Miwwi mä sain digiin raskaana 2-3 kun rv oli 4+2..Seuraavan digin tein siitä viikon päästä kun viikkoja olisi siis pitänyt olla 5+2 ja edelleen näytti 2-3 viikkoa. Noh, odottelin muutaman päivän, mutta kun rv olisi pitänyt olla jo kasassa 6, digi näytti edelleen samaa. Kaikki muut testit näytti koko ajan selkeetä plussaa (ei kuitenkaan testiviiva ollut vahvempi kuin kontrolli!) Sitten varasin ultran (rv 6+1) ja siellä todettiin se, minkä jo itse tiesinkin käyneen. Eli raskaus oli keskeytynyt jo ihan alkujaan..rv 4-5. Onko sulla vahvat raskausoireet edelleen? Mulla lieveni oireetkin jo heti sillon kun rv 5 tuli täyteen. Rinnoista tiesisn parhaiten, kun ne ei enää yhtäkkiä olleetkaan kovin arat. Sulla on kyllä tosi vahva viiva tossa pc:ssä, joten uskon että digin lukemat johtuu vain siitä ettet tehnyt sitä aamun ensimmäisestä pissasta! Koita olla hätäilemättä (tiedän ei ole helppoo!)..loppujen lopuksi et voi itse vaikuttaa siihen, miten tulee käymään. Tee seuraava digi aamuvirtsasta niin eiköhän jo ala näyttää 3+!
muoks. piti vielä lisätä, että hcg:n tulee muistaakseni olla yli 2000, että tulee se 3+...
muoks. piti vielä lisätä, että hcg:n tulee muistaakseni olla yli 2000, että tulee se 3+...
Viimeksi muokattu: