Kuvia kodeistanne. Tässä minun kotini :)

"jep"
mummolatyyliä! tavallaan tykkään :)
onks noi kirjat kirjahyllyssä oikeita? lukeeko niitä vielä joku..
ja oisko sulla parempaa kuvaa tuosta makkarin peilipiirongista, vaikuttaa ihanalta :)
 
[QUOTE="jep";29507367]mummolatyyliä! tavallaan tykkään :)
onks noi kirjat kirjahyllyssä oikeita? lukeeko niitä vielä joku..
ja oisko sulla parempaa kuvaa tuosta makkarin peilipiirongista, vaikuttaa ihanalta :)[/QUOTE]

Kirjat on oikeita, ei niitä kukaan enää lue. En vaan voi luopua niistä. Vanhoja tietosanakirjoja ennen Googlea.
Laitan kuvan piirongista - on se täällä ollutkin joskus.
 
[QUOTE="jep";29507367]mummolatyyliä! tavallaan tykkään :)
onks noi kirjat kirjahyllyssä oikeita? lukeeko niitä vielä joku..
ja oisko sulla parempaa kuvaa tuosta makkarin peilipiirongista, vaikuttaa ihanalta :)[/QUOTE]
Tässäpä tämä :)

 
Aivan mahtava. Täydellinen peilipiironki. Menis ruskeanakin. Eikös tuo ole ennen ollut ruskea ja maalattu valkeaksi? Vai veikkaanko väärin.
Mun mummilla 97v on saman tyylinen mutta siinä suorakaiteen muotoinen peili. Muumi ei raski luopua vaikka olen isolla summalla yrittänyt ostaa. :)
Kyllä tuo on alkuperäisenä olut ruskea. Se on tyttären mummon lipasto ja minulla vaan "hoidossa". Lopulta tuo kulunut valkonenkin on hyvä. Jokatapauksessa - tehköön tyttö mitä haluaa.
 
Teillä on tosi paljon koriste-esineitä, eivätkö ne ole tiellä? Oletko hankkinut ne varta vasten vai ovatko perintö- tai lahjatavaraa?
Jaah, eiköhän ole makukysymys. Mun mielestä koriste-esineitä on just sopivasti, ei liikaa, eikä liian vähän. Jotkut nyt vaan tykkää kauniista esineistä ilman sen kummempaa funktiota. Mitä hiton väliä sillä on, onko ne hankittu varta vasten vai saatu?
 

Yhteistyössä