Kuva kauniista morsiuskimpusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesky Pixie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pesky Pixie

Aktiivinen jäsen
11.09.2008
26 526
2
36
Pistä kuva omasta mielestäsi kauniista morsiuskimpusta. Mä en nimittäin ole koskaan nähnyt kaunista. :ashamed: Mun mielestä ne on kaikki jotenkin... no, kamalia. Tuli vaan yhdestä toisesta ketjusta mieleen, ja siitä kun miehen kanssa puhuttiin häistä noin yleensä ja mä sanoin, että mä en voisi ottaa morsiuskimppua, koska en ole nähnyt kaunista. :xmas:

Yllättäkää minut, esitelkää omasta mielestänne kaunis kimppu, jos se vaikka miellyttäisi minuakin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
http://www.sunkingwholesale.com/uploaded_images/calla-lilies-773977.jpg

Tuollaisen voisin huolia.

No hei, tää on heti mun mielestä ihan nätti kimppu. :D Kalla on tosin nykyään aika käytetty kukka vissiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Kaverilla oli kaunis ja hänelle just oikee kimppu. Tummanpunasista ruusuista sydämen malliin tehty kimppu.
Mulla ittelläni oli sellanen valuva puska.

kuvia ei nyt tietenkään ole :D

No höh. :D Sydämen mallinen kuulostaa tosi ihanalta. :D

Blog_072409.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja hellsbells:
http://www.paasky.com/suuret-asetelmat/Morsiuskimput/Morsiuskimppu%202.jpg

tuo on minun mielestä kaunis :) tykkään kyllä tuosta kallakimpustakin.

Hauska tuo, että siellä on noita helmiä seassa... sellainen mun mielestä kyllä piristää kimppua.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
ultamariinin linkittämä oli kyllä.. kamala. Tosi kamala. Anteeksi :ashamed:

Ja mä taas just sen tyyppisen olisin voinut ottaa :D Vähän jotain valkoista kukkaa enemmän vaan, tai isoja vihreitä lehtiä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:

Hahaa. :D Olet oikeilla jäljillä, mä olen ihannoiden nimittäin katsellut noita käsikukkasia, vai miksikä niitä nyt sanotaan. :D Mutta jos tuo nyt ei kuitenkaan ihan justiinsa miellytä mun silmääni, niin ne on monesti kyllä aika hienoja. Musta on ihanaa kun sieltä seasta näkyy esim. vähän rautalankaa tai jotain helmikoristeita, monessa oli oksia tms... Morsiuskimpuissa on aina vaan sitä murattia ja morsiusharsoa tms. :x

Mun mielestä nykyään kukka-asetelmien, kimppujen yms tekemisessä on vain todella laajat mahdollisuudet ja floristien ammatista on tullut enemmänkin taiteilijan ammatti. Pikkasen tutkailee enemmän kukkakauppoja ja ettii netistä, niin löytyy ihan todella hurmaavia ja mielikuvituksellisia tapoja tehdä kukkakimppu.
Morsiuskimppujakin on varmasti tuhansia kauniita olemassa, ei enää vain niitä tyypillisiä ruusu-morsiushuntu yhdistelmiä mitä ennen oli.

Mulla oli vain yksi ruusu kädessä, eikä sekään ollut harkittu. (mentiin salaa naimisiin ja tilaisuus oli aika koruton)

Yhteistyössä