Kuvia plussatesteistä

Kiitos kaikille.. Ihanaa.. toivotaan nyt että kaikki sujuu hyvin =) Raskausoireet alkaa nostaa päätänsä saas nähdä miten pahaksi äityvät.. meillä sattuu muutto juuri pahimpaa pahoinvointi aikaan.. Nyt sitten tietenkin odottaa malttamattomana ensimmästä ultraa että pääsisi näkemään pikkuista mutta se taitaa olla siellä marraskuun lopulla tai joulukuun alussa joten pitää yrittää kestää sinne saakka. Vaikka onkin toinen raskaus niin kyllä jännittää ihan samalla tavalla :)
 
Jul
Selittäkää amatöörille: Mikä on dpo? Entä yk, mikä täällä keskusteluissa myös vilisee? :O Tuntuu, että muitakin yrittämiseen liittyviä termejä on täällä hyppinyt silmille (ei nyt tule mieleen, mutta kertokaa muitakin jos tiedätte :D) ja useimmiten "kokeneempien" palstailijoiden tekstit on mulle enemmän tai vähemmän hepreaa.. :D Kaksplus-foorumi - suomi -sanakirja ;)
Tässä tällainen lista, tällä pääsee jo pitkälle :D
Vauvapalstaslangia
 
Dpo12

Dpo13


Tässä dpo 13 testi luonnonvalossa


JA tässä kaikki testiti kuivuneina alimmasta ylempää dpo10-13.. kuivuneena ainakin näyttäisi olevan dpo 13 aavistuksen vahvempi


..Kumpi teistä on vahvempi? Eilen ja tänään on tullut silloin tällöin vessareissun yhteydessä ei siis joka kerta niin sellaista limanmukana tulevaa ruskeaa tai pinkkiä vuotoa ei siis edes tuhrua vaan jotain limaa.. Oisko kiinnitysmisvuotoa mikä nyt sitten tulee poies?? :)
 
Viimeksi muokattu:
Joo niin minäkin ajattelin että aikalailla yhtä vahvoja..ja tosiaan se hormoni 48-72h välein tuplaantuu :) Huomenna taas uutta kehiin.. jotain kivaa tässä testaamisessa on kun siä pitää tehdä..musta on aina yhtä ihana tunne kun se viiva piirtyy siihen :D
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Onko joku saanut "vääriä" plussia tai viivanpaikkoja Predictor testillä? Sain tänään tosi haalean plussan(kp24vasta) tuli ihan testiajan sisällä, mutta ei ollut oikeestaan punaväriä. Katoin testiä puoltuntia myöhemmin ja siinä oli ihan selvä punertava viiva.. Eli mitä uskoa? APUVA :)
 
Kyyneltenhymy, No oli pakko tänään kokeilla vielä viimenen davidin r-testi ja haalee viiva oli siinäkin..:) torstaina koklaan jos olis yhtää vahvistunut.. Kait mä voisin kokeilla kuvan ottamista, en vaa osaa vielä tarkentaa mun kameralla, et katotaa mitä tulee :D
 
Täällä haamuillaan taas =)

Aijaa.com - 8860943.jpg

Kuva on otettu testin kuivuttua, mutta viiva tuli testiajalla näkyviin. Tänään on kp 25/23-27 ja dpo 12-13. Testi on Gravidan.

Viime kierrossa sain haamun kp 29, mutta seuraavana iltana alkoi vuotaa pois. Nyt on siis todella jännät paikat taas. Toisaalta ihanaa ja toisaalta olen ihan pelosta sekaisin, että taas menee kesken...
 
Barbamama :heart: :heart: Valtavasti onnea! Ja ihan hirmuinen kasa tarrasukkia, että pieni NYT tarraa kunnolla kiinni! Osipa kiva saada sutkin kesäkuisiin kirjoittelemaan :) (Tosin en oo sinne itsekään vielä uskaltautunut :D Jos perjantain ar-ultrassa on elämää, niin sitten uskaltaudun :whistle:)
 
Onnea Barbamama!!

Noniin testi senkun vahvistuu.. tässä olisi kuvaa Dpo 14



Tänään olisi siis menkkojen pitänyt alkaa ja viiva vahvistuu, mutta yksi asia mua askarruttaa kun tällaista ei ollut esikoista odottaessa ollenkaan eli mulla tulee sellaista pinkkiä limaa vessakäynnin yhteydessä jossa pikkuisia veriviiruja mukana mutta ei mitään kunnon vuotoa eikä tuhrua.. Onhan tämä normaalia??
 
töyhtö - tuo pinkki/val.pun lima on aika normaalia juuri plussaamisen kynnyksellä!:wave::heart:

Barbamama - tuohan on selkeä PLUSSA!:heart:

Paljon onnen pipanoita nyt matkaan, jotta pikkinen taimen tarraisi, tiukkaakin tiukempaan kasvualustaansa:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea töyhtö! Hyvältä näyttää =) Pieni tuhrutus on ihan normaalia. Huolestua pitää vasta, jos siihen liittyy kipuja, kunnon vuotoa, hyytymiä tms. ja silti kaikki voi olla hyvin.

Kiitos kaikille onnitteluista! Vielä en uskalla tähän luottaa, mutta ihanaa tietysti, että edes jotain tapahtuu =)

Sanmar: Mä niiiiin haluaisin sun seurana sinne kesäkuisiin. Juhannusvauva taitaisi tästä tulla, jos sinne asti päästäisiin. Peukkuja ultraan! b=)d
 

Yhteistyössä