Kuvia plussatesteistä

Franze Tuo kuva tosiaan on aika epäselvä, mutta jotenkin hahmotin selityksesi perusteeella. :) Ihan ekaks, mä en luota enää prediktoriin ollenkaan. Mene siis apteekkiin/kauppaan, osta toisen merkkinen testi, katso mitä se näyttää ja spekuloidaan sitten uudelleen :)
Viime kierrossa sain samana aamuna selvän värillisen viivan prediktoriin, kun kävin verikokeissa, jonka tulos oli <1. Eli siis aivan totaalisen väärä plussa!

sirinen Viivanpaikka voi näkyä myös kuivuessaan, joissain testeissä jopa paremmin, kuin märkänä... Mutta odottele muutama päivä, sillä muistelisin, että tuon näköinen testi ei ole sieltä herkimmästä päästä :)

Kristen: Mulla on tuo testi näyttänyt aina tosi aikaisin, tosin kyllä haalen viivan, mutta kuitenkin. Testi on siis S-Marketista saatava Pregent. Esikoisesta testastin dpo 11 haalean, mutta ihan selkeästi vaaleanpunaisen viivan. Nyt siis dpo 10 tuli haalea viiva myös, mutta mulla on paljon ollut kemiallisia, joten jotenkin tuntuu, että tämäkin olisi sellainen kun oireet ovat kadonneet. Yleensä siis kemiallisessa on mulla käynyt niin, että olen tehnyt haalean plussa testin ja seuraavana päivänä saan samanmoisen ja sitten sitä seuraava on jo nega ja sitten tulevatkin kuukautiset. Nyt en ole testannut vielä uudestaan, mutta taidan odotella kuukautisten alkua.

hmm.. mulla kans on kaapissa tommonen s-market testi.. aattelin huomenna kokeilla aamusta ja ois dpo10 ja siis kp 24/28, mut toisaalta viime kierto oli vaan 26??? elikkä; testaan aamulla huomenna tai yöllä, kun ravaan joka yö nykysin kolmen , neljän tunnin välein vessassa (eli aamupissan saaminen on hankalaa... ) =) ja viikonlopuks aattelin hommata jonkun clearbluen , tai vastavan.. :D

CLEARBLUESTA kysymys :D Kuinka yleisiä noissa on, että haamujen haamut muuttuu sellaisiksi roskishaamuiksi, että toisessa reunassa on elvä värillinen OHUT viiva, mutta silti hädintuskin näkyy koko viiva...? Ymmräsiköhän kukaan :D

Kristen itse en ainakaan ikinään saanut siihen viivan viivaa edes testiajan jälkeen :) taisin kuitenkin niitäkin tuossa keretä tekemään ainakin 6kpl ja kertaakaan en raskaana ollut :p d=)b pystyssä, että tänään/huomenna viiva jo vahvistunut ja pieni kiinni :heart: itse haamunhaamun tarkistutin digitestillä, johon tulikin sitten, että raskaana :heart:

Paljon onnea plussista :flower:

Kristen: teitkö siis sellaisen plus/miinus -testin? Mulla tuli siihen dpo11 haamujen haamu, värillinen viiva, jonka mieskin näki. Ajan kuluessa ja kuivuessaan sen viivan toinen reuna muuttui tummemmaksi. Nyt dpo 12 on kuitenkin alkanut tuhruvuoto, joten ehkei se ollutkaan haamu tai sitten vaan hipaisi pieni kohtua... Toivottavasti sun "haamu" pysyy kyydissä ja kasvaa ja vahvistuu!

Joo, plussa miinus testi, ja kävi taas niin, kuin liian monta kertaa aikaisemminkin, eli hedelmöittyminen on taoahtunut, ja vähitnään hipaisu seinämään, mutta kunnollinen kiinnittyminen jäänyt välistä. Että varmaan reagoi ihan oikein hormooniin, jota oli vain niin vähän :(

Tänään tehty testi ja minuutin jälkeen tuli tuollainen tulos. Kp 32 ja normaalisti 32 yleensä ollut, mutta nyt viime aikoina mennyt yli jopa viikollakin.

Miltä näyttää? :eek:

http://www.aijaa.com/v.php?i=6426830.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
Minsku82, tombatar..

Isot onnittelut molemmille plussasta!!!:wave::flower::heart:
Kuten myös täältä :heart: Paljon onnea :)

innoM Kyllä tuo minunmielestäni plussa on :) Onko mammaksin herkkyys 20µm? Itse sain samalla testillä haaleamman viivan ( kuva muutama sivu taaksepäin ) ja nyt menossa rv 15+0 :heart: Paljon onnea :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Piupula:
Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
Minsku82, tombatar..

Isot onnittelut molemmille plussasta!!!:wave::flower::heart:
Kuten myös täältä :heart: Paljon onnea :)

innoM Kyllä tuo minunmielestäni plussa on :) Onko mammaksin herkkyys 20µm? Itse sain samalla testillä haaleamman viivan ( kuva muutama sivu taaksepäin ) ja nyt menossa rv 15+0 :heart: Paljon onnea :flower:
:) Tuo oli joku "Apteekin raskaustesti", sini/valkoinen paketti, jossa kolme kukkaa etupuolella. En tiedä tuon testin herkkyyttä. Lukee vaan näin "Herkkä, voidaan suorittaa jo ensimmäisenä päivänä kk poisjäännistä". Mulla, kun ei oo vielä edes menkat myöhässä. No, maanantaina tulee kasa liuskatestejä, joten katotaan mitä ne sanoo B)

Hei! Oon tuol vauva haaveissa 2011-2012 pinossa. Laitan nyt tännekkin tämän aamuisen testin kuvan. Meillä haaveissa ensimmäinen lapsi, yk 3 ja kp 28/28 tänään. Aikasemmin en oo edes haamua saanut, eikä tätäkään tarvi tihrustaen kattoa. En voi millään uskoa todeksi!
Testinä apteekin oma raskaustesti.

http://www.aijaa.com/v.php?i=6432985.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Orkidea88:
Hei! Oon tuol vauva haaveissa 2011-2012 pinossa. Laitan nyt tännekkin tämän aamuisen testin kuvan. Meillä haaveissa ensimmäinen lapsi, yk 3 ja kp 28/28 tänään. Aikasemmin en oo edes haamua saanut, eikä tätäkään tarvi tihrustaen kattoa. En voi millään uskoa todeksi!
Testinä apteekin oma raskaustesti.

http://www.aijaa.com/v.php?i=6432985.jpg
Oi, onnea :flower: Ihan selkeä viivahan siinä on :heart:

Nyt taas testailtu (tein kaksi testiä samasta pissasta). Kp 35/32 (vaihtelee). Joko ois selvä plussa? =) Niin ja nämä oli jotain "Eva" testejä, 99,9% luotettavia ja halpoja (0,50?/kpl).

http://www.aijaa.com/v.php?i=6436159.jpg

Tein tänään malttamattomana uuden r-testin (samanlainen ku eka), ku en millään voi uskoa tätä todeksi :D Tuli plussa, mut vähän vaaleempi ku eilinen. Testiajan sisällä, mut ei sitäkään tihrustaa tarvinu. Eri vuorokauden aika ja vähempi aika oli ollu pissa rakos.. Uskaltaakohan täs vielä iloita?

MUOKS* Tässä vielä kuva tän aamusesta testistä.. Tosi huono kuva kylläkin..

http://www.aijaa.com/v.php?i=6437718.jpg

Yhteistyössä