menin shellille tankkaamaan ukkojen lava-autoa, tankattuani olin ensin lähdöössä eteenpäin, mutta jostain kumman syystä päätinkin peruuttaa, no paikalleni oli sitten tulossa tankkaamaan joku mies. ja hän oli katsonut, että mä lähden eteenpäin ja ajoi perääni ja sitten jysähti. mä siis lähdin peruuttamaan enkä huomannut vaikka kuinka katsoin, että perässäni on auto. no menin sitten ulos autosta ja tää mies siiötä toisesta autosta tuli ja haukku mut suurin piirtein alimpaan helvettiin. mä sanoin sille, ettei tää nyt nimittelemällä ja haukkumalla kummene, vaan katsotaan mitä tuli ja mä korvaan vahingot. no katsottiin ja katsottiin, ja mä en siinä nähnyt mitään. mutta mies muka näki. mä sit sanoin, että annan sille nimen osoitteen ja puhelin numeron, ja laita lasku kun saat selville tuliko siihen mitään. minusta siinä rekisteri kilvessä oli pienen pieni naarmu ja arvelin, ettei siitä hirveä lasku voi tulla. no lähdin ja menin kauppaan, ja sit mua alko harmittaa, että olis pitänyt hakea huotoasemalta joku henkilökuntaan kuuluva todistamaan, että sehän voi laittaa vaikka minkälaisen laskun korjauksesta, pistää mun tekemäksi sellaistakin mitä en siihen autoon tehnyt. isäntä nimittäin kerran joutui maksamaan 4000 markkaa, viasta jota ei aiheuttanut autolle, mutta kun ei ollut todistajia, niin maksa vaan.
menin sitten autooni ja huomasin, että joku on soittanut. siellä oli se mies ja se sano, että ei siihen autoon oikeesti tullut mitään. ei tule laskua mutta ei hän oikeestaan sen takia soittanut, että olisinhan mä huomannut sitten kun laskua ei olis tullu ja että varmaan itsekin huomasin, ettei siihen mitään oikeestaan tullut siihen autoon. no mä sanoin, että mun mielestä siinä kilvessä oli pienen pieni jälki ja kun tiedän, että jotkut on niin tosi tarkkoja autosta, niin aattelin, että kyllä varmaan joudun sen maksamaan. oli se mies sen verran vihainen.
mies sano sitten, että hän oikeestaan soittaa sen takia, kun häntä alkoi omaatuntoa vaivaamaan ja tuli paha olo kun tuli haukuttua minut turhan takia. että hän on lähtenyt neljän aikaan aamulla töihin ja oli erittäin väsynyt. ja ei ajatellut sanomisiaan. mä sit sanoin, että ei se haittaa, mutta että vois sitä silti hieman fiksummin asioita hoitaa, oli kyse mistä tahansa. no mies pyysi vielä kerran anteeksi, ja sanoi, että hymyillään kun tavataan. ja ei siinä sitten sen kummempia
menin sitten autooni ja huomasin, että joku on soittanut. siellä oli se mies ja se sano, että ei siihen autoon oikeesti tullut mitään. ei tule laskua mutta ei hän oikeestaan sen takia soittanut, että olisinhan mä huomannut sitten kun laskua ei olis tullu ja että varmaan itsekin huomasin, ettei siihen mitään oikeestaan tullut siihen autoon. no mä sanoin, että mun mielestä siinä kilvessä oli pienen pieni jälki ja kun tiedän, että jotkut on niin tosi tarkkoja autosta, niin aattelin, että kyllä varmaan joudun sen maksamaan. oli se mies sen verran vihainen.
mies sano sitten, että hän oikeestaan soittaa sen takia, kun häntä alkoi omaatuntoa vaivaamaan ja tuli paha olo kun tuli haukuttua minut turhan takia. että hän on lähtenyt neljän aikaan aamulla töihin ja oli erittäin väsynyt. ja ei ajatellut sanomisiaan. mä sit sanoin, että ei se haittaa, mutta että vois sitä silti hieman fiksummin asioita hoitaa, oli kyse mistä tahansa. no mies pyysi vielä kerran anteeksi, ja sanoi, että hymyillään kun tavataan. ja ei siinä sitten sen kummempia