Kuvia plussatesteistä

kokeillaas uudelleen..

eli siis tässä 1. testi (11 päivää ovisplussan jälkeen ): tässä on HYYYYVIN haalea plussa. tikusta katsottaessa hyvin nähtävissä, näin kuvassa vähän huonosti..



2. testi (12 päivää ovulaatiosta ): yläpuolella ovistesti ja alapuolella raskaustesti:



3. testi (14 päivää ovisplussasta ):

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ines:
Hei syliapina.. Onnea! :flower:
Onko noi sun tekemät liuskatestit mammaksin herkkiä? Vai mitä?
ne on ihan niitä taviksia. en o herkkiin saanu haamujen haamua vahvempaa viivaa vaikka tavikset on antanu selkeämpiä viivoja.

mikä kyllä mun mielestä on tosi outoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja syliapina:
no okei. mä alotan :D

tässä eka ja tässä toka.

mulla ne kahen testin haamut oli sellasia kun sun testien 12.10 ja 13.10 ennen mensujen alkua, sit vuoti 2pv ja sit viel 2pv sormenpäähän tuli tippa verta kun kokeilin nipukkaa...
terkan pissatesti edellispäivänä nega ja tänää tehty vielä veritesti mut nega se varmastikkin on....

niin mielellään oisin plussakuvia tänne laittanu :kieh:
 
Hei, ensinnäkin onnea ainakin syliapinalle... JA kaikille muillekin plussanneille tietty... :D

Kiva katsoa noita teidän liuskojen kuvia. :) Itellä ei oo viel yritys alkamassakaan tänä vuonna, mut ihana haaveilla teidän liuskoja katellessa, et ehkä itekin sit joskus ens syksynä vaikka... :heart:

Hih. :LOL:
 


Eli kuvassa alempi testi takuuvarma plussa (se plussa on 2v jo ja nukkuu sängyssään) Ja ylempi testi tehty vajaa pari vkoa sitten joka veritestissä osoittautui NEGAKSI.
Kovasti silti samanlaisilta näyttävät, ja menkat olleen hukassa 4.8. lähtien. Mutta nyt eletään veritestituloksen perusteella (joka otettiin viime maanantaina) ei raskaana. Näinkin voi käydä....
 

Yhteistyössä