joulunaika
Nostan ketjua..
Todella ihania kuvia teillä kaikilla, jouluisia ja tunnelmallisia kaikki!
Todella ihania kuvia teillä kaikilla, jouluisia ja tunnelmallisia kaikki!
Oon tainnu ostaa sen jostan Prismasta tms. muutama vuosi sitten. Airamin kynttiläketju nimeltään.Mistä olet ostanut makkarin ikkunassa olevan valon? Olen koittanut katsella tuollaista meille, mutta en ole löytänyt.
Ihana tunnelmanluoja! Mä haluan kanssa jo joulukuusen...
On kyllä järjettömän komea kuusi, onko aito? Jos on, niin tosi tuuhean kuusen olette löytäneet
Pajuahan kasvaa ojan pientareet täynnä. On tullut kyllä kransseja tehtyä, itse keräämistä pajuista, myös kuorituista.
Voihan siihen laittaa metsän antimia koristeeksi. Varpuja, käpyjä, oksia...
Aito on - kuusikaupasta - eka nakemamme otettiin kun osui niin komea heti kohdalleOn kyllä järjettömän komea kuusi, onko aito? Jos on, niin tosi tuuhean kuusen olette löytäneet
eliks vaatettakin voi sanoa itse tehdyksi silloin, kun on itse kehrännyt langan, kutonut kankaan ja sitten ommellut tai neulonut... OoookeiItse tekeminen on ihan eri asia, kuin kasaa jostain valmiista tilpehööristä.
Aivan älyttömän ihana!Meidän keittiön ikkunaan ilmaantui tänään tämmöinen minun ja kohta 4-vuotiaan poikamme ansiosta : Aijaa.com - 9166148.jpg
Aivan ihanat tontut!Meidän keittiön ikkunaan ilmaantui tänään tämmöinen minun ja kohta 4-vuotiaan poikamme ansiosta : Aijaa.com - 9166148.jpg
Onko noi enkelit jouluvaloista?Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25160276:
Että osaavatkin olla söpöjä!