Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28910254:ei minkäänlaisia.
Kai nyt heteromiehilläkin on jonkinlainen miesmaku
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28910254:ei minkäänlaisia.
Mielenkiintoinen aihe pohdinnalle. Olisi kiintoisaa tietää, millaisia miehiä miehet itse pitävät komeina
Mutta tuo teoriasi on kyllä mielestäni vailla pohjaa. En usko tuollaisen seikan olevan naisten vaaliman naiskauneusihanteen taustalla.
Kai nyt heteromiehilläkin on jonkinlainen miesmaku![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28910280:valitan, mutta mulla ei ainakaan ole.
Ei edes Sean Connery?![]()
Ei edes Sean Connery?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28910297:tosi hyvä näyttelijä, mutten osaa komeudesta sanoa mitään. ihan outo ajatuskin. :O
On. Pistä ketju pystyyn. Linkitän vaikka Conneryn ja Cloneyn![]()
Veikkaan, että olet hieman harvinainen lajissasi![]()
Nyt on ketju tulilla![]()
No mun makuun kyllä kaikki normaalipainoiset naiset ovat 99% nököisyydellä hyvän näköisiä. Tietysti sirot ja hoikat naiset noin pääsääntöisesti ovat mun makuun, mutta eise eroottinen kiihottuminen nyt siihen liity. Tosin ei sitä voi kieltääkö ettei laihuus olisi eroottisempaa kuin lihavuus. Mä koen että mun olisi aikalailla mahdotonta seurustella lihavan naisen kanssa. Sitten tietysti naisen tulee olla naisellinen. Eli hieman avuton voimaa ja tekniikkaosaamista vaativissa asioissa. Tietynlainen söpöys on aivan äärimmäisen oleellista naisesta. Eli että tykkää ennemmin pirteistä kuin synkistä väreistä jne.
Ihan vain tiedoksi joillekki, että ylipainoonen nainen voi olla naisellinen. Kyllä mä ainaki oon todella kaukana miesmääsestä.
Erikoista. Väitän, ettei heteronaisten joukosta löydy naista, jolla ei olisi jonkinlaista erityisen kauniin naisen ihannetta.
No mun makuun kyllä kaikki normaalipainoiset naiset ovat 99% nököisyydellä hyvän näköisiä. Tietysti sirot ja hoikat naiset noin pääsääntöisesti ovat mun makuun, mutta eise eroottinen kiihottuminen nyt siihen liity. Tosin ei sitä voi kieltääkö ettei laihuus olisi eroottisempaa kuin lihavuus. Mä koen että mun olisi aikalailla mahdotonta seurustella lihavan naisen kanssa. Sitten tietysti naisen tulee olla naisellinen. Eli hieman avuton voimaa ja tekniikkaosaamista vaativissa asioissa. Tietynlainen söpöys on aivan äärimmäisen oleellista naisesta. Eli että tykkää ennemmin pirteistä kuin synkistä väreistä jne.
Erikoista. Väitän, ettei heteronaisten joukosta löydy naista, jolla ei olisi jonkinlaista erityisen kauniin naisen ihannetta.