Juu ei mua haittaa. Antaa Mariliin purkaa tuntojansa, jos vaikka joskus helpottais :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:onko pakko?Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Hehee...pieni sydän, suuri olemus.Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Tuonne profiiliinhan sen eilen laitoin
no ei kakkulat naista pahenna, hyvä kuva se onAlkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mulla on kanssa profiilissa vähän vähemmän edustava kakkulanaama
Muoks: tarkoitan siis kun mulle ei nuo silmälasit oikein sovi ja pakko on pitää kun ikä alkaa heikentää näkökykyä :snotty:
no susta nyt ei huonoa kuvaa saa tekemälläkäänAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:määkin oon profiilissa.
Saa tietysti, mutta en näytä niitä.Alkuperäinen kirjoittaja vierain:no susta nyt ei huonoa kuvaa saa tekemälläkäänAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:määkin oon profiilissa.
Kauniina kuten ainaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:määkin oon profiilissa.
Kait se on vaatteista, asennosta, kuvakulmasta ja vaikka mistä kiinni . Jos musta ottais sivuprofiilikuvan kun istun, niin melko karulta näyttäis...onneks ei kukaan oo ottamassaAlkuperäinen kirjoittaja vierain:no ei kakkulat naista pahenna, hyvä kuva se onAlkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mulla on kanssa profiilissa vähän vähemmän edustava kakkulanaama
Muoks: tarkoitan siis kun mulle ei nuo silmälasit oikein sovi ja pakko on pitää kun ikä alkaa heikentää näkökykyä :snotty:
mutta se mikä aina hämmästyttää mua että näytät joka kuvassa eri kokoiselta, joskus pyöreemmältä ja joskus taas et yhtään pyöreeltä
Kuvanmuokkaus toimii tässäkin tapauksessa melko hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Saa tietysti, mutta en näytä niitä.Alkuperäinen kirjoittaja vierain:no susta nyt ei huonoa kuvaa saa tekemälläkäänAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:määkin oon profiilissa.
sä näytät kauhean kiltiltä ja herttaiselta, näin sen ryhmäkuvankin miss olit pikkuneidin kanssa...Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Kauniina kuten ainaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:määkin oon profiilissa.
Sun on pakko varmaan rauhottaa omaa mieltäs tolla luulolla. No, mitäs tosta, jos siitä tulee sulle parempi mieli.Alkuperäinen kirjoittaja muox muox:Kuvanmuokkaus toimii tässäkin tapauksessa melko hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Saa tietysti, mutta en näytä niitä.Alkuperäinen kirjoittaja vierain:no susta nyt ei huonoa kuvaa saa tekemälläkäänAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:määkin oon profiilissa.
Sirkkiksen livenä tavanneena voin sanoa, että kuvanmuokkausta ei tarvitaAlkuperäinen kirjoittaja muox muox:Kuvanmuokkaus toimii tässäkin tapauksessa melko hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Saa tietysti, mutta en näytä niitä.Alkuperäinen kirjoittaja vierain:no susta nyt ei huonoa kuvaa saa tekemälläkäänAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:määkin oon profiilissa.
ja höpölöpö taas...jos ite muokkaat kuviasi älä tyrkytä tapojas toisilleAlkuperäinen kirjoittaja muox muox:Kuvanmuokkaus toimii tässäkin tapauksessa melko hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Saa tietysti, mutta en näytä niitä.Alkuperäinen kirjoittaja vierain:no susta nyt ei huonoa kuvaa saa tekemälläkäänAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:määkin oon profiilissa.
Kiitos :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vierain:sä näytät kauhean kiltiltä ja herttaiselta, näin sen ryhmäkuvankin miss olit pikkuneidin kanssa...Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Kauniina kuten ainaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:määkin oon profiilissa.
