Toki on, minäkin oon ihan jouluhullu ja laitoin jouluvermeet jo pari viikkoa sitten esille! En kuitenkaan halua laittaa kodistani kuvia tänne, jotkut asiat on mukava pitää yksityisinä...Eikö kukaan muu ole vielä innostunut joulusta??
Ei taida olla oma tekemä.
Ööööö? Miks ei?Ei taida olla oma tekemä.
Ihanko teit alusta asti? Kranssinkin?Ööööö? Miks ei?
Ihan tänään kyllä olevinaan väkersin tossa keittiön pöydän ääressä kun isäntä laitto ruokaa:heart:
Ai, no anteeks :ashamed:Ihanko teit alusta asti? Kranssinkin?
Kaikki osaset ovat kyllä kaupasta ostetun näköisiä.
Itse tekeminen on ihan eri asia, kuin kasaa jostain valmiista tilpehööristä.Ai, no anteeks :ashamed:
Minä suunnittelin ja kasasin sen tänään. Nauha on Prismasta, kranssipohja tiimarista ja koristeet kirpparilta.
OkItse tekeminen on ihan eri asia, kuin kasaa jostain valmiista tilpehööristä.
Askartelua sekin on. Tuolla ajatuksella minäkään en ompele itse vaatteitani kun en tuota kangasta itse ollenkaan vaan hankin kaikki tarvikkeet valmiina.Itse tekeminen on ihan eri asia, kuin kasaa jostain valmiista tilpehööristä.
Kyllä minusta voi puhua itsetehdystä, vaikka olisikin kasannut valmiista sälästä. Mitä sitten?Itse tekeminen on ihan eri asia, kuin kasaa jostain valmiista tilpehööristä.
Itse tekeminen on ihan eri asia, kuin kasaa jostain valmiista tilpehööristä.
On tietenkin askartelua.Askartelua sekin on. Tuolla ajatuksella minäkään en ompele itse vaatteitani kun en tuota kangasta itse ollenkaan vaan hankin kaikki tarvikkeet valmiina.
Samalla logiikalla kuitenkin tulos on sama.On tietenkin askartelua.
Tuo vaatteitten ompeleminen on minun mielestäni kyllä eri juttu.
Tympeä pilkunnussija.Itse tekeminen on ihan eri asia, kuin kasaa jostain valmiista tilpehööristä.
Meinasin ensin älähtää, että eikö nuo pesupallot kuumene ja siinähän on aikamoinen paloturvallisuusriski, mutta onneksi luin eteenpäin ja hokasin, että ledkynttiläthän ne siellä paloi . Tosi kiva idea kyllä!Sinistä ja vihreää
Tuolla meidän jouluinen kuisti, voi tosin olla, että vaihdan vielä tuon verhon siniseksi. Kun en sittenkään tykkää tuosta vaaleasta verhosta tuossa...
On jotenkin niin eriparisen oloinen noin...
Kiitos samoin!Tympeä pilkunnussija.
Ja niiden pajunoksien, varpujen, jäkälien, sammaleiden ja oksien ottamiseen metsästä tarttee olla maanomistajan lupa, jos ei omaa metsää ole...Pajuahan kasvaa ojan pientareet täynnä. On tullut kyllä kransseja tehtyä, itse keräämistä pajuista, myös kuorituista.
Voihan siihen laittaa metsän antimia koristeeksi. Varpuja, käpyjä, oksia...
Nätti on ja itsetehty! Eriasia olis ostaa ihan valmiina. Jos itse tekisin tollasen, niin sanoisin myös, että olen itse tehny.
No jopas :O Mikä tarve sulla on tulla ojentamaan tollasesta asiasta. Itse tehty mikä itse tehty, vaikka ei ehkä ihan alusta asti.Itse tekeminen on ihan eri asia, kuin kasaa jostain valmiista tilpehööristä.