Kuvia Kuvia

  • Viestiketjun aloittaja kuvia
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5579409.jpg mun pirpana
Voi, miten on kaunis tyttö :heart: Tuli vähän mieleen Heinähattu (Heinähatusta ja Vilttitossusta).
Tytön luokalle tuli uusi tyttö syksyllä ja hän oli sanonut ihan samoin =)
Aika hauska :) On sulla nätit tytöt, kaikki kolme :) Olispa kiva nähdä, millainen kaunotar niiden äitinä on :D ;)
Voi kuule,pettymyksen joudun tuottamaan.. mistä liene ovat perineet söpöytensä,mä olen aika kolso akka :D
Älä Iccari höpötä. :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
laitanpa kaksi vanhaa kuvaa
esikoinen about 2,5 vuotiaana


ja arvaatkaa kuka on tämä naama leveenä hymyilevä otus
Ihanat kiharat :) Ja sinä olet kyllä todella kaunis!
jep tykkäsin noista kiharoista hulluna mutta kolme vuotiaana herra ilmoitti ettei halua enää tytön hiuksia...
toi kuva ei ole kyllä ihan tuore olen tossa 33 vee, ja kiitos, jos kohta omaan silmään tuo leveä hymy on vähemmän kaunis...
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Voi kuule,pettymyksen joudun tuottamaan.. mistä liene ovat perineet söpöytensä,mä olen aika kolso akka :D
Älä Iccari höpötä. :)
Niin juuri, et todellakaan ole kolso :D Pitkä ja näyttävä, sulla on upeat hiukset ja silmät :)
:ashamed: ai,kiitos..ihan hämmennyin.. tulipa kiva mieli illan loppuun! =) :heart:
 
;D
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
joku kateellinen siellä taas huutelemassa törkeyksia!! mun haave on että osaisin tanssia sambaa ja pääsisin johonkin isoon samba kulkueeseen:) e van ei tule toteutumaan varmaan koskaan koska en edes tanssi sambaa saati ole edes ikinä kokeillut:)
Enskesäkuussa on iso sambakulkue hesassa juhlavuoden kunniaksi.
 

Yhteistyössä