kuuluuko tuttipullot aina vielä keittää ko ne on pesty?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuulumisesta en tiedä, mut en mä joka käytön jälkee pessyt. Tosin meillä käytettiin harvakseltaan, vasta yli 6kk enemmän. Keittelin ehkä viikottain yhdessä tuttien kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuulumisesta en tiedä, mut en mä joka käytön jälkee pessyt. Tosin meillä käytettiin harvakseltaan, vasta yli 6kk enemmän. Keittelin ehkä viikottain yhdessä tuttien kanssa.

Sis en keittänyt joka käytön jälkeen, pesin toki :)

Mä keitän joka päivä. Välillä tulee annettua pari kertaa samastakin pullosta ja tutista. Vauva 4.5kk ja saa myös kiinteitä.. Eipä siitä mun mielestä vaivaa ole kun ne jokatapauksessa täytyy pestä ja pesukoneestahan voi jäädä jotain pesuaine jäämiä.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Kyllä mikäli lapsi ei syö vielä kiinteää ruokaa.

Just näin.
Mä olen kyllä vieläkin silloin tällöin keittänyt, lapsi 3,5kk ja ollaan aloiteltu kiinteitä. Ei se niin kauheen iso homma loppujen lopuks oo =)

Just näin.
Mä olen kyllä vieläkin silloin tällöin keittänyt, lapsi 3,5kk ja ollaan aloiteltu kiinteitä. Ei se niin kauheen iso homma loppujen lopuks oo =)

Mä puolestani koin sen äärimmäisen raskaaksi, kun niiden pullojen ja tuttien lisäksi piti keittää vielä rintapumppukin 6 kertaa päivässä :ashamed:

Eilen ostin sitten Aventin pullojen steriloijan jolla saa siis sen rintapumpunkin steriloitua...ihanan helppoa tulee seuraavan vauvan kanssa olemaan :saint: :D

Just näin.

Mä puolestani koin sen äärimmäisen raskaaksi, kun niiden pullojen ja tuttien lisäksi piti keittää vielä rintapumppukin 6 kertaa päivässä :ashamed:

Eilen ostin sitten Aventin pullojen steriloijan jolla saa siis sen rintapumpunkin steriloitua...ihanan helppoa tulee seuraavan vauvan kanssa olemaan :saint: :D
Paljonko tällainen laite maksaa? Mahtuuko rintapumppukin sinne mukaan steriloitavaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:

Just näin.

Paljonko tällainen laite maksaa? Mahtuuko rintapumppukin sinne mukaan steriloitavaksi?

Uutena 27 ? näytti olevan, kun netistä tuota katseltiin, itse ostin käytettynä 15 ? hintaan ja rintapumppukin mahtuu sinne steriloitavaksi.

Muoks* mies siis löysi eilen tuohon hintaan mutta oiskohan ollut joku ale kyseessä...itse löydän tuota vain hintaan 39,90?.

Minulle sanottiin synnärillä kun kysyin asiaa, että eivät niitä sielläkään keitä vaan pesevät ihan normaalisti. Siihen vielä lisäsi, että päättele siitä... Ja että toki niitä voi keittää, jos tahtoo.

Yhteistyössä