Kuumeilijaystäväni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dana76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aamulla alkoi kauhee vatsan polte niin arvasin että sieltä se täti varmaan kolkuttelee ja niinhän se tuli..
Eli yk 11 lähtee meillä käyntiin..
Jotenkin on aika luovuttanut olo.. Olkoot tulematta kun ei niin ei..
Nyt loppu ainakin mun osalta tää steraasiminen hetkeksi..
Ehkä pitäisi ruveta jotain muuta tulevaisuutta suunnittelemaan kun ei nyt näytä vauvaa kuulumaan..
Ehkä se vielä joskus tulee mutta tällä hetkellä en jaksa etses ajatella meneekö siihen vuosi vai kaksi.

Toivotaan että sinulla piip onnistaisi peremin!!

-Taika- :heart:

:hug: :hug:

Tuskin sellaisia sanoja on, jotka lohduttavat tuossa pahimmassa hetkessä. Uskon, että teille vielä lapsi tulee. Joskus myöhemmin ehkä tajuaa, miksi odotuksen piti kestää niin kauan. Niin ajattelen ainakin itse.

:heart: piip

Hei piip!
Mitä sinulle kuuluu?
Joko olet alkanut oviksen tikuttamisen?

Täällä ei oikeestaan mitään erikoista.. En etes tiedä monesko päivä kierrosani on menossa. ja parempi niin.
Olen koittanut vältellä tätä palsataa vähän ja jättää nuo vauva ajatukset taemaksi.
No ei se aina onnistu mut vähän kuitenkin olen onnitunut olemaan stresaamatta
:D

Paljon plussa tuulia!
-Taika-

Moi Taika!

En ole tikuttanut ovista vielä, vaikka ajattelin niin tehdäkin - mutta vasta alkaen n. kp 16 tai jopa myöhemmin, kun viime kierrossakin ovulaatio oli vasta kp 21. Nyt on siis muistaakseni kp 11. Jos tässä kierrossa tulee yhtä selvät oireet kuin viimeksi ja lisäksi tikkuun plussa, taidan jättää tikuttamiseksin ja siirtyä vaan katselemaan limoja.

Tuo palstatauko olisi vamaan ihan hyvä. Toisaalta minulla on nyt muuten kiva ja stressitön olo, työtkin loppuvat kohta ja pääsen takaisin opintojen pariin, minne olen kaivannut. Koko lapsiasia ei oikeastaan ahdista, kun kierto on palannut normaaliksi, vaikkakin pitkähköksi. Vähän syksymmällä meiltä varmaan tutkitaan siemenneste ja munatorvet. Mukava tietää, että jos tulosta ei synny, asiaan saadaan ehkä kohta selvyyttä.

Vaikka sanoitkin, että et tiedä, mikä kp on menossa, veikkaan, että ovulaation aika on sulla käsillä. Toivottavasti siis miehesi on kotona lähipäivinä, sillä sinun on ehkä aika vietellä hänet!

Moikka piip!

Ovis oli luullakseni maanantaina tai eilen en ole ihan varma. No eilen ainakin kerkesimme heilutella peittoja katsotaan oltiinko oikeella aikaan liikkeellä..
Tänään on siis kp 15/30-34. Katsotaan nyt ihan rauassa tuleeko mitään vai ei.
Huomenna lähden lasten kanssa keskenään reissuun ja ollan miehen kanssa sunnutaihin asti erossa.. No onneksi on lyhyt aika ja menee niin äkkiä kun on paljon touhua lasten kanssa..

Onnea oviksen bongailuun!!
-Taika-

Moi Taika! Täälläkin kosteus lisääntyy sadepäivien myötä, eli ovista kohde ollaan menossa! Ihmettelen vaan, että näin aikasin (normikierron mukaan ovis olisi vasta viikon päästä!) - mutta ehkä tulossa on oikea megaovis, ja se varoittelee jo nyt, etten sitten vallan kaadu kumoon sen voiman alla!

Hyvää reissua lasten kanssa!

