Kuvia plussatesteistä

miss_piggy
Mä oon nii kade teil kaikille plussanneille :(
meillä 6kk yrittämistä takana, ei vaan onnistu :( pient masennust
Mulla oli yrittämistä takana lähes vuosi ennen ku onnistui. Ja luulin jo että joudun jatkohoitoihin, sillä on todellinen ihme, että pco:lainen raskautuu luomusti.
Lieneekö sitten auttaneet terolutit, luontaistuotteet tai foolihappo, mutta tänään tuli digiin tällainen:

Ja edellisistä menkoista laskettuna nyt menossa rv 6+2 :)
 
Että oot vaan tehnyt kovin aikaisin testin :D Mullakin oli eilen ihan SELKEÄ nega.. Tänään dpo 11-12 (dpo11 ovistestin mukaan ja dpo12 lämpötilojen mukaan.) Näin aikasilla dpo:lla päiväkin merkitsee paljon jos kiinnittyminen on vaikka tapahtunut myöhemmin/aikaisemmin. Itse en vielä juhli, mutta sinuna en kyllä vielä surisikaan :)
 
Kiitos miramei noista sanoista. Jos nyt kuitenkin yritän odottaa vielä päivän pari ennenkuin alan murehtimaan. Jos tissit tipahtaa niin sitten taidan luovuttaa, on niin vahva merkki että kasvanut yhden kuppikoon suuremmaksi jo...muitakin oireita on, mutta ne on tuolla piinailijoiden oire ketjussa listattu
 
Heipä hei kaikille :) Varovaisesti tulen mukaan tänne jännittävään ja toiveita täynnä olevalle palstalle :heart: Meillä yritystä takana reilusti päälle vuosi ja takana 1 clomikierto ja inseminaatio. Tänä aamuna kp 27 ja dpo 14 saimme ekaa kertaa jännitettävää ja toivottavaa, vai mitä mieltä olette?
Aijaa.com - Ylempi clearblue ja alempi predictor early
Aijaa.com - 11732333
Molemmat ei kuitenkaan ole niin tummia kuin testiviiva, ja yritinkin teidän muiden testeihin vertailla... Perjantaina verikokeisiin ja maanantaina saadaan vasta varmuus ja vastaukset! Kamalaa miten jännittää :LOL:

Ja omaa tauskaa vielä, eli meillä diagnoosi selittämätön lapsettomuus ja tänä ensimmäinen clomikierto toimi niin hyvin, että inssiin mennessä ultrattiin 3 follia, joten monikkoraskauden mahdollisuus on olemassa - jopa niiden kolmosten :cool:
 

Yhteistyössä