Kuvia lastenhuoneista? Myös alakoululaisten.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Etsin sisustusideoita lastenhuoneisiin ja olen pönkännyt nettiä, mutta tahtoisin nähdä niitä arjen ratkaisuja enkä kalliilla rahalla tehtyjä juttuja sisustussivuilta.

Tänne ei tulis mieleenikään laittaa kuvia se palaute kun täällä on mitä on :)

meillä on 5lk tytön huoneessa parvi, jonka alla on laatikosto ja pari sellasta muovista sängynaluslaatikkoa joissa on askartelutarvikkeita. Ikkunaseinällä on kirjoituspöytä ja sit parvenvastakkaisella seinällä on kaks korkeaa hyllykköä, joissa on kirjoja ja joitakin koriste-esineitä ja näiden korkeiden hyllyköiden välissä on matalampi samaa sarjaa oleva, jossa ovat dvdsoitin jne... ja yläpuolella seinässä telkkari.

Hyllyköt ovat kirsikkapuun väristä, samoin kirjotuspöytä jossa laatikot ovat harmaat ja toi parvi on tarkotus maalata harmaaks.

Meilä on 5v tytölle yhdellä seinällä Mari parvisänky pöydällä http://www.masku.com/tuote.html?tid=MYY00558# ja toisella seinällä on sotkasta 3 170cm korkeaa koululaishyllyä. Hyllyille olen hankkinut pahvisia kannellisia laatikoita (osa kaupasta ostettuja ja osa "tavallisia" pahvilaatikoita, joita on tytön huoneen tapetin jämillä päälystetty), joissa tavarat pysyvät siististi järjestyksessä.

Minut kyllä jo kerran täällä "lynkattiin" mut laitan silti.. ku tämä on meillä koettu käteväksi, eli laulumaan arkkupenkki, jossa on sellaset saranat ettei tuo kansi tule lapsen päälle. Lapsen kärsii mennä tuonne sisälle hakemaan leluaan ilman et täytyy pelätä sitä et pää jää kannen väliin ja sit taas soisaalta kestää istua päälle. Meillä tuol säilytetään isommat lelut kuten nuket ja rattorit. Pienemmät lelut on omissa koreissaan kirjahyllyssä.
http://www.laulumaa.fi/viktoria

Mä suosin modulaarista ratkaisua. Eli huonekalut muuntuvat ja kasvavat lapsen ja tavaroiden mukaan. Lundia ei ole toki uuten halpaa, mutta minä olen osan ostanut ihan kirpparilta muksun huoneeseen.

Nyt yksi seinä on täynnä hyllyä 128-208cm korkeata. Matalassa osassa on laatikoita ja ovia, joiden takaa löytyy mm vaatteet. Lelut ovat sitten lopuilla hyllyillä. Tarkoitus on ostaa lisää ovia, jotta näkymä rauhoittuisi. Niitä en ole oikein löytänyt kirppikseltä :D . Kun muksu kasvaa, otan kellarista käyttöön lundian parvisängyn, jotta pienessä huoneessa olisi enemmän tilaa. Sängyn alle tullee sitten koulupöytä.

Värimaailma on aika tavallinen lime-turkoosi-valkoinen. Jotain oranssia löytyy.

Yhteistyössä