se onkin harrastaja...luulen ettei tästä naamasta hirveen paljon parempaa saa, pahempia kyllä helpostikinAlkuperäinen kirjoittaja vierailija:Ei oo kovin hyvä kuvaaja :xAlkuperäinen kirjoittaja merianna:viime vuonna 27 heinäkuuta otettu...kuvan otti eräs tuttu joka harrastaa kuvausta, se tsekkasi oikean valon ja ja käski kääntää päätä milloin mihinkin suuntaan ja tämä oli lopputulos, varmaan yksi parhaita kuvia mitä musta on koskaan otettu
oletsä katsonut ihan kaikki kuvapinot läpi mitä viime aikoina on ollut, ilmeisesti etAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kummallista, että kukaan kaunis ei laita kuvaansa tänne.
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:kiitti...mut näkisitpä mut aamullaAlkuperäinen kirjoittaja merianna:Nuorelta näytätAlkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:täytän elokuussa 46Alkuperäinen kirjoittaja merianna:viime vuonna 27 heinäkuuta otettu...kuvan otti eräs tuttu joka harrastaa kuvausta, se tsekkasi oikean valon ja ja käski kääntää päätä milloin mihinkin suuntaan ja tämä oli lopputulos, varmaan yksi parhaita kuvia mitä musta on koskaan otettuAlkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
[/quote
Mutta se ikä?
25?
Höh, näytit ihan yhdeltä näyttelijältä joka on tehnyt paljon erilaisia lastenproduktioita. Yksi parhaiten mieleenjääneistä on yhteen Helsingin siirtolapuutarhaan sijoittuva tarina. Muistais vain, et mikä hänen nimensä on.Alkuperäinen kirjoittaja merianna:no en ole....mutta tuota on kysytty ennenkin, ja luultu vaikka keneksi muuksi, mulla on kaiketi paljon kaksoisolentoja ympäri maailmaa
jos mua tarkoitat niin pakkohan se on jotain yrittää kun sattuu syntymään elämän kahdeksanneksitoista vara-perintöprinsessaksi (huomaa sana "vara" ennen perintöprinsessaa)Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Sul on liikaa pakkelia pärstässä.
aj jaa, kukahan mahtaisi olla kyseessä, ei tuu kyllä ketään mieleen, vaikka lasten teatteria/ohjelmia/elokuvia on tullut seurattuaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Höh, näytit ihan yhdeltä näyttelijältä joka on tehnyt paljon erilaisia lastenproduktioita. Yksi parhaiten mieleenjääneistä on yhteen Helsingin siirtolapuutarhaan sijoittuva tarina. Muistais vain, et mikä hänen nimensä on.Alkuperäinen kirjoittaja merianna:no en ole....mutta tuota on kysytty ennenkin, ja luultu vaikka keneksi muuksi, mulla on kaiketi paljon kaksoisolentoja ympäri maailmaa
Tarkoitatkohan Mari Vainiota? Tuli vaan mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Höh, näytit ihan yhdeltä näyttelijältä joka on tehnyt paljon erilaisia lastenproduktioita. Yksi parhaiten mieleenjääneistä on yhteen Helsingin siirtolapuutarhaan sijoittuva tarina. Muistais vain, et mikä hänen nimensä on.Alkuperäinen kirjoittaja merianna:no en ole....mutta tuota on kysytty ennenkin, ja luultu vaikka keneksi muuksi, mulla on kaiketi paljon kaksoisolentoja ympäri maailmaa
Minä kans aattelin, jotta minkähän laisia ne huonommat kuvat sitten on?Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Ei oo kovin hyvä kuvaaja :xAlkuperäinen kirjoittaja merianna:viime vuonna 27 heinäkuuta otettu...kuvan otti eräs tuttu joka harrastaa kuvausta, se tsekkasi oikean valon ja ja käski kääntää päätä milloin mihinkin suuntaan ja tämä oli lopputulos, varmaan yksi parhaita kuvia mitä musta on koskaan otettu
ja pyh sun kanssas sä aina hyökkäät merianan kimppuun...ja missäs on oma kuvas, laita parempi kun kerran muita haukut...vaikka oon varma ettet ikinä laita kun et kestäis kriitikkiä, sä olet just semmoinen harmaa minkä takia kaikki muut harmaat saa hävetä, et osaa muuta kun päätäs aukoa, yhtään järkevää mielipidettä ei sulta ole vielä tullu.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Minä kans aattelin, jotta minkähän laisia ne huonommat kuvat sitten on?Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Ei oo kovin hyvä kuvaaja :xAlkuperäinen kirjoittaja merianna:viime vuonna 27 heinäkuuta otettu...kuvan otti eräs tuttu joka harrastaa kuvausta, se tsekkasi oikean valon ja ja käski kääntää päätä milloin mihinkin suuntaan ja tämä oli lopputulos, varmaan yksi parhaita kuvia mitä musta on koskaan otettu
Olipas pirteä kuva!Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:http://www.aijaa.com/v.php?i=4406639.jpg
En hyökkinyt, minähän vain peesailin siteeraamaani henkilöä.Alkuperäinen kirjoittaja mariilii mee kotiis häpeemään:ja pyh sun kanssas sä aina hyökkäät merianan kimppuun...ja missäs on oma kuvas, laita parempi kun kerran muita haukut...vaikka oon varma ettet ikinä laita kun et kestäis kriitikkiä, sä olet just semmoinen harmaa minkä takia kaikki muut harmaat saa hävetä, et osaa muuta kun päätäs aukoa, yhtään järkevää mielipidettä ei sulta ole vielä tullu.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Minä kans aattelin, jotta minkähän laisia ne huonommat kuvat sitten on?Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Ei oo kovin hyvä kuvaaja :xAlkuperäinen kirjoittaja merianna:viime vuonna 27 heinäkuuta otettu...kuvan otti eräs tuttu joka harrastaa kuvausta, se tsekkasi oikean valon ja ja käski kääntää päätä milloin mihinkin suuntaan ja tämä oli lopputulos, varmaan yksi parhaita kuvia mitä musta on koskaan otettu
Ja oikeesti jos muija on ton näköinen yli nelikymppisenä, sehän on helvetin hyvännäköinen
Hehee...pieni sydän, suuri olemus.Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Tuonne profiiliinhan sen eilen laitoin
onko pakko?Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Hehee...pieni sydän, suuri olemus.Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Tuonne profiiliinhan sen eilen laitoin
Olisitpa kertonut jotain uutta :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Hehee...pieni sydän, suuri olemus.Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Tuonne profiiliinhan sen eilen laitoin
ja ketäs sä nyt peesailit?Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Hehee...pieni sydän, suuri olemus.Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Tuonne profiiliinhan sen eilen laitoin