Kuvia plussatesteistä

Santtu81 Kiitos tiedosta! Ei kun mulla siis tänään oliskin vielä 4+1 JOS olen raskaana...Jos menkat ei ala, niin teen parin päivän päästä sitten uuden diginäytöllisen ja luulis, että sitten pitäis ainakin olla jo se 2-3 siinä..

Puskajussi kieltämättä tuokin kävi mielessä! Mut ei se auta, kun nyt kärvistellä pari päivää ja toivoa parasta!!!
 
Viimeksi muokattu:
Hömpi Olikohan se just se mikä näytti mulla aamulla negaa, mutta viime yöltä 4.30 oli CB: digi ja tavis positiivisia. Eli siinä paketissa lukee "herkkä raskaustestipuikko" ja itse testi on siis sellanen, että se testiruutu on pyöreä pieni reikä mistä pitää tulos tihrustaa???
Joo just sellanen se testi on, siks avasinkin sen kun ei siitä pikkuikkunansta mitään nähnyt B) En kai mä nyt ostanut sitten ihan huonoa testiä :O
 
mymosa
Tääsä mun värisuoraa, jos siitä vaikka jollekin olisi apuakin :)

davidin 10 ja puikko

Näkyypä dpo:t huonosti eli ylhäältä alas 13, 11 ja 10

davidin 25 ja liuska

näissa ylhäältä alas 10 ja 13
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja Hömpi;24467337:


Tässäkään ei varmaan näy mitään muuten kun mun mielikuvituksessa :D Tää on tän aamunen David (25 herkkyys) liuskatesti... Ihankun vähän jotain siinä olis... Kuvittelenko vaan kaiken oireita myöten :(
Tässä pystyn kyllä hyvällä tiirailutekniikalla näkemään jotain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hömpi;24466788:


Hei testailijat :) Kertokaan onko kukaan käyttänyt sitä uutta apteekin herkkää testiä? Laatikossa kuva naisesta raskausmahan kanssa ja puikossa testiviivalle ja kontrolliviivalle omat kohdat? Onko siinä testissä tosi selkeä viivanpaikka? Tässä kuvassa avattuna testi ja jonkun näköinen haamulainen olis mun silmään... Mahdollisesta hedelmöityksestä olis nyt 15pvää... Näkeekö kukaan mitään??
Olen kokeillut ko testiä ja oma kokemukseni on ikävä kyllä se että antaa viivanpaikan vaikka ei raskaana olisikaan.
 
Tässä mun "suora" siis eka testi dpo 9 ja viimenen dpo 14. Aijaa.com - 8541962.jpg Noi ovat siis davidin testejä. En saanut mitään eroa herkkyyksien 10 ja 25 välillä. 10 ei näyttänyt raskautta aiemmin tai vahvemmalla viivalla. Muutoinkin viivat melko hailakoita, mutta testihän on melko halpa nii ei voi oottaa superlaatua. Niitä tuli dippailtua melko monta dpo 8 alkaen :) Tuossa sitten vielä tämän päivän päiväpissistä tehty apteekin oma, joka mun mielestä vahva viiva siihen nähden, että pissa oli tosi haaleaa ja ehkä tunti edellisestä vessakäynnistä... Aijaa.com - 8542024.jpg

Josko nyt saisi lopetettua tän testailun - pari testiä on vielä kaapissa - taidan säästää ne myöhempään kun tulee kuitenkin jossain vaiheessa epäillys tän raskauden olemassa olosta :O

Onnittelut myös muille plussanneille ja viivojen vahvistumista haamuilijoille :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
apua! Onko kellään kokemuksia Davidin liuska r-testeistä. Mulla on menossa kp33 ja yleensä kierto korkeintaan 31pvää, tein sitten huvikseen melko laimeesta iltapissistä testin ja tämmönen tuli..

Aijaa.com - 8550370.jpg

En oo aikasemmin saanu Davidin testeihin yhtään mitään, ainoastaan yhteen Tallinnasta ostettuun halpikseen sellanen "muka viivan".. Viiva on hieman tummempi kuin kuvassa, ihan selkeesti livenä nähtävissä..hui.
 

Yhteistyössä