Kuvia Kuvia

  • Viestiketjun aloittaja kuvia
  • Ensimmäinen viesti
oho
joku kateellinen siellä taas huutelemassa törkeyksia!! mun haave on että osaisin tanssia sambaa ja pääsisin johonkin isoon samba kulkueeseen:) e van ei tule toteutumaan varmaan koskaan koska en edes tanssi sambaa saati ole edes ikinä kokeillut:)
 
Pitiköhän tähän nyt laittaa omaa naamaa vai lapsista kuvaa...no tässä kuva kun olin vielä nuori ja kaunis...pissis..
Huomatkaa kuinka kiehtovasti olin ihan sitten paidankin laittanut housujen sisään..muistaakseni se oli ihan in kasariaikaan. Villapaidatkin piti sulloa farkkuihin :xmas:
 
raitahippo
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Kun vielä olin nuori ja kaunis...pissis..
Huomatkaa kuinka kiehtovasti olin ihan sitten paidankin laittanut housujen sisään..muistaakseni se oli ihan in kasariaikaan. Villapaidatkin piti sulloa farkkuihin :xmas:
Ootko 30 ja risat? :D on varsin tutunnäköistä kostyymia.... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja raitahippo:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Kun vielä olin nuori ja kaunis...pissis..
Huomatkaa kuinka kiehtovasti olin ihan sitten paidankin laittanut housujen sisään..muistaakseni se oli ihan in kasariaikaan. Villapaidatkin piti sulloa farkkuihin :xmas:
Ootko 30 ja risat? :D on varsin tutunnäköistä kostyymia.... :D
Ou jesh, sitäpä juuri ehtaa 30 ja risat :D
 
raitahippo
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja raitahippo:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Kun vielä olin nuori ja kaunis...pissis..
Huomatkaa kuinka kiehtovasti olin ihan sitten paidankin laittanut housujen sisään..muistaakseni se oli ihan in kasariaikaan. Villapaidatkin piti sulloa farkkuihin :xmas:
Ootko 30 ja risat? :D on varsin tutunnäköistä kostyymia.... :D
Ou jesh, sitäpä juuri ehtaa 30 ja risat :D
Ihana kuva :D Ja aina kun puhutaan 70-luvun suurista silmälaseista...Siskollani olli täsmälleen samanlaiset mut violetit! Mulla oli tommonen tukka ja suomalaisella letkulla hiuslaadulla se ei ikinä meinannu pysyä sillain oikein - Bogart Co. -tyylillä - pystyssä.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Destaque tanssii isommassa puvussa ja karnevaaleilla useasti vaunussa tanssimassa, desta voi tanssia myös maassa mutta isommassa puvussa.
Kiitos kun vastasit mulle vaikka ikävästi mokasinkin =)

Olet aika upea ilmestys =)
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
joku kateellinen siellä taas huutelemassa törkeyksia!! mun haave on että osaisin tanssia sambaa ja pääsisin johonkin isoon samba kulkueeseen:) e van ei tule toteutumaan varmaan koskaan koska en edes tanssi sambaa saati ole edes ikinä kokeillut:)
Ei muutakuin sambakouluun vaan.
 

Yhteistyössä