http://img469.imageshack.us/my.php?image=17082007217vk2.jpg
huomatkaa mitenpäin mä oon alottanu polttaan röökiä tuossa vaiheessa iltaa
huomatkaa mitenpäin mä oon alottanu polttaan röökiä tuossa vaiheessa iltaa
joo, oli hauskaa B)Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:no niin sitä pitääTais olla tytöillä hauskaa!!??
toi on palstalainen "pakkasmarja", oli aiemmin ketju täällä jossa houkuttelin palstatapaamiseen.... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Färbö:Onko toi sun tyttöystävä?
Sori.Joo mä luulin ton kuvan perusteella että teillä on keskenään jotain vispiläkauppaaAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:toi on palstalainen "pakkasmarja", oli aiemmin ketju täällä jossa houkuttelin palstatapaamiseen.... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Färbö:Onko toi sun tyttöystävä?
tuu tänne mä opetan B)Alkuperäinen kirjoittaja vain miehiin:mä en ymmärrä tota tyttöjen limomista...
oltiin niin päissään et en muista oliko meilläAlkuperäinen kirjoittaja Färbö:Sori.Joo mä luulin ton kuvan perusteella että teillä on keskenään jotain vispiläkauppaa
höh, oisit laittanu yvtä! no ens kerralla sittenAlkuperäinen kirjoittaja Special K:Hauskaa näyttää olleen. En mää sitten päässy mukaan kun ei ollu kenenkään numeroa.
joo mä konttasin isollakadulla taksiin sit tehtailin kännipuheluita... jatkot ois ollu ihan liikaa :xAlkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Osottauduitte luottamuksen arvoisiksi ja edustitte tyylillä
kai te nyt jatkot piditte.. k18 kuvat tuonne kerhon puolelle
mä tykkään kimpastaAlkuperäinen kirjoittaja Special K:Liekö oisin ollut vaan turha kolmas pyörä.
Jaa, no sitten. Tuleeko sulle krapulaa ollenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mä tykkään kimpastaAlkuperäinen kirjoittaja Special K:Liekö oisin ollut vaan turha kolmas pyörä.
Mä taas en tajuu mitä hauskaa on alkaa LIMOMAAN yhtään kenenkään kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Lilli Lemmikki:mie en oo koskaan tajunnu mitä hauskaa on alkaa huppelissa limomaan kavereitten kanssa.
kysy muutaman tunnin päästä ku alkaa pää selviään :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Special K:Jaa, no sitten. Tuleeko sulle krapulaa ollenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mä tykkään kimpastaAlkuperäinen kirjoittaja Special K:Liekö oisin ollut vaan turha kolmas pyörä.