista ja olen maailman laiskin ihminen sen suhteen, tyyliin teen pakolliset ja muista luistan :D nyt siivoan ja järjestelen kokoajan :D
 
Täti tuli sitten viikonlopun aikana kylää, eli kp 3 tänään... Ja tällä kertaa olin muka niin varma että oli tärpänny, ku tuli muka kiinnittymisvuotoko... Noh, eikun uuteen yritykseen.. :) Mites muilla? Pia joko olet testannu? Jännittää muiden puolesta!
 
Jo
Avatarille onnittelut :flower:
Pialle peukkuja, ja muille intoa pupuiluun! Tänään onkin kansainvälinen peitonheilutuspäivä ;)

Omanapapäivitys:
Täällä piina jatkuu - ei tätiä, ei testipakettia. Laitoin tulikivenkatkusen emailin äsken sinne webbikauppaan, mainostavat toimitusta max 2 päivässä ja nyt on kulunut 6 työpäivää siitä kun tilasin. ...kele. Enkä uskalla ostaa testiä kaupasta, kun päässäni oon kehittänyt taikauskosen skenarion, jossa plussa tulee ainoastaan tosta netistä tilatusta paketista. Voiko näin irrationaalinen ihminen ruveta jollekin äidiksi? Soitan sinne lafkaan huomenna... Kyseessä siis ulkomaalainen firma, en asu Suomessa.

Oireista: Kp 41/n.37 kuumeinen olo, ei oo mittaria, niin en tiedä onko lämpöä. Mutta ei ainakaan paljon, jos on yhtään. Nenä tukossa viime viikolta asti, yskittää. Alavatsaa nipisteli koko vklopun, tänään vähemmän. Ja unet on edelleen varsin värikkäitä. Nukuttais vaikka kuinka, perjantaina nukuin 14 tunnin yöunet.
 
Jo
Ei tätiä, ei pakettia. Annoin periks ja käytiin hakemassa testi nyt kaupasta, tossa se odottaa sohvalla. Mutta nyt ei pissata sitten yhtään... eikä uskalla juveta juomaan, ettei hormoonit lantraannu. Odotetaan. Jännittää. IIK.
 
Jo
Tänne tuli plussa. Uskomatonta. Ihan käsittämätöntä.
Maha oli nipistellyt jo useemman päivän siihen malliin, että osasin odottaa plussaa. Ja se oli tietysti megaluokan vihje, että tätiä ei kuulunut sillon kun piti. Mutta silti se tuntuu uskomattomalta. En tiedä mitä ajattelis - kauhistuttaa, ihastuttaa, pelottaa, ravistuttaa, jännittää. Enkä osaa mitään muuta nyt ajatellakaan. Kenellekään ei vielä kerrota, ei edes vanhemmille koska asutaan maassa, joka ei ole kummamkaan meistä kotimaa ja olis kivempi kertoa naamatusten. Lisäksi mulla on perinnöllinen geenivirhe, joka lisää keskenmenon riskiä 33% eli parempi nyt olla hötkyilemättä liikaa näin alkuvaiheessa.

Heenu, mulla on vihlonut alavatsaa ja häpyluuta viikonlopusta asti, kai sekin on oire. Mutta mulla on vihlonut kyllä kuukautisia ennenkin aika samalla lailla.
 
Plussa tuli, yrityskierrosta 6, joten jos jonkinmoista oiretta on näiden kiertojen aikana tullut bongattua. Tänään on kp 33/31, rv 4+4.

Oireita:
- valkovuotoa, ihan loppukierrosta muuttui kellertäväksi muutamaksi päiväksi mutta sen jälkeen takaisin tavalliseksi
- nännit kipeät, mutta tissien koossa ei muutosta
- megaluokan ärtymys (luulin vain PMS-oireeksi)
- iltalämpö pysytteli koholla (37) kun se on edellisissä kierroissa on laskenut pari päivää ennen menkkoja
- vatsaa on jomottanut viimeiset kolme päivää niin että pelkäsin koko ajan, että sieltä ne menkat kuitenkin alkaa

Omalta osaltani voi sanoa, että ainoat poikkeavat oireet ovat nännien arkuus ja iltalämmön pysyminen ylhäällä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lamppu91
moikka, mä liittyisin seuraan! :wave:
pillerit lopetin viime syksyllä, sen jälkeen on tullut kolmet menkat. viime kierto oli 34. nyt mennään jo kp41.. on kerennyt tässä tehdä jo monta negatestiä.. mutta toivoa silti on vielä kun oireita löytyy ja menkkoja ei näy!
eli listaanpas nyt mun oireet. :D

