V
vieras
Vieras
Vai mikä lentäjä päästää tuommoista kimeää vinkunaa? Ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirrr Ziiiiirrrrrrrrr.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo naapurin lepakoiden äänet kuuluu. He kuulee minua ja minä heitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo naapurin lepakoiden äänet kuuluu. He kuulee minua ja minä heitä.
![]()
![]()
![]()
Kokeile niihin tota lakanaa, jos tärppäis..![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo naapurin lepakoiden äänet kuuluu. He kuulee minua ja minä heitä.
![]()
![]()
![]()
![]()
En mä usko, että tärppää. Selvin päin ku fillaroivat tosta ohi, niin kai ne hokaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo naapurin lepakoiden äänet kuuluu. He kuulee minua ja minä heitä.
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Samaiset naapurin pojat harrastivat ikävämpää tapaa pyydystää niitä, eli heittivät kiven napakasti pystysuoraan lepakon lentorataa kohti, ja lepakko jotenkin kuvitteli sen olevan isompiki herkku ja hyökkäsi kimppuun sillä seurauksella että kivi napsahti otsaan ja lepakolta lähti taju..
Jos tuota kokeilisi, tosin tiputtaisi alas parvekkeelta sen kiven.. Jos siis lepakon haluaa pyydystää...![]()