jotku koneet lataa kauemmin mut kyl se sieltä sit aukee =)Alkuperäinen kirjoittaja louvre:Kun ei aukase tuota kuvaa!? Tuo vaan lataa.
jotku koneet lataa kauemmin mut kyl se sieltä sit aukee =)Alkuperäinen kirjoittaja louvre:Kun ei aukase tuota kuvaa!? Tuo vaan lataa.
minä ja pakkasmarja sekä serkkuni joka ei palstaile.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ketä teitä oli paikalla?
tätä meinasin kans kysyä,vai eikö teitä ollu enempää?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ketä teitä oli paikalla?
tai juoda vähemmän ens kerrallaAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Pitäisköhän sun vähän harjotella enemmän sitä tupakinpolttoa?
joo ihmeen hyvin paloi, en muista ees miten mä sen huomasin ja sit kaikki revettiinAlkuperäinen kirjoittaja Yön Musta Ninjapinja:Hyvinhän toi rööki noinkin päin näyttää palavan
Sekin vois olla ihan hyvä juttu :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:tai juoda vähemmän ens kerrallaAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Pitäisköhän sun vähän harjotella enemmän sitä tupakinpolttoa?
no ainakin mut löytääAlkuperäinen kirjoittaja CotHai:Että sellasta meininkiä sitten.. Taitaa se oulun onnella ollakin "sellasten" tyttöjen kantakuppila... löytäisköhän tuolta itselleen tyttökaveria...
ei ollut, syyn saa kertoa itse jos haluaa...Alkuperäinen kirjoittaja Eikös ollut:... The Titityy ollenkaan paikalla? Kovasti oli lähöillään? Mikäs oli esteenä?
Ei kuulu munkaan tapoihin, pienen pusun voin antaa huulillekin, mutta en jos olen ihan selvin päin =)Alkuperäinen kirjoittaja vain miehiin:mä en ymmärrä tota tyttöjen limomista...