Kuvia plussatesteistä

Onko kellään käynyt Sofi One Step-liuskatestin kanssa näin?
pp6 himmukka viivanpaikka, ei väriä
pp7 viivanpaikka, ei väriä
pp8 aamulla viivan paikka ilman väriä
pp8 myöhempää iltapäivällä värillinen haamuviiva
pp9 aamu viivanpaikka, ilman väriä

Pitääkö nyt antaa jo testejen olla ku tuo välissäoleva haamu ei kaiketi tarkoita mitää. Puhelimella en saaanut siitä kuvaa missä näkyisi viiva kunnolla
 
esemila - älä vielä luovuta, siulla pinet päivät vasta..odotteleppa pari päivää ainahin vielä ja dippaile sitten.:)
(tai dippaile parina päivänä;))

Onko aiempaa kokemusta noista plussista - onko missä vaiheessa alkanut haamuilemaan?
..monellahan(miullahin)näkyy haamuinenhin vasta dpo/pp11..

Toivon sitä ihunaa:heart:
Ps. Itselläni juuri iltapäivä pisu antoi vahvemman tuloksen R-testiin, kuin aamupisu.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Toive23
mur-mur Kolme vuotta sitten testasin samalla testillä ja pp11 sain sellaisen haamusitakin haamuisemman punertavan testiviivan ja raskaana oli. Nyt lapsi reilun 2v. En siis testaillutkaan aikaisempaa silloin,

En vaan ymmärrä miksi ei oliei tähän aamuun vahvistunut.
 
Viimeksi muokattu:
esemila - jos selailet tätähin pinoa huomaat, että monelle käynyt samoin: ensin haamuisen haamuinen näkyy..sitten seuraavassa dippauksessa ei enää:confused:..ja hetken päästä kunnon plussa - sille peukutukset! d=)b:heart:

..tokihan voi olla niinkin, että pieniäinen on yrittänyt kiinnittyä, siinä onnistumatta..
 
  • Tykkää
Reactions: Toive23
Miramein testikollaasi on aivan ihana! Oon sitä katsonut useamman kerran ja kovin laittaa aina hymyilyttämään. Kiitos siitä sinulle! Ja ihan mahtavaa kun osaat hehkuttaa onneasi oikein kunnolla! Täällä elätetään suuria toiveita samanlaisista teisteistä, nyt kasassa kokoelmasi ensimmäinen eli tänä aamuna sain tuon hyvin haalean viivasen, jossa selvästi väriä on ja tänään dpo9, joka myös minulla on 3+2. Eilen vielä puhdas nega aamulla. Perässä tullaan ja loppuun asti mennään!
 
kali oon aatellu et muut varmaan repii jo hiuksiaan päästä, kun niin monta testiä :D Kiva, jos sinulle on niistä iloa ollut. Tule sitten tuonne marraskuisiin! Minulla oli vuosi sitten tasan sama laskettu aika kuin nyt mutta päätyi kkm huhtikuun lopulla :( Nyt täytyy koittaa iloita. Toivotttavasti tämä nyt kestäis :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970 ja kali85
Heippa,
Nythän löysin oikean ketjun näiden viivojen kanssa tuskailuun... Ohessa siis kuva, ylin testi tehty kp 29/28, sitten kp30 ja kp31 aamulla. Apteekin testi tehty tänään päivällä. Eikö noiden viivojen kuuluisi vahvistua jo enemmän?
Aikaisemmin olen saanut kaksi keskenmenoa (kaksi onnistunutta raskautta myös) ja kesken menneistä sain vain tuota haaleaa viivaa (tosin taisin testata vain kerran)... siksi mietityttää. Mutta muistaakseni onnistuneista raskauksista sain heti vahvan plussan sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Onko vielä toivoa?

 
Viimeksi muokattu:
Testailin tänään kp 24/29-31 aamupissasta ja tämmönen tuli

Aijaa.com - 11880697

Aijaa.com - 11880696

Ekassa kuvassa ei taida olla epäilystäkään etteikö viiva näkyisi, mutta kun en meinaa millään uskoa... Onhan tuohon kuvaan kontrastitkin vedetty aika maksimiin :D Mitäs sanotte? Tiedän, että on liian aikaista testailla uudestaan jo seuraavana aamuna mutta mun on pakko nähdä tuleeko samanlainen haamulainen vielä uudestaan :D
 
coffeeBreak Kyllä se testi siitä lähtee tummumaan :) kuinka pitkä kiertopäivä sulla on? Entä mikä dpo olis tossa viimesimmässä?

pupup Kyllä sielä haamu näkyy :)

naomio Sieläkin haamu on, tai pikemminkin haalea plussa :)
 

Yhteistyössä