Heissan piip!
Mitäs sinne kuuluu?

(.) Mulla on korva tulehdus.. Voihan kökkö. Sain siihen tänään lääkkeet. Kysyin kuitenkin lääkäriltä onko lääkeillä vaikutusta jos mahdollisesti oisin raskaana. Vastasi ettei ole. Hyvä niin niin ei tuu siitä ainakaan sterasttua.
Tämän kierron olenkin osannut nauttia paremmin. Miehenkin kanssa on lempikin leiskunut tavallista enemmän :heart:
Toivotaan että jotain tuloksiakin oisi tulossa. Mutta en aijo vielä ruveta liikoja haaveilemaan.. Mitään sen kummampia oireita ei ole kumpaankaan suuntaa.

Paljon plussa tuulia sinulle piip!

-Taika-

Huhuu piip
Mitä sinulle kuuluu? :heart:

Täällä ootellaan menkkoja. nyt kp 34/30-34.. pari päivää ottan enenkuin rupean testaamaan. Turhia en halua pettyä..

Kovasti plussa tuulta sulle!!

-Taika-

Toivottavasti on kaikki hyvin piip :hug:

Minä tänään testasin kp 36/30-34 ja heti ilmestyi kaksi viivaa :D
Aika outo olo että NYT se tuli. tasan vuosi sitten lopetettiin pilereiden syönti ja nyt vasta tuli tulosta. No parepi kai myöhään kun ei milloinkaan :D

Toivon että sinullakin oisi pian hyviä uutisia kerrottavana!

-Taika-

Onnea Taika...olen täällä sivusta seuraillut tätä ketjua, kun tuttuja nimiä täällä pyörii. ONNEA hurjasti siis ja kaikkea hyvää raskauteen.

Piip:n kuulumisia minäkin jään odottelemaan.

:heart: O :heart: N :heart: N :heart: E :heart: A :heart: Taika! :heart:

Miten ihanaa! Superpaljon onnitteluja! Mahtavaa! Onko paha olo?

Anteeksi, etten heti ollut kommentoimassa. Olen kieltänyt itseltäni tämän sivun avaamisen, koska aloin tuntea kateuden oireita plussaajia kohtaan, enkä yhtään tykännyt siitä tunteesta. (En tosin missään tapauksessa sellaista tunne sinua kohtaan! Olen ihan hirmuisen iloinen, että noin ihana ja valoisa ja mukava ihminen saa jakaa rakkauttaan uudelle pienelle ihmeelle!) Tiedät varmaan, kun sait itsekin odotella niin kauan. En tajunnut laittaa tänne tietoa palstatauostani.

Ilman kaksplussaa on ollut koko ajan mieli paljon parempi ja olen onnistunut jättämään lapsenteon mielestäni. Ei sitä auta ajatella, kun ei se ajatuksen voimalla ala. On lisäksi hyvä olla niin, ettei onnellisuus elämässä riipu mistään tällaisesta, joka ei ole omissa käsissä, se onni täytyy löytää joka tapauksessa jostain. Tämä syksy tuo elämääni paljon muutoksia, joihin toisaalta kuluu paljon energiaa, mutta joiden mukaana tunnen saavani sitä myös takaisin itselleni. Eli ihan hyvin on kaikki!

Paitsi vaan se, että kierto ei millään pysy edes vähää säännöllisenä. Jätin oviksen bogailun tässä kierrossa ja oletin, että ehkä kierto on sitä 35 päivän luokkaa, jota se on ollut ehkä säännöllisimmillään. Ovis kuitenkin ilmoitti olemassaolostaan selvillä limoilla kiertopäivänä 35. Eli kierron pituus on taas jotain 50. (En muuten tajua, miksi sanotaan, ettei ovulaatiota tapahtuisi pitkissä kierroissa. Minulla se tuntuu tulevan ihan milloin sattuu, jopa tällaisissa megakierroissa. Ja verikokeilla se havaittiin pari kuukautta sitten kiertopäivänä 10!)