Sirkka on kylläkin muokannut. On sen myöntänytkin, väitti kylläkin muuttaneensa vain jtn. värejä.Alkuperäinen kirjoittaja vierain:ja höpölöpö taas...jos ite muokkaat kuviasi älä tyrkytä tapojas toisilleAlkuperäinen kirjoittaja muox muox:Kuvanmuokkaus toimii tässäkin tapauksessa melko hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Saa tietysti, mutta en näytä niitä.Alkuperäinen kirjoittaja vierain:no susta nyt ei huonoa kuvaa saa tekemälläkäänAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:määkin oon profiilissa.
miksi nolo hymiö? siis en mitään pahaa tarkoittanutAlkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Kiitos :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vierain:sä näytät kauhean kiltiltä ja herttaiselta, näin sen ryhmäkuvankin miss olit pikkuneidin kanssa...Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Kauniina kuten ainaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:määkin oon profiilissa.
Voi että sulla on varmaan huono olla ittes kanssa. Tota kuvaa ei ole muokattu yhtään, mikä on nyt profiilissa.Alkuperäinen kirjoittaja muox muox:Sirkka on kylläkin muokannut. On sen myöntänytkin, väitti kylläkin muuttaneensa vain jtn. värejä.Alkuperäinen kirjoittaja vierain:ja höpölöpö taas...jos ite muokkaat kuviasi älä tyrkytä tapojas toisilleAlkuperäinen kirjoittaja muox muox:Kuvanmuokkaus toimii tässäkin tapauksessa melko hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Saa tietysti, mutta en näytä niitä.Alkuperäinen kirjoittaja vierain:no susta nyt ei huonoa kuvaa saa tekemälläkäänAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:määkin oon profiilissa.
En minä sillä. En vaan odottanut, että joku sanoo jotain kilttiä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vierain:miksi nolo hymiö? siis en mitään pahaa tarkoittanutAlkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Kiitos :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vierain:sä näytät kauhean kiltiltä ja herttaiselta, näin sen ryhmäkuvankin miss olit pikkuneidin kanssa...Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Kauniina kuten ainaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:määkin oon profiilissa.
joskus kirkkauden säätäminen on ihan tarpeenkin, siis yleensäkin...jokatapauksessa se sun ongelmas ole mitä kukin kuviensa kanssa tekee...paas säkin laittaen omias niin arvostelenAlkuperäinen kirjoittaja muox muox:Sirkka on kylläkin muokannut. On sen myöntänytkin, väitti kylläkin muuttaneensa vain jtn. värejä.Alkuperäinen kirjoittaja vierain:ja höpölöpö taas...jos ite muokkaat kuviasi älä tyrkytä tapojas toisilleAlkuperäinen kirjoittaja muox muox:Kuvanmuokkaus toimii tässäkin tapauksessa melko hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Saa tietysti, mutta en näytä niitä.Alkuperäinen kirjoittaja vierain:no susta nyt ei huonoa kuvaa saa tekemälläkäänAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:määkin oon profiilissa.
Missä kohtaa olen sanonut sen olevan minulle ongelma? Eipäs laiteta sanoja suuhun...Alkuperäinen kirjoittaja vierain:joskus kirkkauden säätäminen on ihan tarpeenkin, siis yleensäkin...jokatapauksessa se sun ongelmas ole mitä kukin kuviensa kanssa tekee...paas säkin laittaen omias niin arvostelenAlkuperäinen kirjoittaja muox muox:Sirkka on kylläkin muokannut. On sen myöntänytkin, väitti kylläkin muuttaneensa vain jtn. värejä.Alkuperäinen kirjoittaja vierain:ja höpölöpö taas...jos ite muokkaat kuviasi älä tyrkytä tapojas toisilleAlkuperäinen kirjoittaja muox muox:Kuvanmuokkaus toimii tässäkin tapauksessa melko hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Saa tietysti, mutta en näytä niitä.Alkuperäinen kirjoittaja vierain:no susta nyt ei huonoa kuvaa saa tekemälläkäänAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:määkin oon profiilissa.
no joo, ihmiset on ikävä kyllä sellaisia että on niin mahottoman helppo sanoo ikäviä asioita, mutta se hyvien ja kauniiden asioiden sanominen onkin sitten työn takanaAlkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:En minä sillä. En vaan odottanut, että joku sanoo jotain kilttiä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vierain:miksi nolo hymiö? siis en mitään pahaa tarkoittanutAlkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Kiitos :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vierain:sä näytät kauhean kiltiltä ja herttaiselta, näin sen ryhmäkuvankin miss olit pikkuneidin kanssa...Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Kauniina kuten ainaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:määkin oon profiilissa.