* Vaaleanpunainen "limamainen" vuoto alkoi kp 35 (silloin ajattelin että jaaha, menkat ne sieltä tulee vaikka ei oo koskaan menkatkaan alkanut tuommoisella vaaleanpunaisella vuodolla :confused:) mutta sitä kesti sen tunnin ajan, ja tuli todella vähän. sen jälkeen ei ole tullut yhtikäs MITÄÄN. paitsi jonkun verran "kermaista" valkovuotoa.
* Pistin merkille että vaaleita näppyjä ilmestynyt nänninpihoihin. En oo sitten 100% varma että onko nuita ennenkin ollut, mutta en ole ainakaan huomannut. Mutta tietty nyt kun kuumeilevana tutkii itteensä kahta kauheemmin. :D
* Ihmeellistä jomotusta ollut nyt jonkin aikaa oikean munasarjan kohdalla.
* Vatsan nippailuja on ollut jonkinverran.
* Musta tuntuu että pissalla saa juosta vähän väliä, kesken pupuilunkin yllättää kauhea pissahätä, vaikka just ennen sitte käynyt pissillä..inhottavaa!
* Tissit EIVÄT ole yhtään arat/kipeät, kun yleensä menkkojen lähtyessä muuttuu aikas aroiksi..
* Välillä iltasin ihan törkeet ilmavaivat! :ashamed: En sitten tiedä voisko tuommoinen edes liittyä raskauteen.. :confused:
* Oon myös kokeillut kohdunnapukkaa, nyt se on ollut jo monta päivää tosi ylhäällä, just ja just ylettää, ja vähän semmoinen kutistunut rusina, kova! Kun yleensä se mulla on suht alhaalla näihin aikoihin ja semmoinen nenänpää. :D Kaikkea se kuumeilija itsestään tutkiikin..
* Välillä on ollut pientä kuvottavaa oloa, yhtenä iltana just semmoinen olo että vatsatauti ois alkamassa.. Ja jos on vähänkin nälkä, niin tulee tosi huono olo, etoo ja huimaa.

Eli oireita riittää, tiedä sitten onko osa kuvitelmaa vai ei... :D
 
mä voin jännätä:wave: mulla kp 28/32,ovistestin tein mihin tuli haaleampi kuin kontrolliviiva..ei tarkoita mitään,mutta elättelen silti toiveita:) menkkaoireita paljon,mutta kaksi mitkä poikkeaa normaalista..mäkkärissä söin pillillä pelkkää ketsuppia,olisin voinut syödä vaikka kuinka paljon.kauhee himo!ja toinen,että ihminen josta en niin suuresti pidä,ällöttää minua suunnattomasti!siis en voi sietää enkä katsoa edes päälle..kauheeta:$
 
ja haalea viiva clearbluella kp 28 heti perään :heart:

oireita oli
-pinna todella kireällä,älyttömät raivarit,älyttömän pienistä asioista:ashamed:
-menkkajuilintaa oviksesta asti,enemmän oikealla puolella
-alaselän jomotus,ihan kuin ennen menkkojakin
-yhtäkkinen himo mäkkärin ketsuppiin,siis ihan kauheeta,olisin voinut syödä sitä suoraan siitä hanasta :D
-pomo erittäin inhottava otus :D
-lämmöt kp 27 36,9C ja kp 28 36,8C (en oo koskaan aikaisemmin niitä mitannut,mutta normilämpö taitaa olla n.36.5C
-tänään pissattanut enemmän
-kp 27 elohiiri mahassa

tässä näitä,nyt alan pikkuhiljaa kurkkimaan tuonne odottajien puolelle...:eek::cool:

Toivon näkeväni myös teidät tuolla odottajissa sitten mahdollisimman pian!!Ja toivon,että tämä pysyisi matkassa...:heart:
 
Heipä hei...

onpas täällä hiljennyt... joko on kaikilla plussat tikussa..?? :)

itellä tää kierto oli sitten tälläinen..
ihan pientä kuvotusta... (tosin oviksen jälkeen iski oksennustauti...)
alamasussa mollottaa...
eilen aamulla toisessa tississä tuntu kipua...
mutta siis ihan mielettömän vähän noita tuntemuksia!!!!!!
en oo ollu hirveen kiukkunenkaan PLUS mulla ei oo finnin finniä, ja menkat pitäs tulla viikonloppuna...
no... tänään sitten tikkuun sain haaleen kaverin toiselle viereen :) ovistesti oli plussa... nyt vaan odottamaan että toi viiva vahvistuu!!
 

Yhteistyössä