"Kiki"
Kaikki ei taida olla yhtä täydellisiä asikaspalvelijoita,kuin sinä fjonga.
Missä tämä kauppa on, onko teillä toista kauppaa alueella?
Missä tämä kauppa on, onko teillä toista kauppaa alueella?
Vastaan aloitukseen lukematta ketjua...Mun mielestä kaupan kassan kuuluu tervehtiä jokaista asiakasta vaikkei asiakas tervehtisi häntä takaisin eikä niin, että kassatäti tervehtii vasta sitten kun asiakas on sanonu hei (ja niille asiakkaille jotka ei häntä älyä ensin tervehtiä ei puhu mitään muuta ku ostoksien loppusumman). Näin siis meidän lähikaupan myyjä toimii eikä näe tavassaan mitään asiatonta.
Olenko yksin mielipiteeni kanssa?
Jos kassahenkilö huutaa sen tervehdyksen johonkin suuntaan, eikä asiakas kuule tai vastaa, keneltä se on pois? Eihän se tervehdys mitään maksa.Vastaan aloitukseen lukematta ketjua...
Minun mielestäni EI tarvitse tervehtiä jokaista.
Tiedän omasta kokemuksesta että pieni osa asiakkaista (ehkä 1%) on sellaisia että ne eivät katso edes kassamyyjää päin, ei vilkaisua, ei mitään kontaktia.
Jos tuollaiselle sanoo hei, ei hän sitä kuule kun on niin omassa maailmassaan eikä mukana tilanteessa.
Osa näistä "virkoaa" siihen kanssakäymiseen ja silloin voi sanoa viiveellä hei, osaa herää vasta kun sanoo summan.
Mä en ymmärrä miksi asiakas joka ei edes vilkaise kassahenkilöä kohti, haluaa välttämättä sen tervehdyksen huudettavaksi jonnekin suuntaan.
Sellainen asiakas ei selkeästi halua että häntä tervehditään. Minun tehtäväni asiakaspalvelijana on palvella asiakkaita yksilöinä, ei harmaana massana.Alkuperäinen kirjoittaja kassatäti;29267712:Jos kassahenkilö huutaa sen tervehdyksen johonkin suuntaan, eikä asiakas kuule tai vastaa, keneltä se on pois? Eihän se tervehdys mitään maksa.
Olet mielestäni kyllä todella kapeakatseinen asiakaspalvelussa, mikä on yllättävää kun alalla kerran olet.Se ei ole täydellisyyttä jos tervehtii jokaista asiakasta välittämättä siitä tervehtiikö asiakas takaisin.
Eräässä työpaikassani käy illan aikana jopa 2500 asiakasta. Kaikkia en joudu yksin palvelemaan, mutta tervehdin jokaista joka kassalleni/asiakaspalvelupisteelleni tulee. En tervehdi kaikkia ohikulkijoita, mutta silloin jos asiakas ottaa katsekontaktin niin nyökkään tai tervehdin. Ei mun kieli siitä halvaannu.Olet mielestäni kyllä todella kapeakatseinen asiakaspalvelussa, mikä on yllättävää kun alalla kerran olet.
Eihän jokainen myyjä voi jokaisessa liikkeessä JOKAISTA asiakasta muutenkaan tervehtiä.
Herranen aika, jos asiakkaita käy päivässä vaikka sen 2000 kappaletta, niin siinä on aika monta nuppia jotka jää tervehtimättä ja se on aivan täysin ok.
Silloinkin täytyy myyjän käyttää sitä pelisilmää ja yrittää tervehtiä ja huomioida ne jotka sitä aidosti kaipaavat, mutta kaikille on turha tarjota samaa kaavaa.