Kuvat pinoon..mä kehun sut

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Miltski tosiaan muistuttaa vähän Scullyä :)

Turkilmas on aina tosi kaunis..en ainakaan oo nähnyt yhtään kuvaa siusta missä et olis hyvännäköinen.

Äitiyslomalainen on hienostuneen näkönen.Vaaleet hiukset sopii miun mielestä paremmin siulle.

Boogyman :kin on nätti,kauniit silmät:)
Kiitos :flower: =)

Tuli mieleen että mun on pitänyt aiemmin muistaa sanoa sulle... sä nimittäin näytät mun mielestä tosi paljon sen jonkun Himin jäsenen vaimolta. Siis semmoiselta kun itsekin laulaa.

Mun mielestä sulla on tummat, selkeät ja kauniit piirteet. Tuossa kuvassa sun silmät jää vähän lasien taakse piiloon, mutta silti näkee että ne on kauniit.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
No jos vaikka tämmöinen tällä kertaa. Uus tukka kun oli, niin piti poseerata tietokonekameralle. Silleen poikkeuksellinen että kerrankin on meikkiä naamassa :)

Jos olisin lesbo niin panisin :D
:LOL: :LOL: :LOL:

Kiitos :flower: :flower:

P.S. Olet kyllä itsekin varsin soma. Et yhtään nikkisi näköinen :flower: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
No hitto. Kerran tuli kunnolla askaa niskaan, et oli liian tällätty kuva. Nyt sitte täysin ilman. :whistle: Kuva otettu n 10 sekkaa puolen tunnin hikitreenin jälkeen, ja sen on näkönenki. :LOL:

Tätä on se todellinen kauneus =)
Muoks. Siis proffassa vähän parempi kuva sentääs. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:
Swing, sinäkin olet tosi nätti!

Minusta ei taida kukaan uskaltaa sanoa mitään?
Ei kai täällä Swingin kuvaa ole?? Tai jos on..kerro millä sivulla?
Kolmos sivulla on
Ei se ole Swingin kuva vaan äitiyslomalaisen, Swing on lainannut sitä kuvaa ja tekstiä. Mä jo aattelin, että onko Swing paljastanut kuvansa.

 
SocialButterfly
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Turkilmas on mun mielstä melkeen nätimpi ilman meikkiä. :ashamed: Tää kuulostaa nyt tosi ilkeeltä... Mutta tarkotan siis, että on niin luonnonkaunis, että meikki tuntuu jotenki ylimääräseltä. Saakohan kukaan tästä mitään selvää?
olen huommannut turkmilaksessa saman! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:
Swing, sinäkin olet tosi nätti!

Minusta ei taida kukaan uskaltaa sanoa mitään?
Ei kai täällä Swingin kuvaa ole?? Tai jos on..kerro millä sivulla?
Kolmos sivulla on
Ei se ole Swingin kuva vaan äitiyslomalaisen, Swing on lainannut sitä kuvaa ja tekstiä. Mä jo aattelin, että onko Swing paljastanut kuvansa.
Eikös tämä oo Swingin profiili?

http://kaksplus.fi/keskustelu/profiili-5af0442e-85ca-46ce-b16a-ba642d3f175d

 

Yhteistyössä