(Kuva) arvaa Bmi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arvaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieraana";30793449]Mielestäni näytät jo tosi hyvältä nyt. Keskittyisin enemmin lihaskuntoon kuin laihduttamiseen![/QUOTE]

Ihmisillä tuntuu olevan pahasti vääristynyt kuva normaalipainosta ja hoikkuudesta. Kyllä tuossa vielä on reilusti varaa pudottaa painoa, mikäli haluaa olla hoikka. Tuollaisena on tuhti normaalipainon ylärajoilla.

Olipa tullut paljon järkeviä kommentteja :)
Eli aamupaino oli 70.9 kg tänään tekee siis indeksistä 24.2 suunnilleen.
Vyötärö on 79cm
Maha leveimmästä 95 cm
Reisi paksuin 60cm
Peppu 105 cm
Käsi 30 cm

Trikoot saa jalat ehkä näyttämään paremmilta kun on ja ANTEEKSI sukista myönnetään ne on kauheat (tosin vihreä valko raidalliset joulupukin kuvalla :D)

Olen nytten yrittänyt aloitella hölkkäämistä ja lisäksi teen YouTubesta jumppia noin 4 kertaa viikossa (mm. Jillian michaels, pilates)
Minulla ei ole ajokorttia joten hyötyliikuntaa tulee paljon, kävelen melkein aina alle 4 km matkat, usein pidemmänkin.
Muuhun liikuntaan ei oikein olisi aikaa kun olen kotiäitinä vielä ja mies tekee pitkää päivää.

Olen 20-vuotiaaksi painanut noin 55 kiloa ja siitä sitten lihonnut.

Nykyinen tavoite olisi alunperin 65kg mutta salaa haaveilen että painaisin 60 kiloa :)

Sekava sepustus..

• Tykkää
Reactions: TiiBii
Ihmisillä tuntuu olevan pahasti vääristynyt kuva normaalipainosta ja hoikkuudesta. Kyllä tuossa vielä on reilusti varaa pudottaa painoa, mikäli haluaa olla hoikka. Tuollaisena on tuhti normaalipainon ylärajoilla.

Sulla on vääristynyt kehonkuva jos tuo on susta tuhti. Mieti oikeasti mitä tällaiset kommentit tekee aloittajan itsetunnolle, kohta hällä on joku syömishäiriö kun haukutte häntä lihavaksi vaikka ei oo mitään sinne päinkään. Jos kateutta pukkaa niin sen voi purkaa muutenkin kuin toista haukkumalla. -_-

[QUOTE="ilona";30793504]Sulla on vääristynyt kehonkuva jos tuo on susta tuhti. Mieti oikeasti mitä tällaiset kommentit tekee aloittajan itsetunnolle, kohta hällä on joku syömishäiriö kun haukutte häntä lihavaksi vaikka ei oo mitään sinne päinkään. Jos kateutta pukkaa niin sen voi purkaa muutenkin kuin toista haukkumalla. -_-[/QUOTE]

Minulla on ihan oikea kehonkuva. Katsopa vain aloittajan lukemia. Tuhti normaalipainoinen hän on eli siellä ylärajoilla.

• Tykkää
Reactions: TiiBii
Tsemppiä sullekkin :) ja ei tässä mitään syömishäiriötä hankita, ja en näe itseäni rumana enkä läskinä edes silloin kun painoin 84 kiloa ehkä se peili vääristää myös ylöspäin.
Tiedän kyllä että en ole läski mutta haluaisin olla hoikka :)

Nyt on painon putoaminen kyllä hidastunut (oon miettinyt et voisko johtua liikunnan aloittamisesta?)
Olen syönyt noin 1200-1400 ckal päivä ja en ole nähnyt nälkää, tänään kun olen iltapalana syönyt näyttää ruokailu tältä

Aamupala:

2 Puikula täysjyvä ruis viipaletta, 20g kevyt becel, 40g kalkkuna leike, kurkkua =245 ckal

Lounas :

140g kananpojan minuuttipihvi sitruuna oliiviöljy, wok vihannekset 145g, pinaattipasta 30g =273 ckal

(Välipala jäi väliin kun kävin uimassa unohdin rahkan normaalisti siis joku maustettu rahka 95ckal)

Päivällinen:

Sosekeitto 3dl raejuustoa 100g ruisleipä siivu becel 10g =314 ckal

Iltapala:

Reissumies 2 siivua, becel 20g, kalkkuna 40g kurkkua noin 245ckal

Lisäksi söin 20g m&m karkkeja 97ckal

Ja iltapalalle lisään varmaan appelsiinin..

Juonut olen vettä ja teetä.

Niin eikö tällä pitäisi vielä painon pudota?

Pitäisi tolla vielä hyvinkin laihtua!

Mä syön 1800-1900 kaloria päivässä mutta liikuntaa tulee myös suht runsaasti. Ja laihdun noin kilon kuukaudessa. Välillä vaan juuttuu johonkin painoon viikoksi, pariksi ja sit yhäkkiä se onkin kadonnut jo.

