Kuvia plussatesteistä

Lupaan itselleni, etten enää testaa kunnes menkat on oikeasti myöhässä :D Tänään kp 27/29-31 ja aamupissasta tämmönen Aijaa.com - 11891632

Mies ei millään usko että olen raskaana koska "Ei sulla oo menkat myöhässä vielä" :D Sille ei mene jakeluun että olen aloittanut testaamaan aika ajoissa ja että raskaus voi näkyä jo nyt testissä.. :D

muoks. Hups, tuo kuva on ylösalaisin
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Lupaan itselleni, etten enää testaa kunnes menkat on oikeasti myöhässä :D Tänään kp 27/29-31 ja aamupissasta tämmönen Aijaa.com - 11891632

Mies ei millään usko että olen raskaana koska "Ei sulla oo menkat myöhässä vielä" :D Sille ei mene jakeluun että olen aloittanut testaamaan aika ajoissa ja että raskaus voi näkyä jo nyt testissä.. :D

muoks. Hups, tuo kuva on ylösalaisin
..ne miehet - putkiaivoisia:)
Onnea siulle kovasti&pikkiselle limaa, jotta pysyy matkassa sen 9kk.:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: pupup
Hyvännäköisiä viivoja täällä :)

Itse olen plussannut palmusunnuntaina ensimmäisen kerran ja nyt kasassa 6+4. Löysin kaapin perältä yhden sinne unohtuneen ovistestin ja omaksi viihdytykseksi tein sen pois. Koska en ole koskaan nähnyt yhtä vahvaa viivaa ovistestissä, jaan sen myös teidän kanssa. (Olen kyllä kuullut, että ovistesti voi näyttää raskauden ja nyt sen taidan myös lopullisesti uskoa :))



Ja tuo testiviiva napsahti testiin heti ja on niin tummanpunainen (lähes musta) ettei kontrolli viivan meinannut riittää enää väriä :)
 
Apua :D! Jännittävä kuulla jonkun sanovan tuon. Ite oon ollu vähän jostain syystä epävarma, vaikka näenkin siinä haalean plussan. Tuo tehty illalla, tänään aamulla tein ja tuli kans haalea, mutta selkeä plussa. Epätodellinen olo, puoli vuotta yritystä takana :)
 
  • Tykkää
Reactions: jenniii90
Wuppiduu <3 YK 11 menossa ja tämmönen pärähti tänään (kp30/25-29) Elivo-testi - Image - Aijaa.com

Jännät oireet ollu, ne nimittään puuttuu kokonaan, ja siit aloin aavistelee oisko jotain tapahtunu. :) ei oo mitään muuta kun väsy, ja painon tunne alavatsalla. :) perinteistä loppukierron tissikipuakaan ei oo ollu. :D ja kp 26 luulin et täti tulis kylään, mut se olikin vaan semmonen pieni "kertahulahdus". Perjantaina käyn ostaa apteekin tyhjäks testeist, en mä meinaa uskoa tommosta :) ku oon vaa muitten plussia tuijotellu!
 

Yhteistyössä