Kuvia plussatesteistä

tyty - jos tuo testi Apteekin oma, se antaa testiajan jälkeen kurjasti noita ohkaisia viivasia..
..vaan, vielä kerkeää kunnon plussaksi vahvistua!!:wave::heart:

KyyneltenHymy
- mie näen jotahin hailua viivasta tuossa ekassa kuvasessa - Vahvistumisia!:heart:
 
Lueskelin tätä ketjua tässä ja oma testihistoriani on muutaman päivän sisään kattava, mutta löysin kuvan ja kysymyksen tälläisestä CB testistä:

Aijaa.com - 5926695.jpg

Onko tuo plussa vai vaan jokin virhe? Noita nimittäin olen saanut nyt kaksi. Toinen oli vain selvästi toista vahvempi... Niiden lisäksi muutaman negan. Oireita kuitenkin löytyy...

Kiitos sille kenen kuvia nuo ovatkaan! Helpottavat asiasta kysymistä kovasti =)
 
  • Tykkää
Reactions: tada
zuuupp-..monasti/useammalla naisella, nuo CB:n ohkaiset viivat ei ole merkinneet raskautta:(
..m u t t a..toivonpa siulle nyt niin käyvän!:wave:

Tuliko viivanen AIVAN testiajalla?..voi tietää alkavaa raskautta - tai sitten ei..siun täytyy vain odotella ja dippailla.:)

Plussatuulosia:heart:

Ps. Tuon kuvan dippaajalla ilmeisemmin tärppi on käynyt kun toinen, alempi puikkotesti selkeä plussa!
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä ne siihen testiajalla tulee. Itselläni ehkä näkyy vielä vähän enemmän tuota viivaa kun tuossa kuvassa. Hieman paksumpana. Tää arvuuttelu on hermoja raastavaa :headwall: !

Noh huomenna gyne ihan muutenkin, joten sinne jos jaksais!
 
zuuupp- hyvältä kuullostaa jos viivanen vielä hieman paksumpi, kuin kyseisessä kuvassa!=)
..Gyne(vaikka ultraiskin)ei vielä pysty näkemään alkanutta raskautta jos mennään aivan alkuviikoilla(3-4)..ehkä paksuuntuneen kohdun limakalvon..näin uskoisin.

Mikä kierron päivä siulla menossa?

Tuossa esim. kuvanen rv3+3(4?)
6-14 Ultrasound
..ja tuollahin..
Ultrasound Sonogram Scans week by week first trimester month 1 2 3 months weeks 4 5 6 7 8 9 10 11 12 early scan - Baby2see
..jos laite hyvä, voi jotahin näkyä..ehkä tuo raskaussäkki..

Onnen pipanoita huomiselle!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Lueskelin tätä ketjua tässä ja oma testihistoriani on muutaman päivän sisään kattava, mutta löysin kuvan ja kysymyksen tälläisestä CB testistä:

Aijaa.com - 5926695.jpg

Onko tuo plussa vai vaan jokin virhe? Noita nimittäin olen saanut nyt kaksi. Toinen oli vain selvästi toista vahvempi... Niiden lisäksi muutaman negan. Oireita kuitenkin löytyy...

Kiitos sille kenen kuvia nuo ovatkaan! Helpottavat asiasta kysymistä kovasti =)
Kuvahan on minun.. :) Kun esikoinen ilmoitti tulostaan..

Ja joo, oli tosiaan plussa, MUTTA, olen sittemmin saanut samanmoisia ilman raskautta, eli tuo oli vissii onnekas sattuma että tärppi oli tosissaan käynyt.. : / Noi testit on niin hanurista, sen takia suosittelen melkein mitä tahansa muuta testiä..
 
mymosa
Tyty, voi harmi :( Toki dpot on vielä vähäiset ja mulla ainakin päivällä antaa vahvempaa viivaa.. Mutta ymmärrän kyllä harmituksen, ei itelläkään tuossa tilanteessa ois toiveita enää.
 
Pakko kysyä ihan off topic että onko noita miniatyyrikuvia muka mahdollista jotenkin suurentaa että niistä näkisi jotain? mä en ainakaan ole koskaan pystynyt ja tuokin kuva näkyy mulle noin 3cm x 2cm kokoisena mistä ei kyllä erota muuta kun valkoista ja vihreää. Enkö vain osaa? oon tätä ihmetelly jo aiemminkin täällä :D

Joka tapauksessa onnea haamulaisesta jos sellaisen sait :heart:
 
ei kyllä tapahdu mun klikkailuilla yhtään mitään, edelleenkään :D mulla tosin saattaapi olla pop-up blocker päällä mutta senkin pitäisi mun mielestä ilmoittaa että pop-up yrittää avautua toisessa ikkunassa tms. Noh minkäs teet, näillä mennään :D
 

Yhteistyössä