[QUOTE="ilona";30793426]Katsotaanko me siis nyt samaa kuvaa, ja oonks mä edelleen mitäs nytillä? Aina kun täällä on kuva oikeasti lihavasta naisesta, ulistaan ja huudetaan kuorossa että eihän tuo ole vielä ylipainoinen, että ylipainon raja on bmi 25 ja tuo ei kyllä ole sellainen jne. Nyt kun oikeasti sopusuhtainen ja hoikka nainen kysyy arvauksia, niin täällä veikataan et bmi ois 23-25 ja sitä rataa. Mä olen aloittajan kanssa aika saman kokoinen, ja mun painoindeksi on n. 20, välillä jopa vähän alle. Musta tuossa ei ole tarvetta enää laihduttaa, kiinteyttää korkeintaan.[/QUOTE]

Just samaa ihmettelin, mun BM n.22 ja olen kyllä selkeästi pulleampi kuin AP. Ihan ok kroppa.

Olipa tullut paljon järkeviä kommentteja :)
Eli aamupaino oli 70.9 kg tänään tekee siis indeksistä 24.2 suunnilleen.
Vyötärö on 79cm
Maha leveimmästä 95 cm
Reisi paksuin 60cm
Peppu 105 cm
Käsi 30 cm

Trikoot saa jalat ehkä näyttämään paremmilta kun on ja ANTEEKSI sukista myönnetään ne on kauheat (tosin vihreä valko raidalliset joulupukin kuvalla :D)

Olen nytten yrittänyt aloitella hölkkäämistä ja lisäksi teen YouTubesta jumppia noin 4 kertaa viikossa (mm. Jillian michaels, pilates)
Minulla ei ole ajokorttia joten hyötyliikuntaa tulee paljon, kävelen melkein aina alle 4 km matkat, usein pidemmänkin.
Muuhun liikuntaan ei oikein olisi aikaa kun olen kotiäitinä vielä ja mies tekee pitkää päivää.

Olen 20-vuotiaaksi painanut noin 55 kiloa ja siitä sitten lihonnut.

Nykyinen tavoite olisi alunperin 65kg mutta salaa haaveilen että painaisin 60 kiloa :)

Sekava sepustus..

Höpö höpö hoikalta näytät!

Tsemppiä sullekkin :) ja ei tässä mitään syömishäiriötä hankita, ja en näe itseäni rumana enkä läskinä edes silloin kun painoin 84 kiloa ehkä se peili vääristää myös ylöspäin.
Tiedän kyllä että en ole läski mutta haluaisin olla hoikka :)

Nyt on painon putoaminen kyllä hidastunut (oon miettinyt et voisko johtua liikunnan aloittamisesta?)
Olen syönyt noin 1200-1400 ckal päivä ja en ole nähnyt nälkää, tänään kun olen iltapalana syönyt näyttää ruokailu tältä

Aamupala:

2 Puikula täysjyvä ruis viipaletta, 20g kevyt becel, 40g kalkkuna leike, kurkkua =245 ckal

Lounas :

140g kananpojan minuuttipihvi sitruuna oliiviöljy, wok vihannekset 145g, pinaattipasta 30g =273 ckal

(Välipala jäi väliin kun kävin uimassa unohdin rahkan normaalisti siis joku maustettu rahka 95ckal)

Päivällinen:

Sosekeitto 3dl raejuustoa 100g ruisleipä siivu becel 10g =314 ckal

Iltapala:

Reissumies 2 siivua, becel 20g, kalkkuna 40g kurkkua noin 245ckal

Lisäksi söin 20g m&m karkkeja 97ckal

Ja iltapalalle lisään varmaan appelsiinin..

Juonut olen vettä ja teetä.

Niin eikö tällä pitäisi vielä painon pudota?

Mä syön aikatavalla noin paitsi aamulla yhden leivän jonka päällä mikrossa tehty uppomuna, margariinia ja juustoviipale. Kananmuna pitää huomattavasti paremmin nälkää kuin leipä ja akloreita lähes saman vettan 70 leivässä ja kananmunassa 80kcal.

Välipalaksi syön sitten sen toisen leivän, en rahkaa.

Pastaa, perunaa tai riisiä en syö paitsi jos on joku keitto/laatikko missä sitä perunaa väkisin tulee(syön siis samaa ruokaa muun perheen kanssa)

Paino tippuu kilon viikossa, tosin sitä painoa on vielä n 90kg :/

Ei noista mitoista tarvitse kyllä yhtään enää painoa pudottaa. Hoikka oot .

Pakko ihmetellä, että oletteko itse ylipainoisia te, jotka näettä aloittajan hoikkana? Minkin näin aikoinaan, kun olin lihava, kaikki itseäni laihemmassa kunnossa olevat oikein hyvännäköisinä. Nyt normaalipainoisena näen asiat objektiivisemmin.

Hoikilla ihmisillä ei reidet hinkkaa yhteen. Tiedän, että toisilla rasvat kerääntyvät reisiin ja takapuoleen, myös minulla, mutta hoikkana niistäkin häviää sen verran kuitenkin rasvaa, että näyttää huomattavasti soukemmalta.

Yhteistyössä