Kuvia lastenhuoneista!

Ikeaa on lasten pöytä ja sänky (jonka maalasin toisenlaiseksi) ja kaksi lelukoria. Matto ja leluja muutama. Onpa paha :D

Olisin ostanut täältä vanhan päiväkodin puolipyöreän pöydän ja kolme tuolia, mutta ne kaikki kerkesi mennä ennen kuin ehdin kissaa sanoa. Etsintä jatkuu. Yhdellä kirpparilla oli vanhaa Muuramea, mutta jotenkin se ei iskenyt.
 
"mie"
Ja näyttäkää vaihteekis kuvia niistä HUONEISTA, noista kuvista suurin osa oli leluista, ketä kiinnostaa millaiset nukenrattaat lapselta löytyy, sisustustahan tässä kyseltiin...
 
No meillä on aika tylsät "nuortenhuoneet". Molemmilla valkoiset parvisängyt joiden alla sohva ja koulupöydät sekä tv-tasot, nuoremmalla lisäksi iso lipasto. Toisella beige nukkamatto ja toisella ruskea, molemmilla vaaleat verhot. Vauva nukkuu vielä meidän kanssa samassa huoneessa ja tuleva oikea lastenhuone on pahasti kesken.
 
[QUOTE="huoh";29677570]Voi kamala jos muutama Ikean kaluste löytyy asunnosta.[/QUOTE]

Hmph, olisin halunnut nähdä muidenkin kuvia, mutta koska Ikea on Suomessa niin suosittu niin nyt kukaan ei halua noiden vääräleukojen takia laittaa kuvia.

Laittakaa vaan!
 
"Jenis"
Mikä vika Ikeassa? Ei sieltä tarvi halvinta lastulevyskeidaa ostaa, täyspuiset on ihan ok laatua. Niitten lastenkalusteissa on aina joku juju josta lapset ite tykkää, se kai se tärkeintä on? Meillä on lastenhuoneessa Lundiaa, Ikeaa, kirppariaarteita sulassa sovussa.
 
[QUOTE="Jenis";29677639]Mikä vika Ikeassa? Ei sieltä tarvi halvinta lastulevyskeidaa ostaa, täyspuiset on ihan ok laatua. Niitten lastenkalusteissa on aina joku juju josta lapset ite tykkää, se kai se tärkeintä on? Meillä on lastenhuoneessa Lundiaa, Ikeaa, kirppariaarteita sulassa sovussa.[/QUOTE]

Kankaissa Marimekko ja Ikea on sellaisia dissattuja juttuja, mutta joita minä rakastan. Värejä, kuvioita, lisää värejä... ai että :)
 
[QUOTE="mie";29677517]Ja näyttäkää vaihteekis kuvia niistä HUONEISTA, noista kuvista suurin osa oli leluista, ketä kiinnostaa millaiset nukenrattaat lapselta löytyy, sisustustahan tässä kyseltiin...[/QUOTE]

Vaikea saada koko huonetta yhteen kuvaan. Heh, ja en löydä niitä kuvia tältä koneelta, missä huone näkyisi enemmän.
 
Ken guru
Mä en pidä Ikeasta, mutta SILTI meillä on tuo Ikean vihreä "palli" mikä BootyPepilläkin, ja nyt ostettiin sieltä pikkuinen valkoinen puinen tuoli 1v:lle.

Eli ei ole täysin Ikeaton meidänkään huushålli :D.
 
minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin;29677465:
haluisin joskus nähdä ikeattoman lastenhuoneen (ja ei, meiltäkään ei sellaista löydy).
No tämä mun kommentti ei ainakaan todellakaan mikään haukkuminen ollut, kylläpäs nyt on joillain hipiät herkkänä :D
Itse ihan tykkään Ikeasta, siksi sitä meidänkin muksun huoneesta löytyy. Mutta kun se on niin yleistä (=ilmeisesti liki kaikki tykkää?) , siks ois ollut kiva mielenkiinnosta nähdä jotain muuta joskus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin;29677848:
No tämä mun kommentti ei ainakaan todellakaan mikään haukkuminen ollut, kylläpäs nyt on joillain hipiät herkkänä :D
Itse ihan tykkään Ikeasta, siksi sitä meidänkin muksun huoneesta löytyy. Mutta kun se on niin yleistä (=ilmeisesti liki kaikki tykkää?) , siks ois ollut kiva mielenkiinnosta nähdä jotain muuta joskus.
Haukkumisella viitattiin ehkä tuohon ensimmäiseen Ikeattomia kuvia vaativaan kommenttiin, jota komppasit:

[QUOTE="vieras.";29677454]Näyttäkää joku sellainen lastenhuone, jossa ei ole mitää Ikea-krääsää jooko?[/QUOTE]
 

Yhteistyössä