Kuvia kodeista joulun odotukseen, jooko?!

  • Viestiketjun aloittaja joulunaika
  • Ensimmäinen viesti


rops varmaan kilahtaa, kun sanon, että ihan itte oon kieputtanut joskus monta vuotta sitten nuo valot kranssin ympärille ja pujottanut ripustusnauhan paikoilleen ;).

Mutta oli miten oli, mä tykkään tästä - jo viidettä vuotta.
 
Viimeksi muokattu:
Kaunis valokranssi! Punainen väri tuo joulun ainakin mulle. Mitä lähemmäs joulua mennään, niin sitä enemmän punaisia juttuja... :)
Kiitos :).

Mä en tykkää perinteisestä joulunpunaisesta (siis sellainen tonttulakinpunainen) yhtään, mutta tuollainen tummempi, hiukan viininpunaiseen / puolukkaan vivahtava sävy on mun mieleen. Sitä pitää olla vähän tuomassa joulun tunnelmaa.
 
"nerppa"
Ihania jouluisia kransseja kaikilla! :) Wau, te ootte taitavia.

Rops , olet hävettävän typerä. Tapakouluun tuollaiset apinat!

Jos on itse suunnitellut ja itse toteuttanut ideansa vaikka valmiita materiaaleja käyttäen, on se itsetehty. Nih!
 
OnniKeiju..
Olen tehnyt yhden kranssin mustikanvarvuista ja siitä tuli ihana. (vaikka itse sanonkin...)

Yritän kaivaa kuvan siitä kranssista toiselta koneelta. Sitä ennen näytän tämän: Kannoin makkariin pari koivunoksaa ja koristelin ne paperista tehdyillä palloilla, jotka löytyivät eilen kirpputorilta hintaan 2€/12kpl. :D

Hieno!

Mä tein töihin koivun karahkasta joulupuun. Vähän mattamustaa rnkoon, valot ja hopeisia palloja. Sopi mun mielestä aika hyvin tilaan jossa on graffiti.
 
Pojista nuorimman keskimmäinen nimi on "Tähti" joten luonnollisesti hänen ikkunassaan on joulun ajan jouluvalona Joulun tähti.



Tönöni keittiön ikkunoita puolestaan kiertää tällaisten valaistujen pienten "tönöjen" ketjut:

 
Olen tehnyt yhden kranssin mustikanvarvuista ja siitä tuli ihana. (vaikka itse sanonkin...)

Yritän kaivaa kuvan siitä kranssista toiselta koneelta. Sitä ennen näytän tämän: Kannoin makkariin pari koivunoksaa ja koristelin ne paperista tehdyillä palloilla, jotka löytyivät eilen kirpputorilta hintaan 2€/12kpl. :D

Tää on tosi söötti! :) Mä meinaan laittaa hopeisia koristeita meidän pieneen omenapuuhun takapihalle kunhan päästään vähän lähemmäs joulua. Nyt siellä on 5 pientä lyhtyä, joihin laitan kynttilät palamaan aina jaksaessani...
 

Yhteistyössä