V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Hassua, että mun tyttö oli sattumalta vajaan vuorokauden verran "sairas" (eli korkeassa kuumeessa vailla mitään muita oireita) aina hampaiden puhkeamisen aikaan :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Hassua, että mun tyttö oli sattumalta vajaan vuorokauden verran "sairas" (eli korkeassa kuumeessa vailla mitään muita oireita) aina hampaiden puhkeamisen aikaan :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Hassua, että mun tyttö oli sattumalta vajaan vuorokauden verran "sairas" (eli korkeassa kuumeessa vailla mitään muita oireita) aina hampaiden puhkeamisen aikaan :snotty:
ja meillä molemmat lapset + joskus myös räkäisiä. samoin siskon muksut, naapurin lapset ja kavereidenkin lapsista useat. hassua.
jossain taidettiin sillon sanoa kun asiaa ihmettelin esikoisen vauva-aikana että vastustuskyky laskee hitusen kun hammas puhkeaa ja pöpö iskee sitten helposti. en tiiä onko totta mutta meillä on kaikki hampaat tehty kuumeen kera.
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:ja meillä molemmat lapset + joskus myös räkäisiä. samoin siskon muksut, naapurin lapset ja kavereidenkin lapsista useat. hassua.
jossain taidettiin sillon sanoa kun asiaa ihmettelin esikoisen vauva-aikana että vastustuskyky laskee hitusen kun hammas puhkeaa ja pöpö iskee sitten helposti. en tiiä onko totta mutta meillä on kaikki hampaat tehty kuumeen kera.