KUVAKETJU miltä palstalaiset näyttää

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
EI! ku Ellun kuva!
Tarkemmin sanottuna Vanessa Paradiksen kuva, mulla ja hänellä on muutama samankaltaisuus: Pienet rinnat, mutta nätit ja ylähampaissa rako (mulla ei tosin ole niin iso kuin hänellä, mutta riittävän suuri etten juurikaan hymyile hampaat näkyen) ja poskipäät. Niin ja oon kyllä aikasten hoikka, hiukset on erilaiset...mulla pidemmät kuin Vanessalla ja naturally brunette.
 
Ellun simmut on erikoisen säihkyvät, mageemmat kun Vanessalla, mutta huulet on mun mielestä ihan yksyhteen.

Kyllä tossa kuvassa on paljon samaa kuin Ellussa!
 
Se korppikotka viittaa hänen käyttämiinsä asuihin. Tässä hän esittelee Bearded Vulture (=partakorppikotka) korsettiaan. Nuo viktoriaaniset naiset ovat julkisesti hillittyjä mutta...
Näyttää pitsien puolesta että olis kalsarit alla, mutta häppärikö tossa pullottaa ja sukan pidike yrittää peitellä muuta pimppua.

Oudosti shopattu kuva, mutta kledjut muuten ihan jees. :)
 
  • Haha
  • Vau!
Reactions: Elena777 ja Echo
Tarkemmin sanottuna Vanessa Paradiksen kuva, mulla ja hänellä on muutama samankaltaisuus: Pienet rinnat, mutta nätit ja ylähampaissa rako (mulla ei tosin ole niin iso kuin hänellä, mutta riittävän suuri etten juurikaan hymyile hampaat näkyen) ja poskipäät. Niin ja oon kyllä aikasten hoikka, hiukset on erilaiset...mulla pidemmät kuin Vanessalla ja naturally brunette.
Jotakin tämän kaltaista? 😋



Elenasta saattaisi saada hieman teippaamalla kelpo tsainan 😍
 
Viimeksi muokattu:
  • Vihainen
Reactions: Lispetti
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Ellun simmut on erikoisen säihkyvät, mageemmat kun Vanessalla, mutta huulet on mun mielestä ihan yksyhteen.

Kyllä tossa kuvassa on paljon samaa kuin Ellussa!
Vanhimmalla pojalla on samanlaiset säihkyn siniset ja se väri korostuu meillä molemmilla aina kun saadaan rusketusta hivenenkin naamaan, tulee mun isältä.
:p
Mä muuten häpesin alle kymmenen vanhana huuliani hirveesti, koska yksi pihan tytöistä sanoi että ne on pusuhuulet ja siihen aikaan kaikki sellanen oli muka niin Yäk.:ROFLMAO:🧐
 
”Taitaa” tästä olla jo muutama vuosi, kun Latte oli 24 v :sneaky:

Silloin sukuun naitiin musaa rakastava nainen, joka on edelleenkin armoton, ainakin -70 -luvun pop/rock -fani

Laten nähdessään hän sanoi, että oon ihan idolinsa Justin Haywardin näköinen, kun hän oli aikoinaan öbaut saman ikäinen.

Pitihän se selvittää kuka hän on, ja osoittautui legendaarisen Moody Bluesin laulajaksi/säveltäjäksi. Olin ihan otettu, että ihan sen aikaisen maailmanstaran kanssa samaa näköä :giggle:

No paljastetaan nyt edes sen verran, että Latte diggaa itsellään edelleenkin vähän pidempiä hiuksia kuin keskivertomiehet, ”puliukoksi” minusta ei ole :ROFLMAO:

BTW, kyllä ne vaaleanruskeat hiukset nytkin menee korvien päälle parisen senttiä. Eikä kaljua ole ollenkaan, eikä koripalloa mahan kohdalla, ei ees käsipalloa tms, kun elelee terveellisin elämäntavoin ja paljon liikkuen…. ;)

https://www.bbc.co.uk/wiltshire/content/image_galleries/justin_hayward_1970s_gallery.shtml?6
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä