Kuvia plussatesteistä

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä2006:
Liuskatestit näyttävät enemmän vääriä plussia, samoten erittäin herkät ja halvat. Siksi niitä ei suositella.
Juu, tuli opittua sit kerrasta ;)
Tosin, meillä ei vauvaa yritetä, joten tulos ei ollut pettymys, jaloissa pyörii kuitenki 3,5v ja 2v tytöt B)

 
ikiliikku
kaihoisana katselin noita teidän testi-kuvia.itsellä kun kamala vauvakuume mutta ei olla tohdittu vielä alkaa yrittään seuraavaa ku kuopus vasta 6kk.mieli kyl jo tekis lisää pikkusia ja se raskausaika on NIIN ihanaa B)
 
Anniel: Suoraan sanottuna en tiedä yhtään. Kierto on ollu sekaisin niin voi olla et on kesäkuun lopulla, mut jos mun omat aavistukset pitää paikkaansa niin heinäkuun 10. päivän tienoilla. Ultrassa varmistuu reilun viikon päästä.
 
Oih, itsellä on vaan 2005 tammikuussa tehdyt plussatestit tallella. Sen jälkeen ei ole testeihin plussaa tullu. Nuo testit on vielä tallella ja näyttävät plussaa. Joskus tulee niitä kurkittua ja tuntuu vieläkin kohta 3 vuoden takaa niin uskomattomalta. Poika 9/05 :heart:
 
Ensiksi Onnea paljon Sulle ja kaikille muille plussanneille:)

... noista sinun ekan sivun testeistä... anteeksi jos olet jo vastannut tähän pohdintaan, en ehdi nyt koko ketjua lukea =)

Mutta ne on siis Mammaksin herkkiä/erittäin herkkiä? Miten, aika hassua kun sullakin noi viivat on noin hailukoita...kun tein juuri samoilla testeillä toissapäivänä, eilen ja tänään testit samoilla, ja oli myöskin tosi haaleita(tänään piti viim alkaa menkat).

Eli saakohan noilla testeillä kunnon viivaa ollenkaan? Kauheaa kun eivät vahvistu.... =)
 
Khimaira
Ihanaa Tinii: ONNEA!!!!

Olipa mukava nähdä juuri tuolla testillä tehty haalea viiva- mulla oli eilen tuollainen samanlainen =) Ehkä toisesta reunasta vaaleampi, mutta kuitenkin =)
 
Kiitos :heart:
Mullakin oli Tapaninpäivänä toisesta reunasta haaleampi jotren kyllä se sullakin vahvistuu, upeeta että säkin plussasit!!Onnea ja tuhat kiloa tarrasukkia taimellesi matkaan !

Tervetuloa Syysmassuihin odotuspuolelle :flower: :flower:
 
Khimaira
Tinii: milä kp:llä sait sen haaleamman? MUlla on nyt kp 37/32 ja vielä eilen oli haalea...Siis varmaan selllainen minkä sä testasit tapanina..Tuliko sulle viivat heti noin selvänä?
 

Yhteistyössä