Kuvia plussatesteistä

Jännittähän se :) ..nopsaan tulitkin raskahaksi-Onnea hurjasti ja tarrasukkasia pikku matkaajalle mukaan..tuo viiva kyllä NIIN vahva kuin olla voipi!!:wave:

..mie jo 6kk työstänyt miehekkeeni kera pikkuriikkistä ja ei vielä tärpännyt..mutta ikääkin jo 44v..on meillä yksi yhteinen laponen jo kohta 5v pikku poikanen ja miun esikko, kohta 23v nuori neitonen =)..vielä kun kerran toive toteutuisi:saint:..saanko udella siun ikääsi?..onko ennestään lapsosia..

Kauniita unihia ja vauvelin kuvihia!!:heart:
 
28 olen. Poika jo ekaluokkalainen. Nyt nykyisen miehen kanssa ollaan ikiomaa kääröä puuhaamassa. =) Nyt vaan alkoi pelottamaan kun eilisen plussan jälkeen alkoi verta vuotamaan, neuvolaankaan en ole soittanut vielä kun vasta 12 jälkeen ottavat puheluita. Kipuja ei onneksi ole mutta on tää aika kamalaa... :heart:
 
mipsu älä huoli, tuo verenvuoto liittyy monasti alkuraskauteen..kohtahan sie jo voitkin neuvolaan soitella ja sieltä osaavat neuvoa ja tarvittaessa pääset sinne käymään =)

Paljon onnea matkaan ja toivotaan pikkaraisen pysyvän tiukasti matkassa!!:heart:..siun viiva r-testissä oli TODELLA VAHVA!!

..tulethan vielä kertomaan mikä tilanne.. :)

mur-mur
 
No nyt sain neuvolaan soitettua ja sieltäkin sanottiin että ei mitään hätää jos ei kipuja tule tai vuoto ylly ihan mahdottomaksi. Toivotaan että pysyy kaveri matkassa. :) Ensi viikolla sinne sitten.
 
Kyllä viiva edelleenkin on:heart:..nauti vain rauhassa raskaudestasi ja masun kasvattamisesta..ensi viikollahan siulla se neuvolakin jo!!!=)

Mukavaa raskausaikaan siulle, teille tulee sitten kesävaavi:heart:

mur-mur
 
Noh, laitan tämän nyt tänne, vaikka se ei mitään vielä meinaakaan... Joku muukin tosin sanoi näkevänsä siinä viivan, mtta saapi nyt nähdä...
Kyseessä apteekin oma testi ja viiva ilmesty vasta pitkän aikaa testi ajan jälkeen.



Sanokaas mitä mieltä olette?
 
Tämä pomittu täältä palstalta..


Tässä Apteekin oman testin valmistajan vastaus koskien testiajan jälkeen ilmestyviä "haamuja":
Apteekin Raskaustestin herkkyys on asetettu siten, että 25 KY (kansainvälistä yksikköä/ml antaa positiivisen tuloksen testin lukuajassa. Tämä pitoisuus saavutetaan yleensä noin 10 päivän kuluttua hedelmöityksestä. Kuukautisten ollessa myöhässä, pitoisuus on yleensä noin 100 KY/ml.

Apteekin raskaustestiin voi ilmestyä reilusti lukuajan (10 min) jälkeen heikko, hyvin kapea viiva, jota ei pidä tulkita positiiviseksi tulokseksi. Siksi käyttöohjeessa on maininta "Älä lue testitulosta 10 minuutin jälkeen". Tämä epäspesifinen, lukuajan jälkeen muodostuva viiva johtuu virtsan muista ominaisuuksista (esim. pH) sekä virtsassa olevien muiden hormonien kuin raskaushormonin (hCG) vaikutuksesta. Jos virtsanäyte sisältää runsaasti LH-hormonia, jota erittyy ovulaation yhteydessä, Apteekin raskaustesti antaa aiemmin mainitun heikon, hyvin kapean viivan, mutta vasta reilusti lukuajan (10 min) jälkeen.
Vain lukuajassa syntyvä testiviiva tulee tulkita positiiviseksi tulokseksi. Suurin osa positiivisista tuloksista on luettavissa 5 minuutissa. Käyttöohjeen mukaisesti voidaan epäselvissä tapauksissa odottaa toiset 5 minuuttia. Jos tulos on negatiivinen 10 minuutissa, ei tämän jälkeen testitulosta tulisi enää lukea.

 
Onnea viivan selkiytymisestä KS09 !

Näkeekö kukaan tässä plussaa tai haamua?
http://www.aijaa.com/v.php?i=5066466.gif
Mulla on nyt kp42/30, varhainen km oli syyskuun 4., mietin voiko se edelleen antaa haamuviivan cb:hen (vaikka labran raskaustesti olikin negatiivinen jo 11.9.)?


 
Mulla on näkyny CB:ssa ties kuinka monta kertaa viivanpaikka/kapea viiva/palkki-viiva ja aina ollut väärä nega. Kirjoitin pitkän kirjeenkin heille, ja sain postissa testejä paketillisen, mutta en enää ikinä tule ostamaan niiden testiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
Noh, laitan tämän nyt tänne, vaikka se ei mitään vielä meinaakaan... Joku muukin tosin sanoi näkevänsä siinä viivan, mtta saapi nyt nähdä...
Kyseessä apteekin oma testi ja viiva ilmesty vasta pitkän aikaa testi ajan jälkeen.



Sanokaas mitä mieltä olette?
Mä testasin tänään samanlaisen tuloksen! Ja 2 ystävääni näki myös 2 viivaa :)
 
Mun piti huomenna testata uudestaan apteekin testillä ja kattoo onko mihinkään muuttunut MUTTA meidän apteekissa ei ollutkaan enää noita, pelkästää first signalin herkkiä kasetteja! Täytyy maanantaina tilata netistä, jollei täti kurvaa paikalle ennen sitä :|
 
TaikaWiitta Sepä se kun mä en tiedä. Mulla on ovistikut neyttänyt neljä kertaa tässä kierrossa ovista ja viimesen viikon lähes päivittäin. Mutta jos laskis perjaatteessa viimesen plussa aallon alusta niin nyt olis jotain dpo 7. Mutta en oikeesti ole YHTÄÄN varma, voi olla vaikka dpo 4 tai 14...
 

Yhteistyössä