Kuvia Kuvia

  • Viestiketjun aloittaja kuvia
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Destaque tanssii isommassa puvussa ja karnevaaleilla useasti vaunussa tanssimassa, desta voi tanssia myös maassa mutta isommassa puvussa.
Kiitos kun vastasit mulle vaikka ikävästi mokasinkin =)

Olet aika upea ilmestys =)
Kiitos :D
On varmaan ihanaa, kun saa esiintyä. Näyttää hienolta. :flower:
 
Seikkailija Dora
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Pitiköhän tähän nyt laittaa omaa naamaa vai lapsista kuvaa...no tässä kuva kun olin vielä nuori ja kaunis...pissis..
Huomatkaa kuinka kiehtovasti olin ihan sitten paidankin laittanut housujen sisään..muistaakseni se oli ihan in kasariaikaan. Villapaidatkin piti sulloa farkkuihin :xmas:
on nätti juu. =) varsinkin takatukka. :D
kivasti matsaa pokat ja villapaitakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Pitiköhän tähän nyt laittaa omaa naamaa vai lapsista kuvaa...no tässä kuva kun olin vielä nuori ja kaunis...pissis..
Huomatkaa kuinka kiehtovasti olin ihan sitten paidankin laittanut housujen sisään..muistaakseni se oli ihan in kasariaikaan. Villapaidatkin piti sulloa farkkuihin :xmas:
on nätti juu. =) varsinkin takatukka. :D
kivasti matsaa pokat ja villapaitakin.
Samaa katoin :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
On varmaan ihanaa, kun saa esiintyä. Näyttää hienolta. :flower:
Onneksi voi itse päättää esiintyykö vai ei...tosin aina kaikki sambakoululaiset haluavat karnevaaleille.
Varmasti! Kyllä mä ainakin haluaisin esiintyä. Mä oon itämaisen tanssin alkeissa ja heti alkeista asti esiinnytään. Se oli tosi kivaa ja siitä sai kauheasti energiaa, vaikkei välttis osannutkaan vielä paljoa. Ihan eri idea harrastaa, kun tietää, että pääsee lavallekin. on tosi hieno tunne.
 
oho
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
joku kateellinen siellä taas huutelemassa törkeyksia!! mun haave on että osaisin tanssia sambaa ja pääsisin johonkin isoon samba kulkueeseen:) e van ei tule toteutumaan varmaan koskaan koska en edes tanssi sambaa saati ole edes ikinä kokeillut:)
Ei muutakuin sambakouluun vaan.
ei täälä landella sellaisia ole:( byääh.. mä vain toljotan sun kuvaa ja haaveilen!!
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Varmasti! Kyllä mä ainakin haluaisin esiintyä. Mä oon itämaisen tanssin alkeissa ja heti alkeista asti esiinnytään. Se oli tosi kivaa ja siitä sai kauheasti energiaa, vaikkei välttis osannutkaan vielä paljoa. Ihan eri idea harrastaa, kun tietää, että pääsee lavallekin. on tosi hieno tunne.
Mulla meni eilinen koe pipariksi kun tanssin tyttöni parina niin jännitin hänen suoritustaan että unohdin oman suoritukseni kokonaan.
 

Yhteistyössä