H
häh
Vieras
niin siis kun ostan tuttipullon,keitän sen, mut sit ko sitä on käytetty ja pesen sen kuuluuko se vieläkin keittää? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuulumisesta en tiedä, mut en mä joka käytön jälkee pessyt. Tosin meillä käytettiin harvakseltaan, vasta yli 6kk enemmän. Keittelin ehkä viikottain yhdessä tuttien kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:alle 4kk ikäiselle pitää keittää
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Kyllä mikäli lapsi ei syö vielä kiinteää ruokaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Kyllä mikäli lapsi ei syö vielä kiinteää ruokaa.
Just näin.
Mä olen kyllä vieläkin silloin tällöin keittänyt, lapsi 3,5kk ja ollaan aloiteltu kiinteitä. Ei se niin kauheen iso homma loppujen lopuks oo =)
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:alle 4kk ikäiselle pitää keittää
En ole keittänyt, lapsi 3 kk.
Paljonko tällainen laite maksaa? Mahtuuko rintapumppukin sinne mukaan steriloitavaksi?Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Kyllä mikäli lapsi ei syö vielä kiinteää ruokaa.
Just näin.
Mä olen kyllä vieläkin silloin tällöin keittänyt, lapsi 3,5kk ja ollaan aloiteltu kiinteitä. Ei se niin kauheen iso homma loppujen lopuks oo =)
Mä puolestani koin sen äärimmäisen raskaaksi, kun niiden pullojen ja tuttien lisäksi piti keittää vielä rintapumppukin 6 kertaa päivässä :ashamed:
Eilen ostin sitten Aventin pullojen steriloijan jolla saa siis sen rintapumpunkin steriloitua...ihanan helppoa tulee seuraavan vauvan kanssa olemaan :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:Paljonko tällainen laite maksaa? Mahtuuko rintapumppukin sinne mukaan steriloitavaksi?Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Kyllä mikäli lapsi ei syö vielä kiinteää ruokaa.
Just näin.
Mä puolestani koin sen äärimmäisen raskaaksi, kun niiden pullojen ja tuttien lisäksi piti keittää vielä rintapumppukin 6 kertaa päivässä :ashamed:
Eilen ostin sitten Aventin pullojen steriloijan jolla saa siis sen rintapumpunkin steriloitua...ihanan helppoa tulee seuraavan vauvan kanssa olemaan :saint:![]()