V
vieras
Vieras
vai maksaako molempien vanhemmat puoliksi vai nuoret itse?
siis eikö ennen tytön vanhemmat maksaneet häät?
siis eikö ennen tytön vanhemmat maksaneet häät?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kyllähän se olisi suotavaa antaa myös jotain myötäjäisiä sulhaselle kun ottaa elättääkseen tyttölikan. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja edith75:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kyllähän se olisi suotavaa antaa myös jotain myötäjäisiä sulhaselle kun ottaa elättääkseen tyttölikan. :saint:
, niin niin että kun joku huolii....
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kyllähän se olisi suotavaa antaa myös jotain myötäjäisiä sulhaselle kun ottaa elättääkseen tyttölikan. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Olen taas kerran Umbrellan kanssa samoilla linjoilla. Mäkin asunut omillani jo vuosia ja lapsia on kaksi, jote tuntuisi todella typerältä edes odottaa että vanhempani maksaisi meidän tulevat häät![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kyllähän se olisi suotavaa antaa myös jotain myötäjäisiä sulhaselle kun ottaa elättääkseen tyttölikan. :saint:
Mä ainakin olen taatusti kuluttanut enemmän kuin tuottanut. :xmas:
Varteenotettava idea... Meillä sentään on kaksi poikaa... Toistaiseksi kai heteroitakin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:se oli sillon kun naisten arvo oli huonompi ja sai olla onnekas jos tytär pääsi naimisiin. siksihän myöntäjäisiäkin maksetaan tua muslimimaassa. en tiä onko se enää tapana..
mun mielestä ei enää kuulu,jos haluavat niin sitten mutta pakko se ei ole. mielestäni kummankin vanhempien pitäisi osallistua siihen,jos ei rahallisesti niin suunnittelemalla ja auttamalla. itse aion kyllä auttaa parhaani mukaan lapsiani sitten joskus 20 vuoden kuluttua.