Kuume ja hampaiden puhkeaminen, FAKTAA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Hassua, että mun tyttö oli sattumalta vajaan vuorokauden verran "sairas" (eli korkeassa kuumeessa vailla mitään muita oireita) aina hampaiden puhkeamisen aikaan :snotty:

Niinpä, erikoista. Sehän on tavallaan tulehdustila ja tulehdustilassa voi myös kuume nousta.

Hassua, että mun tyttö oli sattumalta vajaan vuorokauden verran "sairas" (eli korkeassa kuumeessa vailla mitään muita oireita) aina hampaiden puhkeamisen aikaan :snotty:

ja meillä molemmat lapset + joskus myös räkäisiä. samoin siskon muksut, naapurin lapset ja kavereidenkin lapsista useat. hassua.

jossain taidettiin sillon sanoa kun asiaa ihmettelin esikoisen vauva-aikana että vastustuskyky laskee hitusen kun hammas puhkeaa ja pöpö iskee sitten helposti. en tiiä onko totta mutta meillä on kaikki hampaat tehty kuumeen kera.

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:

ja meillä molemmat lapset + joskus myös räkäisiä. samoin siskon muksut, naapurin lapset ja kavereidenkin lapsista useat. hassua.

jossain taidettiin sillon sanoa kun asiaa ihmettelin esikoisen vauva-aikana että vastustuskyky laskee hitusen kun hammas puhkeaa ja pöpö iskee sitten helposti. en tiiä onko totta mutta meillä on kaikki hampaat tehty kuumeen kera.

Räkäisyys= nuha= virusinfektio

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:

Meillä kuopus ei kuumeillut hampaita tehdessään.

Mutta esikoisen kanssa tiesi oikeastaan 100% varmasti, että jos hänelle nousi kuume päivällä, ja hän oli muuten elämänsä kunnossa, niin seuraavana aamuna kuume on poissa ja suussa on uusi hammas :)

Yhteistyössä