jos se ei olisi sulle jonkun sortin ongelma olisit jättänyt sen sanomatta, vai mitä?Alkuperäinen kirjoittaja muox muox:Missä kohtaa olen sanonut sen olevan minulle ongelma? Eipäs laiteta sanoja suuhun...Alkuperäinen kirjoittaja vierain:joskus kirkkauden säätäminen on ihan tarpeenkin, siis yleensäkin...jokatapauksessa se sun ongelmas ole mitä kukin kuviensa kanssa tekee...paas säkin laittaen omias niin arvostelenAlkuperäinen kirjoittaja muox muox:Sirkka on kylläkin muokannut. On sen myöntänytkin, väitti kylläkin muuttaneensa vain jtn. värejä.Alkuperäinen kirjoittaja vierain:ja höpölöpö taas...jos ite muokkaat kuviasi älä tyrkytä tapojas toisilleAlkuperäinen kirjoittaja muox muox:Kuvanmuokkaus toimii tässäkin tapauksessa melko hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Saa tietysti, mutta en näytä niitä.Alkuperäinen kirjoittaja vierain:no susta nyt ei huonoa kuvaa saa tekemälläkäänAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:määkin oon profiilissa.
Sen täytyy olla sulle ongelma, kun sun pitää se aina tulla sanomaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja muox muox:Missä kohtaa olen sanonut sen olevan minulle ongelma? Eipäs laiteta sanoja suuhun...Alkuperäinen kirjoittaja vierain:joskus kirkkauden säätäminen on ihan tarpeenkin, siis yleensäkin...jokatapauksessa se sun ongelmas ole mitä kukin kuviensa kanssa tekee...paas säkin laittaen omias niin arvostelenAlkuperäinen kirjoittaja muox muox:Sirkka on kylläkin muokannut. On sen myöntänytkin, väitti kylläkin muuttaneensa vain jtn. värejä.Alkuperäinen kirjoittaja vierain:ja höpölöpö taas...jos ite muokkaat kuviasi älä tyrkytä tapojas toisilleAlkuperäinen kirjoittaja muox muox:Kuvanmuokkaus toimii tässäkin tapauksessa melko hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Saa tietysti, mutta en näytä niitä.Alkuperäinen kirjoittaja vierain:no susta nyt ei huonoa kuvaa saa tekemälläkäänAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:määkin oon profiilissa.
Miksi olisi pitänyt jättää sanomatta? Eikö näihin ketjuihin saa kommentoida muutenkin kuin pelkästään nuolemalla jotakuta? Vai ovatko jotkut täällä jotenkin "suojeltuja" tai muuten koskemattomia?Alkuperäinen kirjoittaja vierain:jos se ei olisi sulle jonkun sortin ongelma olisit jättänyt sen sanomatta, vai mitä?Alkuperäinen kirjoittaja muox muox:Missä kohtaa olen sanonut sen olevan minulle ongelma? Eipäs laiteta sanoja suuhun...Alkuperäinen kirjoittaja vierain:joskus kirkkauden säätäminen on ihan tarpeenkin, siis yleensäkin...jokatapauksessa se sun ongelmas ole mitä kukin kuviensa kanssa tekee...paas säkin laittaen omias niin arvostelenAlkuperäinen kirjoittaja muox muox:Sirkka on kylläkin muokannut. On sen myöntänytkin, väitti kylläkin muuttaneensa vain jtn. värejä.Alkuperäinen kirjoittaja vierain:ja höpölöpö taas...jos ite muokkaat kuviasi älä tyrkytä tapojas toisilleAlkuperäinen kirjoittaja muox muox:Kuvanmuokkaus toimii tässäkin tapauksessa melko hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Saa tietysti, mutta en näytä niitä.Alkuperäinen kirjoittaja vierain:no susta nyt ei huonoa kuvaa saa tekemälläkäänAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:määkin oon profiilissa.