kuva palstatapaamisesta oulussa...

vieras
En ymmärrä, kuka käyttää sanaa limoa (viitaten aikaisempaan kauhisteluun.)

Toisekseen, baareissahan on tupakointikielto. Olisiko alitajunta sitten jotenkin vääntänyt tupakankin väärinpäin, jotta ei tehtäisi mitään luvatonta. Moraalisi on ihailtavaa, fjonga!

Oli sit kivaa niih! Ois mullaki, ikinä tapahu mitäääääään :whistle:
Pitääkö mun Ouluun muuttaa täältä? :eek:

No ei, huomenna pääsee vähän bilestämään ja Grendeliä kattomaan (suosittelen fjongalle tutustumista...) Ei sitä vielä tiedä kuin isosti innostuu hillumaan :D

Pakkasmarja huhuu
Onko pakkasmarja antanut luvan kuvan julkaisemiseen ............? :eek:

Vai onko vaan FEIKKI-KUVA , eli otettaessa on tiedetty , että JÄRKYTETÄÄN SILLÄ PALSTALAISIA .............. ? :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja vain miehiin:
mä en ymmärrä tota tyttöjen limomista...
Ei kuulu munkaan tapoihin, pienen pusun voin antaa huulillekin, mutta en jos olen ihan selvin päin =)

Enkä tykkää laittaa juhlimiskuviani nettiin.
mutta ethän sinä juhli, polta, juo, seurustele, sekstaile blaaablaaablaaablaa... :saint: :whistle:

hmmmm
Alkuperäinen kirjoittaja Pakkasmarja huhuu:
Onko pakkasmarja antanut luvan kuvan julkaisemiseen ............? :eek:

Vai onko vaan FEIKKI-KUVA , eli otettaessa on tiedetty , että JÄRKYTETÄÄN SILLÄ PALSTALAISIA .............. ? :eek:
No samaa mietin minä jotta onko lupa kysytty toiseltakin kun kuva tuola killottaa :/ yleinen käytäntöhän on nettitapaamisista että kuvia ei julkaista jos niitä otetaan ....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ymmärrä, kuka käyttää sanaa limoa (viitaten aikaisempaan kauhisteluun.)

Toisekseen, baareissahan on tupakointikielto. Olisiko alitajunta sitten jotenkin vääntänyt tupakankin väärinpäin, jotta ei tehtäisi mitään luvatonta. Moraalisi on ihailtavaa, fjonga!
kyl meidän onnelan rokissa saa polttaa :whistle:

ohhoh

No ei, huomenna pääsee vähän bilestämään ja Grendeliä kattomaan (suosittelen fjongalle tutustumista...) Ei sitä vielä tiedä kuin isosti innostuu hillumaan :D
Kuin sulla ei näy nikkiä ollenkaan vai onko mun kone rikki :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja vain miehiin:
mä en ymmärrä tota tyttöjen limomista...
Ei kuulu munkaan tapoihin, pienen pusun voin antaa huulillekin, mutta en jos olen ihan selvin päin =)

Enkä tykkää laittaa juhlimiskuviani nettiin.
mutta ethän sinä juhli, polta, juo, seurustele, sekstaile blaaablaaablaaablaa... :saint: :whistle:
Mitä nyt näitä palstan keskusteluja olen seurannut, olen kyllä saanut tytsistä paljon vastuullisemman ja aikuisemman kuvan kuin fjongasta. Jos pitäisi vaikka antaa lapsi jommalle kummalle hoitoon viikoksi, antaisin hänet ilman muuta tytsin hoiviin! Tytsi voisi vielä kyllä miettiä tuota juomistaan: jos on sitä mieltä, että tekee humalassa jotain, mitä ei tekisi selvin päin, voi siinä promillien lisääntyessä mennä moraali ja neitsyskin!

Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:

Kuin sulla ei näy nikkiä ollenkaan vai onko mun kone rikki :eek:
Joo! Samaa ihmettelen mä, tota sattuu välillä :eek:
Tässä kuitenski bändi-infoa....
http://www.myspace.com/grendelband

Yhteistyössä