:heart: O :heart: N :heart: N :heart: E :heart: A :heart: Taika! :heart:
Miten ihanaa! Superpaljon onnitteluja! Mahtavaa! Onko paha olo?
Anteeksi, etten heti ollut kommentoimassa. Olen kieltänyt itseltäni tämän sivun avaamisen, koska aloin tuntea kateuden oireita plussaajia kohtaan, enkä yhtään tykännyt siitä tunteesta. (En tosin missään tapauksessa sellaista tunne sinua kohtaan! Olen ihan hirmuisen iloinen, että noin ihana ja valoisa ja mukava ihminen saa jakaa rakkauttaan uudelle pienelle ihmeelle!) Tiedät varmaan, kun sait itsekin odotella niin kauan. En tajunnut laittaa tänne tietoa palstatauostani.
Ilman kaksplussaa on ollut koko ajan mieli paljon parempi ja olen onnistunut jättämään lapsenteon mielestäni. Ei sitä auta ajatella, kun ei se ajatuksen voimalla ala. On lisäksi hyvä olla niin, ettei onnellisuus elämässä riipu mistään tällaisesta, joka ei ole omissa käsissä, se onni täytyy löytää joka tapauksessa jostain. Tämä syksy tuo elämääni paljon muutoksia, joihin toisaalta kuluu paljon energiaa, mutta joiden mukaana tunnen saavani sitä myös takaisin itselleni. Eli ihan hyvin on kaikki!
Paitsi vaan se, että kierto ei millään pysy edes vähää säännöllisenä. Jätin oviksen bogailun tässä kierrossa ja oletin, että ehkä kierto on sitä 35 päivän luokkaa, jota se on ollut ehkä säännöllisimmillään. Ovis kuitenkin ilmoitti olemassaolostaan selvillä limoilla kiertopäivänä 35. Eli kierron pituus on taas jotain 50. (En muuten tajua, miksi sanotaan, ettei ovulaatiota tapahtuisi pitkissä kierroissa. Minulla se tuntuu tulevan ihan milloin sattuu, jopa tällaisissa megakierroissa. Ja verikokeilla se havaittiin pari kuukautta sitten kiertopäivänä 10!)
Olen hirmuisen onnellinen puolestasi, Taika! Kerrohan täälläkin joskus kuulumisiasi. En ehkä lue niitä ihan samana päivänä, mutta säännöllisin väliajoin kuitenkin.
Viimeisen viestin kirjoittajalle: Jostain syystä viestissäsi ei näy niin mitään nimimerkkiä ainakaan tässä minun ruudulla. Aika salaperäistä! En siis osaa yhtään aavistaa, kuka siellä sanojen takana on, mutta olen hyvin otettu siitä, että kyselit kuulumisiani. (Minulla rupeaa olemaan varmaan aina vaan vähemmän ja vähemmän vanhoja tuttuja tällä palstalla, kun ihmiset siirtyvät odotuspuolelle...) Ihan kivasti menee, toivottavasti myös sinulla!
:heart: piip