Esikoisesta sain varman plussan 16 pvää hedelmöityksestäHCG Levels
Taulukon mukaan 14 päivää hedelmöityksestä olisi vielä ollut jollakulla hcg-arvo 3, ja kolmenkin viikon päästä alin arvo 18.
Esikoisesta sain varman plussan 16 pvää hedelmöityksestäHCG Levels
Taulukon mukaan 14 päivää hedelmöityksestä olisi vielä ollut jollakulla hcg-arvo 3, ja kolmenkin viikon päästä alin arvo 18.
Joo just sellanen se testi on, siks avasinkin sen kun ei siitä pikkuikkunansta mitään nähnyt B) En kai mä nyt ostanut sitten ihan huonoa testiä :OHömpi Olikohan se just se mikä näytti mulla aamulla negaa, mutta viime yöltä 4.30 oli CB: digi ja tavis positiivisia. Eli siinä paketissa lukee "herkkä raskaustestipuikko" ja itse testi on siis sellanen, että se testiruutu on pyöreä pieni reikä mistä pitää tulos tihrustaa???
Olen kokeillut ko testiä ja oma kokemukseni on ikävä kyllä se että antaa viivanpaikan vaikka ei raskaana olisikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Hömpi;24466788:
Hei testailijat Kertokaan onko kukaan käyttänyt sitä uutta apteekin herkkää testiä? Laatikossa kuva naisesta raskausmahan kanssa ja puikossa testiviivalle ja kontrolliviivalle omat kohdat? Onko siinä testissä tosi selkeä viivanpaikka? Tässä kuvassa avattuna testi ja jonkun näköinen haamulainen olis mun silmään... Mahdollisesta hedelmöityksestä olis nyt 15pvää... Näkeekö kukaan mitään??
Kumpaa testiä uskon? Turhaa viivanpaikkaa tossa toisessa vai haamujen haamua davidissä? Täytyypi varmaan testata tuo viiminen David tässä joku aamu, eiköhän sen luulis näkyvän sitten jo?Tässä pystyn kyllä hyvällä tiirailutekniikalla näkemään jotain.
VauTäälläkin kun on ollut puhetta siitä, että ovistestikin voi näyttää raskautta.. noh pitihän se mennä testaamaan kun noita fertestejä oli vielä 1 jäljellä..
Oho, melko vahva plussa, onnea!! =)Onnea Jazzi hieno plussahan siellä on
Mieki sain aamulla tämmösen Aijaa.com - 8551841.jpg
Mehän ei siis varsinaisesti yritetty viimisenä kahtena kiertona. Hankittiin koiranpentu ja mieli on tosiaankin ollu jossain ihan muualla kun raskautumisessa.. Uskomatonta ja pelottavaa