Millä klubilla olet stripparina? Saako siitä hyvin rahaa, onko työajat hankalia?
Ihan kotona vaan harrastan, en saa siitä rahaa, mutt aika hyvän haban.Millä klubilla olet stripparina? Saako siitä hyvin rahaa, onko työajat hankalia?
Eikö sulta muuta löydy, aina tää sama, tylsimys.
No ei tää ole ole kuin kerran jossain, et todella aina on sama kuva joo. Mutta löytyy toki muitakin kuvia.Eikö sulta muuta löydy, aina tää sama, tylsimys.
Älä kato niitä, jos vituttaa. Dorka.Lode olet ärsyttävä noiden ketkutuskuviesi kanssa. Laita nyt edes joskus joku kuva jossa näkyy muutakin kuin perseesi.
Mees ottaan lääkkeet tai käy happihyppelyllä. Täysin asiatonta kommentointia.Lode olet ärsyttävä noiden ketkutuskuviesi kanssa. Laita nyt edes joskus joku kuva jossa näkyy muutakin kuin perseesi.
Ootpas nuoren näköinen! Meikin takia voisi mennä 14 vuotiaasta, profiilissa kuvasi on huomattavasti kauniimpi.
Näin poskipunaa ei kuulu laittaa.
En todellakaan suosittele nuorta naista (enkä edes vanhaa naista) levittelemään netissä jatkuvasti kuvia, joissa heiluu mitä kummallisimmissa asennoissa pikkuhousuissaan. Minä ymmärrän että kyse on harrastuksesta, mutta tässä netin maailmassa pyörii kaikenlaista väkeä.
Olen harrastanut jostain viime kesästä asti tota. En mä ekoilla kerroilla tota kuvassa olevaa ole tehnyt. Se on vähän niikuin jatkoa jatketusta perhosesta.Hei kuulkaas tankoilijat.
Oliko kuin hankalaa alotus,meinaan siis et sula mahdottomuus ekaks pysyy tos tangos?Huomaako miten lihaksiston kasvavan?
Ja Lode:Ootko kuvanottohetkel kuin kauan harrastanu tota?Pystyitkö tekeen ton "liikkeen" ihan ekoilla kerroil?
Mun tanko on täältä:Ihanainen tai lode :wave: Jakakaa tietoa Mistä te olette hommanneet tankonne? Koitin googletella, mutta enviisastunut...
kaunis nainen ja suloinen tyttö =)