Kokemuksia sisutussuunnittelijan käyttämisestä? Oliko hyötyä? Kuinka kallista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyvin suunniteltu, puoliksi tehty?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyvin suunniteltu, puoliksi tehty?

Vieras
Olen kiinnostunut sisustussuunnittelijan palkkaamisesta.

Meillä on vanha talo, ja tulossa kylppäriremontti.
Tilankäyttö täytyisi suunnitella uudelleen pesuhuoneessa. Pesuhuoneeseen haluttaisiin myös wc-kalusteet helpottamaan kiireisiä aamuja.
Pukuhuoneen tilalle pitäisi rakentaa toimiva kodinhoitohuone.

Televisiossa näkee, kuinka käytännöllisiä, mutta kauniita ratkaisuja ammattilainen keksii tilankäytön suhteen.
Mieluummin sijoittaisin projektiin vähän enemmän rahaa, ja saisin toimivan kokonaisuuden, kuin, että tarvitsisi seuraavat 20 vuotta harmitella tehtyjä ratkaisuja.

Kertokaa nyt mulle kannattaako sellaisesta alkaa maksamaan?

Kokemuksia kaivataan! :)

Mä olen samaa miettinyt. Ja jos vaan hyvän ja halvan löytää niin miksei, ei siinä alkuun menetä kuin rahaa. eihän se kuitenkaan pakota sua sen suunnitelmaa tehdä. Sähän kuitenkin sille kerrot mitä tehdään ja mistä sä tykkäät. Sillä varmasti on silmää sille miten se kannattaa tehdä. Toki remonttibudjetti varmaan määrittelee mitä kaikkee se voi tehdä. Esim oletteko valmiit vetää viemäröinnin eripaikasta, vesiputket, lämmityksen ym vai vaan kalusteiden uudelleen sijoittelua...

me ollaan käytetty sellaista Kodin Anttilan pikaneuvontaa eli max tunti paikkojen paranteluun. Eli haluttiin tehdä olkkarista jotenkin kodikkaampi, mutta ei tarvittu huonekaluja lisää tms. Saatiin tosi hyviä ehdotuksia, jotka sit toteutettiin. Ideoi meill myös vessarempan, mut ei olla vielä sitä saatu toteutettua :/

Mä siis suosittelen, mut jos jotenkin vois eka testata, ni olis aina parempi. Tai siis ton oman kokemuksen perusteella palkkaisin ton suunnitteiljan tekemään isompaaki remppaa, ajatukset osu yhteen ja on ammattitaitoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja jotain kokemuksia:
me ollaan käytetty sellaista Kodin Anttilan pikaneuvontaa eli max tunti paikkojen paranteluun. Eli haluttiin tehdä olkkarista jotenkin kodikkaampi, mutta ei tarvittu huonekaluja lisää tms. Saatiin tosi hyviä ehdotuksia, jotka sit toteutettiin. Ideoi meill myös vessarempan, mut ei olla vielä sitä saatu toteutettua :/

Mä siis suosittelen, mut jos jotenkin vois eka testata, ni olis aina parempi. Tai siis ton oman kokemuksen perusteella palkkaisin ton suunnitteiljan tekemään isompaaki remppaa, ajatukset osu yhteen ja on ammattitaitoinen.

Kuinka paljon maksoi?

Yhteistyössä