Olen hirmuisen onnellinen puolestasi, Taika! Kerrohan täälläkin joskus kuulumisiasi. En ehkä lue niitä ihan samana päivänä, mutta säännöllisin väliajoin kuitenkin.

Viimeisen viestin kirjoittajalle: Jostain syystä viestissäsi ei näy niin mitään nimimerkkiä ainakaan tässä minun ruudulla. Aika salaperäistä! En siis osaa yhtään aavistaa, kuka siellä sanojen takana on, mutta olen hyvin otettu siitä, että kyselit kuulumisiani. (Minulla rupeaa olemaan varmaan aina vaan vähemmän ja vähemmän vanhoja tuttuja tällä palstalla, kun ihmiset siirtyvät odotuspuolelle...) Ihan kivasti menee, toivottavasti myös sinulla!

Vähän kikkailemalla sain selville, että se mysteerihenkilö oli vanha kunnon Nilia. Kiitos siis kyselemisestä, hyvin tässä pyyhkii! Muistaakseni plussasit joskus alkuvuodesta, eli onko sinulla jo (kohta) pikkuinen? (Anteeksi, jos muistan väärin. Sellainen mielikuva on jäänyt!)

Kiitos PiipIhanaa että olet onnellinen puolestani :heart:
Ihan liikutuin!
Toivottavsti se onni sinuakin joskus koittaa!!

Olo on vähän sairas. heti kun Tiistaina plussasin kauheen flunssa iski päälle. Vähän on aamuisin ollut heikko olo muttei mitään kauheen pahaa että oksentamassa pitäs käydä. Onneksi kuulun niihin ihmisiin jotka ei oksentele raskauden aikana =)

Jotenkin nyt enemmän pelottaa että vauvalle jotain sattuu niin paljon on täällä lukenut noista keskenmenoista. Koitan kuitenkin olla hirveesti stressaamatta kun sehän on vaan vauvalle pahempi asia.
Rinnat minulla on jo nyt jotenkin raskaan oloset ja vatsaa turvottaa ja on pömpöllä. Ajattelinkin et oisinkohan jo pitemällä kun 5 viikkoa mutta eiköhän tuo sitten ultrassa selvene tuo tarkempi laskettu aika. nyt se on huhtikuun paikeilla.

Tuntuu että oikeastaan hyvään paikkaan se raskaus tulikin loppujen lopuksi. Vaikka vuoden petyn ja lopulta en enää jaksanut etes ajatella koko vauva asiaa niin nyt tuntuu että hyvä että tuli nyt. Lapset kerkee kasvaa tarpeeksi vanhoiksi niin ei ole sitten niin raskasta kun vauva syntyy. Tytöhän täyttää 5 Tammikuussa ja poika on 3,5 kun vauva Huhtikuussa syntyy. Joten sekin varmasti vähän helpottaa kun lapset auttaa vauvaa varmasti paljon :)

Toivotan sinulle mukavaa syksyä ja tulen tänne sinulle kertomaan kuulumisiani. odotus puolelle en ole vielä uskaltanut mennä. Mutta eiköhän tässä pikku hiljaa sinnekin uskalla mennä tutkimaan mitä sieltä löytyy.
Toivotaan etä tuo sinun kierto tulis kuriin ja raskaus alkaisi mahdollisimman pian :heart:

-Taika-

No, kas ihmettä..miten mä onnistuinkin pysymään tuollaisena mysteerihenkilönä? Eli Nilia se tässä yrittää kirjoitella.

Piip: Kiva kuulla kuulumisiasi. Toivottavasti teilläkin plussa tulee sitten ennemmin tai myöhemmin. Palstatauko tekee monesti terää + se, että ajatukset ovat jossakin muussa.

Minä joo plussasin alkuvuodesta ja tässä vielä jokunen viikko on LA:aan. Tämä taitaa ollakin minulle toinen ja viimeinen kerta raskaana.

Nilia rv36+

Yhteistyössä