(Kuva) arvaa Bmi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arvaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Arvaa

Vieras
Minkä painoiselta mielestäsi näytän? Olen 171 cm 25 vuotias yhdenlaisen äiti.

Olen nyt laihduttanut 9 kiloa ja haluaisin laihtua vielä ainakin 10 kiloa ja kiinteytyä, ystäväni pitää minua hulluna ja kehonkuvaa vääränä.

image

Arvioisin, että painat jotain 57 kiloa? Kymmentä kiloa tuosta nyt tuskin enää lähtee.. ainakaan terveellisesti. Mitä, jos lopettaisit varsinaisen laihduttamisen ja sen sijaan vaan ryhtyisit elämään terveellisillä elämäntavoilla? Siis ottaisit liikunnan osaksi arkea ja ruokavalio sen mukaiseksi, näin ei jää vahingossa "laihduttaminen päälle". Siis jättäisit laihduttamisen ja pyrkisit jatkossa vaikka kuntoilulla kiinteyttämään.

Mä sokeudun helposti laihduttamisen yhteydessä sille, miltä oikeasti näytän ja mikä olisi tarpeeksi hoikka.

Ei mitään hajua mistään bmi luvuista, mutta laihdutustarve ehkä kilo/pari, ja joo, vatsan seutua voisi vähän kiinteyttää. Jalat muuten ok, mutta nuo raitasukat oli kaameat.

Mun kroppa näytti samalta kun bmi oli melkein 24, eli ymmärrän tuon laihdutustarpeen mutta 10 kiloa on minustakin silti liikaa, ehkä 5-7 kiloa riittäisi jos välttämättä haluat pudottaa vielä painoa.

Katso mieluummin mittanauhan lukemia kuin puntaria. Ja mieti mikä on sulle se hyvän olon paino jos nyt haluat puntarilla kuitenkin käydä.

Tavoittelet siis 18-19 bmi.tä, kun haluat vielä 10 kiloa pois? Mullekkin sopis hyvin tuo bmi 19 mutta koen elämän helpompana bmi 22.ssa.

Katsotaanko me siis nyt samaa kuvaa, ja oonks mä edelleen mitäs nytillä? Aina kun täällä on kuva oikeasti lihavasta naisesta, ulistaan ja huudetaan kuorossa että eihän tuo ole vielä ylipainoinen, että ylipainon raja on bmi 25 ja tuo ei kyllä ole sellainen jne. Nyt kun oikeasti sopusuhtainen ja hoikka nainen kysyy arvauksia, niin täällä veikataan et bmi ois 23-25 ja sitä rataa. Mä olen aloittajan kanssa aika saman kokoinen, ja mun painoindeksi on n. 20, välillä jopa vähän alle. Musta tuossa ei ole tarvetta enää laihduttaa, kiinteyttää korkeintaan.

En osaa sanoa bmi:stä, mutta minusta voit ihan hyvin laihduttaa 10 kg, jos haluat. Sitten näyttäisit varmasti hoikalta, mutta tuskin vielä laihalta. Painatkohan nyt vajaat 70 kg?

Yhteistyössä