tiimarista saa,muistaakseni maksoi 3-4e purkki.Aluksi oli epäilyttävän näköinen kun sen ikkunaan suihkutin mutta kuivuessaan tuli tosi kivaksi.mistä tuommosta "jääkristalli juttua" saa?
tiimarista saa,muistaakseni maksoi 3-4e purkki.Aluksi oli epäilyttävän näköinen kun sen ikkunaan suihkutin mutta kuivuessaan tuli tosi kivaksi.mistä tuommosta "jääkristalli juttua" saa?
oho, mä jo selasin netin läpi, että mistä tota saa Harmi vaan kun lähimpään tiimariin on meiltä yli 100km :/ Mutta kai tuota vois jostain netistäkin bongatatiimarista saa,muistaakseni maksoi 3-4e purkki.Aluksi oli epäilyttävän näköinen kun sen ikkunaan suihkutin mutta kuivuessaan tuli tosi kivaksi.
Sinellin Verkkokauppa - Joho, mä jo selasin netin läpi, että mistä tota saa Harmi vaan kun lähimpään tiimariin on meiltä yli 100km :/ Mutta kai tuota vois jostain netistäkin bongata
Kuin sää tällaisen kuvan julkaiset :O?!Lahjakakkujen leipomista.
Aijaa.com - [url]http://aijaa.com/005909231354.jpg - 9231357.jpg[/url]
Kuvassa vikaa?Kuin sää tällaisen kuvan julkaiset :O?!
Ihana :heart:
Kivat rasiat on noilla appelsiineillä, voi että pitäisköhän mun tehdä myös parit tälläset...
on teillä kyllä nätti koti vuokrakämpäksi
tosi ihanasti laitettu yksi tuttu oli laittanu muovikuusesta vain latvan sinkkiämpäriin ja koristellu, oli kans kivan näköinen:xmas:
Tosi ihanat ja kauniisti pakattu =)
Kiitos .on teillä kyllä nätti koti vuokrakämpäksi
Kiitostosi ihanasti laitettu yksi tuttu oli laittanu muovikuusesta vain latvan sinkkiämpäriin ja koristellu, oli kans kivan näköinen:xmas:
Oi, noi neilikka-appelsiinit tuoksuu niin ihanalle. =)Päiväkotiin hoitajille vietävät joulumuistamiset